Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 28-01-2013, 20:11   

loop999, czekam na raport z wytrzymałości.
dzia za info
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2013, 11:25   

witam, dotarły do mnie przeguby ,są firmy nty cv joint numer katalogowy npw-ms-014
na pierwszy rzut oka wygląda ok, wykonany jest dobrze. zbytnio nie ma nic o tej firmie w internecie,dlatego trzeba zamontować i wypróbować

[ Dodano: 31-01-2013, 21:09 ]
przeguby założone i jak narazie znakomicie nic nie bije ani drży
 
 
2pac 
Forumowicz
bankrut


Auto: Galant 97r. 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 346
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 15-04-2013, 18:48   

moje poprzednie dwa posty:
http://forum.mitsumaniaki...1123549#1123549
http://forum.mitsumaniaki...1123689#1123689

po wymianie kół (inne felgi, inne opony - nowe) dokładnie te same objawy
kolega wyważał, więc popatrzył czy nie są felgi na piaście szczelone

poniżej 120km/h wszystko OK
powyżej 120km/h coraz większe wibracje odczuwane na nadwoziu
kierownica chodzi minimalnie lewo-prawo

przy skręconych na maksa kołach nie słychać przegubów

odezwały mi się teraz jakieś zgrzyty przy skręcaniu i czasem na nierównościach - ale to raczej jakieś gumy
_________________
numer t-mobil PL w orange: +ab c0b a7a 15c
 
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 28-04-2013, 15:02   przegub

Witam podepnę się pod temat gdyż mam ten sam problem , jestem na etapie wyciągania przegubu wewnętrznego i mam kilka pytań dla obytych z tematem a mianowicie.
Czy krzyżak przegubu wewnętrznego ma jakieś zabezpieczenie przed wysunięciem z przegubu
Czy sam przegub wewnętrzny może mieć jakikolwiek luz w miejscu zazębienia w skrzyni.
.
_________________
martinez_g
 
 
2pac 
Forumowicz
bankrut


Auto: Galant 97r. 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 346
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 29-04-2013, 09:17   

wymieniłem końcówki drążków kierowniczych lewą i prawą (te dziwne dźwięki przy skręcaniu powodowała prawa końcówka)

teraz wibracje mam dopiero powyżej 140-150km/h, a jak jest dobra droga, równa to powyżej 160km/h, przy 180km/h - są jak wcześniej zaczynały się przy 120km/h

opony mam 205/55R16 - więc wskazanie licznika jest minimalne mniejsze od rzeczywistej prędkości

przy hamowaniu czuć tarcze (raczej przednie - tył robiłem) albo klocek się źle układa
możliwe, że przy większych prędkościach to powoduje wibracje - a może kwestia drogi, jeszcze muszę to obadać
_________________
numer t-mobil PL w orange: +ab c0b a7a 15c
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-04-2013, 11:17   

martinez_g napisał/a:
Czy krzyżak przegubu wewnętrznego ma jakieś zabezpieczenie przed wysunięciem z przegubu
Czy sam przegub wewnętrzny może mieć jakikolwiek luz w miejscu zazębienia w skrzyni.

2x tak
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
  Wysłany: 29-04-2013, 19:09   

dzięki za odpowiedz ,już kumam o co kaman do tego dodam,że w moim drugim aucie strzelił ten sam przegub wewnętrzny co w galu :badgrin: nieco dziwne
_________________
martinez_g
 
 
kowalmaly5 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.5V6 24v
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-05-2013, 14:03   

mam podobny problem tylko że przy większej prędkości (150km/h) ale przy 170 się uspokaja. Jak ktoś ma jakieś podejrzenia co to może być to dajcie znać. Pozdrawiam :twisted:
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 12-05-2013, 01:05   

sugeruje sprawdzić przeguby u mnie było tak,że od 70 km/h trzepało całym autem po wymianie całej półosi krótkiej wraz z przegubami trzepanie ustało teraz od 100km/h mam drgania :mrgreen: wieć druga półos idzie pod młot
_________________
martinez_g
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 12-05-2013, 01:41   

kowalmaly5 napisał/a:
mam podobny problem tylko że przy większej prędkości (150km/h) ale przy 170 się uspokaja. Jak ktoś ma jakieś podejrzenia co to może być to dajcie znać. Pozdrawiam


w tym przypadku stawiam na źle wyważone koła... jak masz wibracje przy puszczonym pedale gazu, to nie są to przeguby... one objawiają się przy przyspieszaniu i to na niższych biegach przy niższych prędkościach...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-05-2013, 11:12   

A u mnie drgania nadwozia na boki podczas przyśpieszania były spowodowane poluzowanym wózkiem przedniego zawieszenia.
 
 
OBERST 
Mitsumaniak


Auto: Mazda 6 GH 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 202
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 12-05-2013, 13:47   

Ja mam drgania powyżej 120 km/h . Tylko że tak trochę dziwnie bo nie jest to jednostajne drżenie , tak jak by 2 sek. drżało i 2 sek nie , nie wiem jak to wytłumaczyć :) Na kierownicy Czuć wibracje ,tak jak by narastały i spadały praktycznie do nieodczuwalnych w odstępach 2/3 sek.
Jaka może być przyczyna ?
_________________
Mazda 6 GH 2.5
Sprzedany - Galant EA2A/W 2.0 '99


Moja Galeria
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-05-2013, 14:08   

Wibracje które masz pochodzą w 99 % od kół. Spr dokładnie koła i wyważ je w pożadnej firmie
 
 
Slave 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '97r. 2,5 V6 Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17-05-2013, 17:21   

Witam! Mam podobny problem, od dwóch pięknych dni jestem posiadaczem Galanta 2,5 V6 automat w kombi, r.p. 1997, postaram się dokładnie opisać mój problem, mam nadzieję, że ktoś pomoże...
A więc, gdy dodaje gazu dokładnie pomiędzy 120-130km/h auto wpada w te słynne wibracje boczne, po odpuszczeniu gazu przestaje, dodatkowo na mój gust zbyt mocno grzeją się przednie koła, choć hamuje prosto, nawet gdy puszczam kierownicę. Jest jeszcze jeden feler, że w prawym przednim kole gdy dohamowywuje na małej prędkości słychać podejrzany stukot, jakby coś łapało i puszczało koło z dużą siłą (mogą to być tłoczki/szczęki?) hamowanie jednak pozostaje dalej skuteczne. Odkryłem też, że podczas dynamicznego skrętu w lewo i dodaniu gazu, moim zdaniem lekko odzywa się przegub. Czy te wibracje mogą pochodzić od tego i czy nasmarowanie i zamiana ich miejscami pomoże? Jeśli tak to poproszę o jakiś dokładny manual jak to zrobić, mogę też zlecić "fuchę" w okolicach Zabrza :) No i te grzanie się kół co to może być drodzy Mitsumaniacy, chciałbym aby mój Gal przejechał jeszcze sporo km.

P.S. Wczoraj wyważałem koła, więc to nie jest to :)
_________________
-----------------------------------------

Galant '97r. 2,5 V6 Automat, Kombi + LPG Tomasetto
www.facebook.com/SlavePage
www.youtube.com/SlaveCity
 
 
OBERST 
Mitsumaniak


Auto: Mazda 6 GH 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 202
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 19-05-2013, 20:49   

deejay napisał/a:
Wibracje które masz pochodzą w 99 % od kół. Spr dokładnie koła i wyważ je w pożadnej firmie

deejay a czy przyczyną tych wibracji może być łożysko koło ?
_________________
Mazda 6 GH 2.5
Sprzedany - Galant EA2A/W 2.0 '99


Moja Galeria
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.