Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
krzychuzzz
Mitsumaniak

Auto: 500E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 406 Skąd: Płock
|
Wysłany: 27-11-2013, 18:09
|
|
|
Wzór podobny do Allesio ale co jest na pisane na drugim zdjęciu to nie wiem. |
_________________ 02924/KMM |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 28-11-2013, 15:21
|
|
|
Alessio też mam w opcji do wyboru
Nawet w dobrej cenie, ale mają spolerowane czoła ramion:
sam już nie wiem... jak narazie mam 3 opcje:
1. Ronal
2. Alessio
3. No name:
jakieś opinie? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
krzychuzzz
Mitsumaniak

Auto: 500E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 406 Skąd: Płock
|
Wysłany: 28-11-2013, 15:32
|
|
|
Z tych trzech to opcja nr 2. |
_________________ 02924/KMM |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
|
|
|
 |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-11-2013, 19:05
|
|
|
Opcja 1 |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 28-11-2013, 19:45
|
|
|
A co byś powiedział na opcję nr 3:
Ciekawe czy idzie dostać takie do Galanta, albo choćby na 5x114 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-11-2013, 20:52
|
|
|
oczywiście że opcja nr2 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-11-2013, 22:27
|
|
|
Z tych wyżej opcja nr 2. |
|
|
|
 |
SPIDER-ek
Mitsumaniak

Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 1556 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
bielak930 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2013, 23:35
|
|
|
Też jestem za opcją 2
arturj123
Te felgi co wrzuciłeś to koszt 2500zł + |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 17-12-2013, 16:33
|
|
|
zmierzyłem pobór prądu na postoju: 0,18A do 0,19A przy zamkniętym aucie, czyli tak jak go zostawiam na noc. Czy ktoś mógłby zmierzyć w swoim EA5x żeby porównać wyniki?
Szybko licząc 50Ah wyssie w niecałe 11 dni czyli trochę za szybko... |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-12-2013, 18:11
|
|
|
Kiedyś przerabiałem temat, może coś podpowie
Kod: | Ile prądu powinno pobierać auto "na postoju" ?
Obecnie mierzyłem i po ustabilizowaniu jest to 0,01A + 0,04A (STAG - sterownik)
Źle podłączone radio powodowało duży pobór prądu na postoju +0,12A.
|
Oczywiście mowa o EA2Ax - ale myślę, V6 podobnie pobiera.
Przy sprawdzaniu weź pod uwagę przygasania po czasie oświetlenia stacyjki, oczywiście wszystkie drzwi pozamykane. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 17-12-2013, 18:21
|
|
|
arturj123, o radiu nie pomyślałem, w sumie montaż Peiyinga zbiega się z problemami z aku. Brałem pod uwagę wszystko to co dołożyłem do auta, czyli: UKP, centralny i LPG, no bo wszystkie ledy i tak są odcinane krańcówkami.
Dzięki za trop, jutro to sprawdzę. Tymczasem leci pomógł. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2013, 21:30
|
|
|
sveno napisał/a: | Czy ktoś mógłby zmierzyć w swoim EA5x żeby porównać wyniki? |
Max. pobór prądu powinien być w granicach 0,03A |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 18-12-2013, 14:24
|
|
|
Wypiąłem radio, odłączyłem komputer od LPG i? I pobór prądu spadł do 0,17A po odpięciu centralnego spadło do 0,13A.
Zacząłem więc wyciągać po kolei wszystkie bezpieczniki, najpierw te pod maską, potem te za małym schowkiem i patrzyłem na pobór prądu. NIC. Multimetr cały czas pokazywał 0,13A
Pytanie: co jest podpięte bezpośrednio do akumulatora, znaczy się co nie przechodzi przez wyżej wymienione bezpieczniki? (Nie odpinałem tylko tych dużych bezpieczników chyba 80A bo nie mogłem ich wyciągnąć)
Mam jeszcze jeden typ: alternator, ale czy to możliwe? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
|