Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana świec żarowych w 2,0 did
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2015, 11:53   

hucker napisał/a:
Po podłączeniu do komputera okazało się że pierwsza i druga świeca do wymiany
Czy ktoś wymieniał sam świece w swoim outku i podpowie mi na co zwrucić szczególną uwagę

Wymień komplet. Kup BOSCHa. Do tego będziesz potrzebował wiązkę elektryczną - nawet serwisówka zaleca jej wymianę razem ze świecami a VW zmienił ją na taką w której izolacja nie pęka. Co ciekawe - dwa przypadki gdzie wymieniono tylko świece bez wiązki pokazały u nas brak jakiegokolwiek grzania nowych świec. rezon będziesz zachwycony - jeden przypadek miał miejsce w ASO, ale nie w Boguchwale ;)
Uważaj przy wykręcaniu żeby nie urwać świecy i dobrze oczyść kanał świecy przed montażem nowej. Najlepszy byłby frez do kanału.
leszek044 napisał/a:
Witam,Panowie po czym poznać że trzeba wymienić świece żarowe?
Po odczycie z komputera diagnostycznego. Nawet prostego.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-10-2015, 12:10   

Hubeeert napisał/a:
rezon będziesz zachwycony - jeden przypadek miał miejsce w ASO, ale nie w Boguchwale
wcale mnie to nie zachwyca. ASO powinno samo to sprawdzić, czy po wymianie wszystko jest OK. A jeśli tego nie robi - cóż.... Ja mam opinię o poziomie ASO pewnej niszowej marki wyrobioną. Nie widzę możliwości jej zmiany - nie planuję powtórnego zakupu nawet z rabatem 90%
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-10-2015, 18:23   

Witam,dzisiaj znowu auto poszło pod kompa i ukazał sie komunikat....

P0607 - uszkodzony moduł sterowania szyny paliwowej
- nieciągły


Miał ktoś z was taki błąd i co on oznacza ? :(


:( :(
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-10-2015, 22:35   

Hubeeert czy masz jakiś namiar gdzie kupić tą wiązkę lub ewentualnie numer części ?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2015, 23:45   

Byle nie w ASO Mitsu - koszt około 800 zł - najlepiej w ASo VW, numeru części niestety w tej chwili nie mam. Koszt około 500.

[ Dodano: 12-10-2015, 23:48 ]
Code No. P0607: Engine-ECU Performance


TROUBLE JUDGMENT


Judgment Criterion
Engine-ECU error.
PROBABLE CAUSE



Failed engine-ECU

Skoro błąd nie jest ciągły - szukaj na wtyczce i kablach do ECU.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-12-2015, 23:36   

Czy ktoś montował świece NGK ?
Bo po wymianie na te świece muszę troszkę pokręcić rozrusznikiem zanim odpadli (łapie nie na wszystkich cylindrach) .Wydaje mi się że powodem może być fakt że świeca oryginalna BERU ma natężenie prądu 25A a ją zamontowałem zamiennik NGK o natężeniu prądu 7,5A i może nie dogrzewa.
Co o tym myślicie?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-01-2016, 20:39   

Ja miałem NGK zamontowane. Jak w czasie mrozów trzeba było świeczki palić dwa razy na ori, tak samo i później. Nie zauważyłem jakiejś zmiany na plus czy minus. Oczywiście po za łatwiejszym rozruchem na czterech, a nie trzech sprawnych świeczkach.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2016, 00:59   

hucker napisał/a:
Wydaje mi się że powodem może być fakt że świeca oryginalna BERU ma natężenie prądu 25A a ją zamontowałem zamiennik NGK o natężeniu prądu 7,5A i może nie dogrzewa.

Hmm...
A może poszli do lasu? Tzn może spaliłeś już swoje świece? Komputer diagnostyczny prawde powie a Check engine świecił się nie będzie nawet jeżeli komplet poszedł za stodołę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Asior 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 5
Skąd: Wronki
Wysłany: 19-01-2016, 23:05   

Ja miałem problem z odpalaniem poniżej 0, auto odpalało ale trzeba było pokręcić chwilę rozrusznikiem. Bez żadnej diagnozy postawiłem na świece. Okazało się, że wszystkie 4szt były kompletnie spalone. Dodam tylko, że auto odpalało przy -18 w takim stanie.

Założyłem nowe świece MONARK, zobaczymy rano co to warte. Koszt świec ok 130zł, wymiana we własnym zakresie - niecała godzina pracy.

Odnośnie diagnostyki: 2 różne kompy nie pokazały błędu związanego ze świecami, kontrolka zapalała się prawidłowo, niestety żadna świeca nie grzała.
 
 
 
yaro-wro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: DW
Wysłany: 20-01-2016, 11:44   

ja dodam, że oryginały na pierwszy montaż szły beru (z logo vw), kupiłem również beru, wymiana dla osób znających się chyba nie jest skomplikowana ale ja się do tych nie zaliczam ale bylem przy całej wymianie (ok. 1h) - demontaż osłony, maty, odkręcenie pokrywy (tam gdzie jest wałek rozrządu ) - wypięcie 4 świec - plusem tej konstrukcji jest łatwy dostęp oraz że są one "smarowane" olejem - co zapobiega zapieczeniu .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.