Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxA] [Galant EA] Padla skrzynia podczas jazdy-brak biegow-
Autor Wiadomość
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 06-04-2015, 10:51   

Ja spawalem na samochodzie, ale wygodniej wymontowac linki, uchwyty linek i odkrecic wspornik od skrzyni. Potem pospawac na wierzchu. Grunt to przypatrzec sie dobrze i zrozumiec co sie popsulo, bo inaczej kolega nawet trytki nie zapnie tam gdzie potrzeba.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 06-04-2015, 14:01   

A tak właściwie jakbym chcial kupic ta czesc to jak ona sie fachowo nazywa zebym mogl ja zamowic?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-04-2015, 14:06   

Klamra/wspornik linek zmiany biegów, dostepne w serwisie pod numerem OEM MD771553 koszt na amayama koło 28dolarów plus wysyłka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 06-04-2015, 20:21   

A to nie kupie nigdzie tej czesco w polsce?
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 06-04-2015, 20:43   

Ja kupiłem na Allegro, wisiał na jakiejś skrzyni i mi sprzedający odkręcił i sprzedał osobno.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
WhereMi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-10-2015, 14:37   

Mi także ten "Uchwyt ciegien wybieraka" się złamał, wbiłem 3 i tyle. Na szczęście 3 spokojnie dało się ruszać i jechać w miarę szybko więc dojechałem do mechanika, 3 tyg czekałem na część łącznie ze sprawdzeniem, nie pospawali. Dostępna tylko w ASO, cena nie była tragiczna 255 zł ze zniżką na stare auta(tak drogi kawałek metalu) ale czas oczekiwania 12 dni. Ciężko się tego szuka, a nie mając czasu czekałem z ASO (mialo byc w 4 dni).
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 21-12-2015, 13:40   

odgrzeje deczko kotleta

robertdg MD771553? Mnie pokazał katalog MD771063 (spr. po numerze vin) 1997.08.01 (rok produkcji) Wczoraj na drodze też mi się to urwało przy redukcji, dojechałem do domu na czwórce, wyjąłem, pospawałem (najlepiej jak umie) wsadziłem z powrotem. Ponieważ nie lubię radzieckiego (na drut, linkę, tretytkę, heftania) sposobu naprawiania, po przeszukaniu internetu postanowiłem zadzwonić do ASO. Siedziałem i może lepiej 272zł (+ jakieś grosze) jednak jestem zmuszony zostać sympatykiem radzieckiego sposobu napraw.

Zastanawiam się tylko jaką funkcję spełnia takie połączenie tzn. domyślam się, że chodzi o drgania, które przenosiły by się na dźwignie zmiany biegów powodując dyskomfort ale czy tylko? Czy przy połączeniu sztywnym nie ulegnie po czasie uszkodzeniu jakaś inna część? W sumie na chłopski rozum nie powinno to mieć innego zastosowania jak tłumienie drgań. Może ktoś naprawiał to w sposób pozwalający na zachowanie elastyczności, tak, żeby spełniało swoją funkcję? Denerwuje mnie to, że to jest tak na sztywno pospawane, w końcu japońce nie dawali by sobie tych gum od tak.
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-12-2015, 14:25   

Chodzi głównie o tłumienie. Aczkolwiek będzie to pewnie miało wpływ na samo działanie przekładni. Usuwasz w ten sposób elastyczny element i zmiana biegów odbywa się mniej miękko z większym udarem. Takie łączniki występowały nawet w maluchu i dość często się zrywaly. Generalnie 272zł to dużo i niedużo, ale czy warte inwestycji w tak starym aucie to już indywidualna kwestia.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-12-2015, 15:10   

pappagiorgio napisał/a:
wyjąłem, pospawałem (najlepiej jak umie) wsadziłem z powrotem

Jest róznica w zmianie biegów ? drgania lewarka ?
Owczar napisał/a:
Takie łączniki występowały nawet w maluchu i dość często się zrywaly

Troche inne ...gdyby nie było to lewarek drgał by w rytm silnika
Owczar napisał/a:
Generalnie 272zł to dużo i niedużo, ale czy warte inwestycji w tak starym aucie to już indywidualna kwestia.

Zawsze można kupic używke
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 21-12-2015, 15:37   

Cytat:
Jest róznica w zmianie biegów ? drgania lewarka ?


Trójka czasami wchodziła i dalej wchodzi ciężej jedynka wchodzi bez oporu tylko jak samochód stoi, nawet jak się toczę z minimalną prędkością to jedynka stawia opór. Wydaje mi się, że ogólnie biegi wchodzą inaczej ale to może być siła sugestii. Pospawałem ustawiając elementy po śladzie jaki zostawiła guma więc przyspawane są w tym samym miejscu.

Myślałem nad używką ale jednak jak ta część w moim się popsuła to nie mam pewności, że za chwilę używka też się nie popsuje, jednak taka część wypadało by żeby była nowa, wtedy wiem, że ten element nie ulegnie w niespodziewanym momencie awarii. Podejrzewam, że stało się tak w wyniku zestarzenia się elementów (gumy, kleju - czymkolwiek są one ze sobą zespolone) i używana część może długo nie posłużyć.
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-12-2015, 15:41   

Używka to zamiana siekierki na kijek. Juz lepiej zostawić tak jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.