Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Adaptacja Rury wlewu z Lanosa do Piniego 1.8 GDi 3
Autor Wiadomość
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 10-05-2016, 18:25   Adaptacja Rury wlewu z Lanosa do Piniego 1.8 GDi 3

Witam.
Zamieszczam wam zdjecia i opis jak zaadaptowalem rure wlewu paliwa od Lanosa do GDi 3D 1.8
Poniżej zdjęcia porównawcze starej i nowej rury.




Do złożenia użyłem:
1. Nowej Rury Wlewu od Lanosa
2. Kawałka rury stalowej o śr zew 27mm dł około 7cm
3. Kawałka rury aluminiowej o śr zew równej sr rurki przelewu ze starej rury.
4. 2 srubki 4 nakrętki i 2 podkładki
5. 3 opaski zaciskowe skretne adekwatne do rozmiarow ww rurek
6. Tytyrytki
7. Wąż gumowy dla osłony przed przetarciem.

Rure dociąłem do odpowiedniej dlugosci ale tak zeby weszla conajmniej te 5cm w przewod wychodzacy ze zbiornika. Z odcietej czesci wyjąłem wkladke gumowa ktora jest w zamierzonym miejscu polaczenia rury z bakiem. Przymierzylem wlew pod blache i nawiercilem otwor w plastikym elemencie wlewu nie naruszajac blachy pod dekielkiem. Podpilowalem nieco plastikowe wypustki pod wlewem zeby sr sie dobrze ulozyla. Przykrecilem. Wcisnalem najpierw wkladke gumowa w przewod wychodzacy ze zbiornika. Pozniej wlazylem rure stalowa o sr 27mm do przewodu nowej rury i wszystkowcisnalem w przewod wychodzacy ze zbiornika. Zacisnalem opaska skretna. Nastepnie docialem rure przelewu. Po przymiarce zalozylem opaski i wcisnalem na rurke aluminiowa skrecilem i to samo zrobilem z przewodem przelewu ze zbiornika. Na ta sama rurke i znow scisniete opaska. Calosc pospinalem tytyrytkami zeby sie nie ocieraly. Oblozylem w miejscach stykow przecietymi kawalkami węża gumowego dla ochrony przed obcieraniem. Wyglada to tak:








Wyglada to moze na zdjeciach nie jakos idealnie ale w rzeczywistosci jest o niebo lepiej.
Teraz wykombinuje tylko oslone zeby kamienie nie obijaly i bedzie cacy. Wylozylem kawe na lawe. Specjalnie w nowym temcie zeby nikt nie szukal. Dziekuje
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 10:52   

Extra ! Przybijam Ci piątkę ! Świetna robota
 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 11-05-2016, 12:20   

Dziekuje, ciesze sie ze moglem pomoc.
 
 
adniem21 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 31-10-2016, 20:02   

A czy ktoś się orientuje czy rura od lanosa bedzie pasować do wersji 5D czy będzie za krótka?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 31-10-2016, 22:49   

Do 5d jeszcze przyciąć trzeba😉
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
hurt.hurt 
Forumowicz

Auto: mitsubsihi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: rumia
Wysłany: 01-11-2016, 09:14   

super robota
 
 
adniem21 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 02-11-2016, 07:50   

Ok dzięki będziemy dłubać.
 
 
mcz_87 
Nowy Forumowicz

Auto: pinin 1.8 mpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 07-12-2016, 13:53   

Dzisiaj wymieniłem u siebie w pininie 5d. Rura na złomie 10zł, kilka trytek i gotowe.
Wielkie dzięki kolego Kordesky.


 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 08-12-2016, 07:33   

Śruby mocujące dobrze jest dopasować aby wiele z nakrętki nie wystawały, może je być potem problem odkręcić za jakiś czas.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10703
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-12-2016, 12:09   

Skąd dorwaliście rure wlewu nową od Lanosa? Mam sklep daewo u siebie, może popytam

W galancie jest średnica 35 i 14 odpowietrzenia ale powinno pasować..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-12-2016, 12:48   

Marcino,
mcz_87 napisał/a:
Rura na złomie 10zł
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10703
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-12-2016, 19:48   

Ze złomu tej nowej nie kupił...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 08-12-2016, 20:01   

Marcino napisał/a:
Ze złomu tej nowej nie kupił...

Na alledrogo mają tyle że aż sprzedają 😈
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-12-2016, 20:41   

Ona jest z plastiku jak widać, trochę przypomina te rurki co są do lejków za 5zł w markecie :)
Wystarczy umyć i będzie wyglądać jak nowa...
 
 
mcz_87 
Nowy Forumowicz

Auto: pinin 1.8 mpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 08-12-2016, 22:04   

Ona jest tak cienka że nowa powinna kosztować 10zł :biggrin: O dziwo korek z lanosa identyczny jak w mitsu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.