Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu |
Autor |
Wiadomość |
SPIDER-ek
Mitsumaniak

Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 1556 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2017, 10:09
|
|
|
Podziwiam twój zapał do tych wszystkich prac które wykonałeś.
Podoba mi się sposób jak to wykonujesz, do takiego mechanika nie bałbym się odstawić mojego byłego już Galanta. Pełny zapał i entuzjazm. Rewelacja.
Ja chyba bym już dawno oddał komuś auto Zresztą tak też z moim Galantem zrobiłem
Ciekawe ile od nabycia ten samochód u Ciebie przejechał km a ile stał i był dopieszczany.
Fajnie to wszystko wygląda, aż strach teraz jeździć żeby ktoś nie uszkodził albo zabrudził. |
_________________ Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum
|
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-06-2017, 22:00
|
|
|
Hugo, dobry żarcik
SPIDER-ek, dzięki bardzo mi miło, ale nie jestem mechanikiem, to jest moje drugie auto w życiu a wszystko co zrobiłem z Galantem zrobiłem po pracy w tygodniu i w weekendy na podstawie manuala i tego forum (siekierka na Waszą część Panowie!!). 90% rzeczy, które tu opisuje robiłem pierwszy raz w życiu i pewnie dlatego temat ciągnie się jak smród od prawie roku a auto ciągle nie jeździ Mitsu przytargałem sobie ze Szwajcarii na wiosnę 2016 z przebiegiem 138 000 km, zrobiłem nim ze 2000-3000 tysie do września i od tego czasu auto stoi, także współczynnik jazdy do czynności serwisowych jest mocno niekorzystny |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2017, 08:30
|
|
|
Nacz napisał/a: | Hugo, dobry żarcik | Pytałem poważnie. Pewnie chodziło o blaszki mocujące kable ABS-u do tylnych poprzecznych wahaczy |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-06-2017, 14:41
|
|
|
Jak się uwinę to będę chyba szybciej jeździł. Dobra robota. Ja aż tak daleko nie poszedłem. Szacun dla ciebie Marcin. Do spotkania się |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-07-2017, 00:59
|
|
|
Hugo napisał/a: | Nacz napisał/a: | Hugo, dobry żarcik | Pytałem poważnie. Pewnie chodziło o blaszki mocujące kable ABS-u do tylnych poprzecznych wahaczy | Dokładnie o te.
Marcino napisał/a: | Jak się uwinę to będę chyba szybciej jeździł. Dobra robota. Ja aż tak daleko nie poszedłem. Szacun dla ciebie Marcin. Do spotkania się | U mnie dead-line to zlot w Grudziądzu, a u Ciebie? Obydwa miały jeździć na wiosnę
Hamulce poskładane:
^ tarcze przed, w trakcie i po, trochę im się zardzewiało przez ponad pół roku niejeżdżenia. Tak, wiem, będę żałował, że pomalowałem na styku z felgą.. ładne focie na forum ważniejsze
^ Tył.. gdyby ktoś miał wątpliwości.
^ Przód.
^ Jak dla mnie mogli to zrobić dokładniej, ale może spod proszkowego nic nie wylezie.
^ Doprowadzenie otworu ze stanu po prawej do stanu po lewej (czyli żeby uszczelki siedziały tak jak powinny) = 1h
1h x 2 otwory x 4 prowadnice = sobota, którą mogłem spędzić nie w garażu ..nie tam bez sensu, garaż najlepszy!
^ A w niedzielę doprowadziłem sobie do idealnego stanu wnętrze tłoczków hamulcowych, czyli temat pod tytułem dobrze wykonana nikomu (i do niczego) nie potrzebna robota.
^Tył po.
^ Przód po.
^ I komplecik poskładany + przewody w oplocie Hel Performens. Dostałem do nich wlepki - wylądują na tylnej szybie zaraz pod wielkim napisem Pajonier o! Mitasubiszi zobowiązuje. |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
Ostatnio zmieniony przez Nacz 16-12-2019, 22:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-07-2017, 07:58
|
|
|
zdjecie pokazujace zacisk w czesciach jak z gazety motoryzacyjnej ! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-07-2017, 07:59
|
|
|
Nacz napisał/a: | może spod proszkowego nic nie wylezie | Wylezie, wylezie U mnie po 2 latach coś się pokazuje. Nacz napisał/a: | Doprowadzenie otworu ze stanu po prawej do stanu po lewej (czyli żeby uszczelki siedziały tak jak powinny) = 1h | Zakładałeś nowe zestawy naprawcze zacisków po piaskowaniu czy stare? Jak nowe to trzeba było stare gumki zostawić. Wtedy po prostu stare wyjmujesz i wkładasz nowe. Nacz napisał/a: | przewody w oplocie Hel Performens | O proszę. Jaki koszt? Zastanawiam się czy do swojego nie wrzucić. Nacz napisał/a: | temat pod tytułem dobrze wykonana nikomu (i do niczego) nie potrzebna robota | Takie są najlepsze
Jeszcze co do hamulców to moim zdaniem źle zrobiłeś, trzeba było od razu montować przednie hamulce z Outlandera, a tylne ze Space Wagona z lat 1998-2004. Chociaż wyglądają dobrze w felgach Zresztą nic straconego, za tak odpicowane hamulce z Gala dostaniesz ładną kaskę, sprzedaj i za to kupisz w/w komplecik na SWAPA. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-07-2017, 08:38
|
|
|
Hugo napisał/a: | trzeba było od razu montować przednie hamulce z Outlandera | zdaje sie, ze musialby zmienic zwrotnice w tym celu |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-07-2017, 10:09
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | zdaje sie, ze musialby zmienic zwrotnice w tym celu | O sorry, fakt. No ale to nieduży koszt, a i tak miał zwrotnice zdjęte. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 05-07-2017, 10:16
|
|
|
Bez zmiany zwrotnic można iść w Brembo |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-07-2017, 13:07
|
|
|
Fragu napisał/a: | Bez zmiany zwrotnic można iść w Brembo | A później można iść z torbami |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 05-07-2017, 13:52
|
|
|
Ostatnio na grupie evo na fb były na sprzedaż przednie z tarczami za chyba 1300zł. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-07-2017, 13:58
|
|
|
Profi Robota |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-07-2017, 20:17
|
|
|
Super to wygląda!!! Otwory na śruby mogłeś zakleic taśmą, miałbyś mniej roboty
Wszystko ładnie, ale myślę że błędem jest też zestawienie farby na stykach jarzma ze zwrotnicą. Farba może się wyrobić i będzie luz! Jak dawałem coś do proszku to zawsze zaklejalem wszelkie styki elementów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-07-2017, 22:00
|
|
|
Fragu napisał/a: | były na sprzedaż przednie z tarczami za chyba 1300zł | nie pasują na zwykłe felgi - trzeba kupić jakieś 18" od evo
do tego fajnie mieć dobre opony
zmienić piasty na 5 śrub (najlepiej wszystkie żeby nie było problemu z czasową zamianą przód-tył)
kupić tarcze za 800zł/sztuka oraz klocki za 500zł/komplet na przód
kwota wyjdzie naprawdę spora - niewspółmierna do efektów |
|
|
|
 |
|