Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu
Autor Wiadomość
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2017, 10:09   

Podziwiam twój zapał do tych wszystkich prac które wykonałeś.

Podoba mi się sposób jak to wykonujesz, do takiego mechanika nie bałbym się odstawić mojego byłego już Galanta. Pełny zapał i entuzjazm. Rewelacja.
Ja chyba bym już dawno oddał komuś auto :) Zresztą tak też z moim Galantem zrobiłem :)

Ciekawe ile od nabycia ten samochód u Ciebie przejechał km a ile stał i był dopieszczany.

Fajnie to wszystko wygląda, aż strach teraz jeździć żeby ktoś nie uszkodził albo zabrudził.
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
Nacz 
Forumowicz
Nacz


Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-06-2017, 22:00   

Hugo, dobry żarcik ;)

SPIDER-ek, dzięki bardzo mi miło, ale nie jestem mechanikiem, to jest moje drugie auto w życiu a wszystko co zrobiłem z Galantem zrobiłem po pracy w tygodniu i w weekendy na podstawie manuala i tego forum (siekierka na Waszą część Panowie!!). 90% rzeczy, które tu opisuje robiłem pierwszy raz w życiu i pewnie dlatego temat ciągnie się jak smród od prawie roku a auto ciągle nie jeździ ;) Mitsu przytargałem sobie ze Szwajcarii na wiosnę 2016 z przebiegiem 138 000 km, zrobiłem nim ze 2000-3000 tysie do września i od tego czasu auto stoi, także współczynnik jazdy do czynności serwisowych jest mocno niekorzystny :evil:
_________________
Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon

Mitsu3Miasto

"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-06-2017, 08:30   

Nacz napisał/a:
Hugo, dobry żarcik
Pytałem poważnie. Pewnie chodziło o blaszki mocujące kable ABS-u do tylnych poprzecznych wahaczy :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-06-2017, 14:41   

Jak się uwinę to będę chyba szybciej jeździł. Dobra robota. Ja aż tak daleko nie poszedłem. Szacun dla ciebie Marcin. Do spotkania się
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Nacz 
Forumowicz
Nacz


Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-07-2017, 00:59   

Hugo napisał/a:
Nacz napisał/a:
Hugo, dobry żarcik
Pytałem poważnie. Pewnie chodziło o blaszki mocujące kable ABS-u do tylnych poprzecznych wahaczy :wink:
Dokładnie o te.

Marcino napisał/a:
Jak się uwinę to będę chyba szybciej jeździł. Dobra robota. Ja aż tak daleko nie poszedłem. Szacun dla ciebie Marcin. Do spotkania się
U mnie dead-line to zlot w Grudziądzu, a u Ciebie? Obydwa miały jeździć na wiosnę ;)

Hamulce poskładane:


^ tarcze przed, w trakcie i po, trochę im się zardzewiało przez ponad pół roku niejeżdżenia. Tak, wiem, będę żałował, że pomalowałem na styku z felgą.. ładne focie na forum ważniejsze :badgrin:


^ Tył.. gdyby ktoś miał wątpliwości.


^ Przód.


^ Jak dla mnie mogli to zrobić dokładniej, ale może spod proszkowego nic nie wylezie.


^ Doprowadzenie otworu ze stanu po prawej do stanu po lewej (czyli żeby uszczelki siedziały tak jak powinny) = 1h
1h x 2 otwory x 4 prowadnice = sobota, którą mogłem spędzić nie w garażu :shock: ..nie tam bez sensu, garaż najlepszy!


^ A w niedzielę doprowadziłem sobie do idealnego stanu wnętrze tłoczków hamulcowych, czyli temat pod tytułem dobrze wykonana nikomu (i do niczego) nie potrzebna robota.


^Tył po.


^ Przód po.


^ I komplecik poskładany + przewody w oplocie Hel Performens. Dostałem do nich wlepki - wylądują na tylnej szybie zaraz pod wielkim napisem Pajonier o! Mitasubiszi zobowiązuje.
_________________
Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon

Mitsu3Miasto

"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek
Ostatnio zmieniony przez Nacz 16-12-2019, 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 05-07-2017, 07:58   

zdjecie pokazujace zacisk w czesciach jak z gazety motoryzacyjnej ! :partyman:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-07-2017, 07:59   

Nacz napisał/a:
może spod proszkowego nic nie wylezie
Wylezie, wylezie :wink: U mnie po 2 latach coś się pokazuje.
Nacz napisał/a:
Doprowadzenie otworu ze stanu po prawej do stanu po lewej (czyli żeby uszczelki siedziały tak jak powinny) = 1h
Zakładałeś nowe zestawy naprawcze zacisków po piaskowaniu czy stare? Jak nowe to trzeba było stare gumki zostawić. Wtedy po prostu stare wyjmujesz i wkładasz nowe.
Nacz napisał/a:
przewody w oplocie Hel Performens
O proszę. Jaki koszt? Zastanawiam się czy do swojego nie wrzucić.
Nacz napisał/a:
temat pod tytułem dobrze wykonana nikomu (i do niczego) nie potrzebna robota
Takie są najlepsze :mrgreen:

Jeszcze co do hamulców to moim zdaniem źle zrobiłeś, trzeba było od razu montować przednie hamulce z Outlandera, a tylne ze Space Wagona z lat 1998-2004. Chociaż wyglądają dobrze w felgach :wink: Zresztą nic straconego, za tak odpicowane hamulce z Gala dostaniesz ładną kaskę, sprzedaj i za to kupisz w/w komplecik na SWAPA.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24258
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-07-2017, 08:38   

Hugo napisał/a:
trzeba było od razu montować przednie hamulce z Outlandera
zdaje sie, ze musialby zmienic zwrotnice w tym celu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-07-2017, 10:09   

Krzyzak napisał/a:
zdaje sie, ze musialby zmienic zwrotnice w tym celu
O sorry, fakt. No ale to nieduży koszt, a i tak miał zwrotnice zdjęte.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 05-07-2017, 10:16   

Bez zmiany zwrotnic można iść w Brembo :D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-07-2017, 13:07   

Fragu napisał/a:
Bez zmiany zwrotnic można iść w Brembo
A później można iść z torbami :mrgreen:
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 05-07-2017, 13:52   

Ostatnio na grupie evo na fb były na sprzedaż przednie z tarczami za chyba 1300zł.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2017, 13:58   

Profi Robota :)
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-07-2017, 20:17   

Super to wygląda!!! Otwory na śruby mogłeś zakleic taśmą, miałbyś mniej roboty ;)

Wszystko ładnie, ale myślę że błędem jest też zestawienie farby na stykach jarzma ze zwrotnicą. Farba może się wyrobić i będzie luz! Jak dawałem coś do proszku to zawsze zaklejalem wszelkie styki elementów.
_________________


 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24258
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-07-2017, 22:00   

Fragu napisał/a:
były na sprzedaż przednie z tarczami za chyba 1300zł
nie pasują na zwykłe felgi - trzeba kupić jakieś 18" od evo
do tego fajnie mieć dobre opony
zmienić piasty na 5 śrub (najlepiej wszystkie żeby nie było problemu z czasową zamianą przód-tył)
kupić tarcze za 800zł/sztuka oraz klocki za 500zł/komplet na przód
kwota wyjdzie naprawdę spora - niewspółmierna do efektów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.