Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Owczar
07-01-2010, 16:05
[FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx
Autor Wiadomość
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 04-02-2008, 16:20   

dra86 napisał/a:
potrzeba przyrzad napinajacy

Może chodzi o napinacz hydrauliczny
novy napisał/a:
Po prostu chłopaki się nie znają...

To też prawda.
rozrząd:
http://www.mitsubishi-gra...light=rozrz%B1d
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-02-2008, 17:01   

a moze chodzi im o klucz dynamometryczny MB990685? Przeciez to normalny klucz dynamometryczny z takimi specjalnymi wpustami do napinacza ktorym ustawia sie 3 Nm. Mysle ze dobry mechanik zaadoptuje do tego zwykly klucz dynamometryczny.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 04-02-2008, 19:00   

saphire napisał/a:
Wymienia się ......., ........, napinacz
nie prawda :P Napinacz jest w galancie V6 jest hydrauliczny i jego się sprawdza pod odpowiednim naciskiem (podanym w manualu) czy jest w porządku. Napinacz praktycznie powinien być w stanie idealnym do przebiegu około 300 kkm ;)
Reszta rzeczy (pasek i rolki) do wymiany :)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-02-2008, 19:03   

No nie mów że się nie wymienia - wymienia się go jak się kwalifikuje do wymiany gdy np. utracił szczelność lub się zacina a ja przecież nigdzie nie napisałem że przy każdej robocie rozrządu jest on do wymiany :twisted: co ciekawe w Cari GDI tez jest hydrauliczny napinacz a tymczasem ASO ma zalecenia wymieniać go przy każdym rozrządzie pomijając fakt czy wytrzyma więcej czy nie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 04-02-2008, 19:08   

saphire napisał/a:
wymienia się go jak się kwalifikuje do wymiany
z tym się zgodzę :)
Jednak większość mechaników od razu chce wymieniać najdroższą część jaką jest napinacz - bez jego sprawdzenia ;)
pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-02-2008, 20:09   

A moze ktos podac szacunkowy koszt czesci np u japaneze ?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 04-02-2008, 21:09   

Mi w salonie Mitsubishi(UK) krzykneli za pasek 48f, za napinacz 70f, jakas tam rolka ponad 30f, pompa wodna 120f, do tego trzeba dodac sobie VAT,kupilem tylko sam pasek :) goscio mi mowil ze caly czas wymieniaja u siebie w garage tylko paski i zadnych nigdy problemow nie bylo, oczywiscie ze wymiania napinacz ale jesli tylko jest cos z nim nie tak! (bardzo rzadko!!!) zapewniea ze te czesci sa przewidziane na w chu.. lat! bo to jest Mitsubishi, ale jesli bym chcial sobie to wymieniac to mowi ok twoja kasa!
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-02-2008, 21:58   

Zobacz jeszcze na wysyłkową stronę www.japarts.co.uk, powinno być znacznie taniej niż ci zaśpiewali.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 05-02-2008, 00:50   

wielkie dzieki za tego linka SUPER, czesci o wiele taniej niz w salonie!
 
 
 
trooper
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2008, 09:27   

Sampler, najlepiej zadzwonić do Japaneze, ogólnie koszt napinacza, paska i rolek to około 700 zł a pompa wodna nie wiem ile kosztuje.
 
 
t.o 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 109
Skąd: Małopolska
Wysłany: 06-02-2008, 09:33   

sampler napisał/a:
A moze ktos podac szacunkowy koszt czesci np u japaneze ?


Wycena jaką otrzymałem od Japaneze:

Pasek 202,-zł
Rolka I 62,-
Rolka II 51,-
Napinacz 367,-
Pompa cieczy 150,-
Uszczelniacze 11,- x (są 3 szt.)
 
 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 06-02-2008, 19:05   

wie ktos moze ile trwa wymiana takiego paska w V6? mechanik ktory bedzie mi to robil u siebie przed domem powiedzial ze zostawiam w sobote rano o 8:00 i w niedziele bede mial, moj brat ostatnio wymienial w audi a4 2,6 v6 w salonie i mieli mu to zrobic w 4h ale zrobili w 6h, ale tam trzeba caly przed zdejmowac lacznie z chlodnica zeby pasek wymienic.
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-02-2008, 19:40   

U mnie czas trwania wymiany w ASO kpl rozrządu + pompa wody od 9,00 do 14-tej
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 07-02-2008, 19:33   

Witam przedemna kolejny problem z kolem pasowym! dalem samochod do znajomego ktory wymienia mi pasek, ale jest problem bo nie moze odkrecic tego kola! moze ktos to robil juz ? czym zaprzec to kolo? bo sie skurczybyk obraca, tam sa takie 2 dziury ale moze jakies pomysly? i czy napewno gwint jest prawostronny?, tak ogolnie golym okiem widac ze na pasku juz brakuje 2 zebow i 3 nastepne juz tez prawie sa zniszczone, boje sie odpalac samochod! HELLLLLPPPPP

[ Dodano: 07-02-2008, 18:34 ]
Witam przedemna kolejny problem z kolem pasowym! dalem samochod do znajomego ktory wymienia mi pasek, ale jest problem bo nie moze odkrecic tego kola! moze ktos to robil juz ? czym zaprzec to kolo? bo sie skurczybyk obraca, tam sa takie 2 dziury ale moze jakies pomysly? i czy napewno gwint jest prawostronny?, tak ogolnie golym okiem widac ze na pasku juz brakuje 2 zebow i 3 nastepne juz tez prawie sa zniszczone, boje sie odpalac samochod! HELLpp
 
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-02-2008, 08:43   

hmmm generalnie dziwne że ktoś kto sie bierze za wymianę paska nie ma odpowiednic narzędzi :P

wg manuala powinno to wyglądać mniej więcej tak:


ale nawet średnio uzdolniony mechanik powinien mieć coś podobnego.

pzdr
yaro
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.