Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG
Autor Wiadomość
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2009, 21:31   

VirMan napisał/a:
LPG nie psuje auta - to mity.. kwestia jedynie dobrej instalacji
Wiesz to jest tak, generalnie obieg otta nie rozroznia dlugosci lancucha weglowodorow, bez roznicy czy to jest C4Hx czy C14Hx, problem sie pojawia przy calej reszcie oprzyrzadowania. W moim np sa 4 sondy lambda, a na gazie po prostu czesto bledy wyrzuca. Stresuje mnie jezdzenie z ciaglym checkiem. Zreszta troche bym sie bal montowania jakiegos BRC czy Staga a Landi Renzo to wydatek rzedu 5500pln...poza tym dzis tankowalem i spalil mi 11,5 litra po miescie (stojac w korkach) wiec chyba tragedii nie ma.
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 24-02-2009, 21:34   

Przy dobrej mapie - nie zapali checka - niezależnie od ilości sond. Potrzebny jest jeszcze do tego dobry emulator wtrysków.
Jakie błędy wywala?
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2009, 22:03   

Nie wiem, bo nie mam gazu :) pisze tylko opinie uzyszkodnikow ktorzy zagazowali. Wg Ciebie jaka min. instalacja? Ja nie zaloze i tak, ale z ciekawosci co polecasz?
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-02-2009, 23:29   

może tak.. po pierwsze , jak siemontuje instalajcę sekwencyjną ( a innych nie uznaję ) to żadnych emulatorów i przy odpowiednim zestrojeniu nie ma prblemów z sondą lambda , po drugie BRC jest na tej samej półce co landi , i nie widzę tutaj różnic ( landi ma nieco wiecej opcji softu a BRC ma lepsze sterowanie wtryskami )

Jakbym miał polecać to te dwie ( choć jeżdżę na BRC ) i nigdy innego niż sekwencję albo lpi.

Bartek3g, można mówić że nie ma tragedii - jakbyś robił po 50k kilometrów rocznie , to połowa kosztów paliwa to spora różnica :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2009, 23:42   

VirMan napisał/a:
jakbyś robił po 50k kilometrów rocznie , to połowa kosztów paliwa to spora różnica
No, tylko wychodzi na to ,ze miesiecznie wydaje na paliwo ok 500zl to przy 40% oszczednosci to mi daje 200zl miesiecznie. 5500zl dzielac przez 200zl to daje...27 i pol miesiaca ;-) ponad dwa lata...
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-02-2009, 10:53   

u mnie to daje około 15000 złotych rocznie róznicy :]

[ Dodano: 25-02-2009, 11:02 ]
zdarza sie ze miesiecznie puszczam za 2000 gazu :P - to bym na benzynce zbankrutował :D - założmy zeby paliło troche mniej ,nawet sporo , to bym wydał 4000 - a to robi różnice :]
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-02-2009, 13:54   

To ile Ty robisz miesiecznie kilometrow?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-02-2009, 14:12   

Bartek3g napisał/a:
To ile Ty robisz miesiecznie kilometrow?


Pewnie ~4200 km.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-02-2009, 16:03   

no ostatni tydzien to 1200 mil :)
ale ostatnio mam zastój , od grudnia jak kupiłem diamante to nim zrobiłem 7 tys mil :) - stanza zrobiła 39 tys mil przez 13 miesięcy.. well wystarczy trasa tarnów - wawa - tarnów , tarnów lublin lodz tarnow , i na spocik tarnow krk , tar. i juz jest ile... 1800 km :)

[ Dodano: 25-02-2009, 16:07 ]
no i po miescie :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 25-02-2009, 17:21   

Bartek - wystarczy BRC s 24 z wersją na 6 cylindrów.
Jaka jest moc?
Jeśli powyżej 300 KM to dwa reduktory. BRC ma w standardzie reduktor Genius Max - obsługuje moc do 300 KM - i niestety to jest słaby punkt tej instalacji.
Jeśli walnie pcha gaz w obieg wody - kończy się to wypchaniem cieczy i przegrzewaniem, lub bummm i wydmuchaniem pod głowicą uszczelki. Stąd musi zakład dać gwarancję na szczelność reduktora i ewentualne szkody jakie może to zrobić po strzale. Faktem jest, że awaria reduktora odcina gaz i wtedy nie wolno z uporem maniaka próbować przełączać sie na gaz, tylko od razu do zakładu. Jedno przedmuchnięcie, czy dwa nie zrobi szkód bio LPG wyparuje przez zbiornik wyrównawczy. Gorzej jak mała dziurka i cały czas przepycha się niewielka ilość.
Nie trzeba emulatorów, ale emulator wtrysków jest konieczny - obecny w zestawie. Sondy najlepiej wogóle nie podpinać.
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-02-2009, 17:34   

No wlasnie mialem naprawiana glowice i wiem ile to kosztuje, wiec raczej dziekuje za takie ryzyko. Nie jezdze na tyle duzo zeby mi sie to oplacalo. Zreszta miedzy BRC a Landi jest tysiac zloty tylko roznicy.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-02-2009, 17:36   

ja mam ładnie podpięte sondy lambda , piękny czarny kwadratowy wielki reduktor ( za mało miejsca żeby zobaczyć jaki konkretnie ) i na sygnał wtrysków podłączony komputer ( zapewnie emuluje rezystancję :) ) pozatym miód - ale mam dziwne wrażenie ,że jedną rzecz zepsuji - podłączyli siez wyjściem obiegu wody chyba w złe miejsce i cały czas leci przez duży obieg to co leci do lpg :D dlatego mi niedogrzewa - no nic - przejadę siena nowym termostacie to będę wiedział :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 25-02-2009, 21:37   

ja mam u siebie zenita i jak na razie przez 8 miesięcy zero problemów. jedyny minus to słabszy silnik, ale założyłem ją żeby taniej jeździć więc żaden problem. poza tym nie jest to jakaś kosmiczna różnica.
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-02-2009, 21:49   

i jest ok :] - wymieniłem termostat - i dzial jak marzenie - temperaturka ok , wszystko ok - Czyli panowie od BRC zrobili sprawę wzorowo :]
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2009, 08:43   

Nie jezdze dlugo na gazie bo zaledwie pare miesiecy. Kupilem auto z zalozona BRC Sequent 56 - nie to bylo powodem kupna auta - ale te 6 garkow w rzedzie ;)
Faktem jest ze jak kupilem to cos bylo nie tak z instalacja - walniety reduktor - dziwne bo instlacja miala niecaly rok - moze ktos podmienil albo diabli wiedza co.
Po wymianie reduktora powiem szczerze ze nie czuc w ogole roznicy w jezdzie na gazie i jak na razie bezproblemowo - oby jak najdluzej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.