Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Firebee
20-05-2010, 10:40
INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych
Autor Wiadomość
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-05-2009, 10:42   

no więc tak ...kwestia rabatów się nie zmieniła i wszystko powinno być ok.
Podałem przykład rozrządue-gen'a, i otrzymałem cenę 445 pln brutto (przy detalu 594pln).
Niestety osoba obsługująca nas pod względem handlowym nie potrafił wytłumaczyć, skąd mogą się brać przez Was wspomniane problemy. Zasugerował jedynie, że może handlowcy w oddziałach robią jakiś błąd przy potwierdzaniu naszych warunków ...
Podobno (bo osobiście tego nie widziałam) po wpisaniu naszego nr klienta 230948 na monitorze handlowca IC wyskakuje najpierw komunikat - że należy okazać kartę klubowicza, następnie, po zatwierdzeniu okienka wyskakuje drugie, w której handlowiec musi zaznaczyć formę dokumentu sprzedaży (czy jakoś tak) i w tym okienku MUSI KONIECZNIE ZAZNACZYĆ OPCJĘ PARAGON.
Następnie już powinny wyskakiwać ceny z naszym upustem.

Kolejną rzecz jaką jeszcze zrobił "Pan z IC" to zablokował możliwość zmian warunków rabatowych Mitsumaniaków przez inne oddziały.

No, więc teraz powinno wszystko być ok.

Jeśli ktoś ponownie (począwszy od dnia dzisiejszego) zauważy jakiekolwiek nieprawidłowości to proszę pisać., Wszystkie problemy będę wyjaśniał pod warunkiem podania kompletu poniższych informacji:
1. Proszę podać oddział, którego dotyczy problem (miasto, adres lub telefon)
2. Proszę podać nazwę i nr indexu IC części której dotyczy problem
3. Proszę o krótki opis problemu
4. Podaj nr klienta, jaki podawałeś/aś w oddziale IC
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
Ostatnio zmieniony przez akbi 24-11-2009, 16:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 20-05-2009, 11:27   

akbi, WIELKI SZACUN :notworthy:
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2009, 11:31   

Tata odbierał dziś zamówione w poniedziałek części - upustu 0...

coprawda różnica w kwocie niewielka, ale następnym razem będę bardziej dociekliwy

podziękowania dla Akbiego
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-05-2009, 11:41   

Proponuję, od razu przy podawaniu nr klienta mówić też, że "zakup na paragon".

Oczywiście nadal jak ktoś będzie miał potrzebę, to później przy kasie, po uregulowaniu płatności, może poprosić o wystawienie faktury na podstawie tegoż paragonu.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-05-2009, 12:44   

akbi napisał/a:
Podobno (bo osobiście tego nie widziałam) po wpisaniu naszego nr klienta 230948 na monitorze handlowca IC wyskakuje najpierw komunikat - że należy okazać kartę klubowicza, następnie, po zatwierdzeniu okienka wyskakuje drugie, w której handlowiec musi zaznaczyć formę dokumentu sprzedaży (czy jakoś tak) i w tym okienku MUSI KONIECZNIE ZAZNACZYĆ OPCJĘ PARAGON.

dokladnie tak jest - sam widzialem

ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu :)
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 20-05-2009, 13:36   

w programie do sprzedaży (przynajmniej w naszym - a wiem że IC ma to samo)
jest cennik detaliczny i hurtowy - prawdopodobnie ustawienie na początku opcji PARAGON ustawia odpowiedni cennik z "naszymi" zniżkami.
nieustawienie tej opcji nie wyklucza sprzedaży na paragon, jednak cennik może być bez zniżek.
wiem, że to dość pokrętne , ale czy SAFO jest proste? :wink:
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Olek 
Mitsumaniak
Piotrek

Auto: lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 517
Skąd: Stargard
Wysłany: 20-05-2009, 18:18   

jak to w koncu jest z ta znizka bo mi powiedzieli za pompe sprzegla po rabacie 140zl a na stronie w katalogu jest 141,28?
Dzwoniłem do IC w Szczecinie na Emilii Plater, podalem nr klienta, nr karty i taką informację usłyszałem
_________________
olek lancer 2.0
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-05-2009, 09:15   

Ja wczoraj kupiłem filtr powietrza, przed rabatem 45zł, po rabacie 33 zł. Więc zniżka jest. Weźcie też pod uwagę to, że w e-katalogu są niższe ceny niż te jak wejdziesz z ulicy. Zniżka jest liczona od tych w sklepie. Przykład: wkładka filtra K&N
w e-katalogu: 201 zł
w sklepie: 212zł
po zniżce mitsumaniaków: 190zł

Kiedyś też kupowałem termostat. W e-katalogu był za 20zł+10zł przesyłka kurierem.
W sklepie chcieli za ten sam 65zł. Oczywiście kupiłem przez e-sklep z dostawą do domu...
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 21-05-2009, 09:30   

Czemu właśnie są takie różnice cenowe? Przecież wszędzie powinno byc tak samo. Co to za różnica czy kupie przez net czy u nich bezpośrednio? Dziwne to troche.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-05-2009, 09:52   

W wielu sklepach przez internet jest taniej, założenie jest takie, że jak wchodzi frajer z ulicy to się nie zna i przepłaci. Poza tym kupując przez neta nie zajmujesz czasu pracowników itp. Poprostu przyjeżdza kurier i bierze z magazynu. Pamiętam jak kupowałem kiedyś kartę pamięci przez internet. Odbierałem obobiście w sklepie, zapłaciłem za nią 45zł. Pamiętam minę klienta, który kilka sekund wcześniej wszedł do sklepu i zapłacił za taką samą "cenę półkową" 100zł :twisted: .
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-05-2009, 10:18   

olekolek21 napisał/a:
jak to w koncu jest z ta znizka

Cytat:
kwestia rabatów się nie zmieniła i wszystko powinno być ok.

Cytat:
Jeśli ktoś ponownie (począwszy od dnia dzisiejszego) zauważy jakiekolwiek nieprawidłowości to proszę pisać., Wszystkie problemy będę wyjaśniał pod warunkiem podania kompletu poniższych informacji:
1. Proszę podać oddział, którego dotyczy problem (miasto, adres lub telefon)
2. Proszę podać nazwę nr indexu IC części której dotyczy problem
3. Proszę o krótki opis problemu


i powtórzę jeszcze raz;

W INTER-CARSIE NIE PODAJEMY NUMERU KLUBOWICZA Z KARTY NP 00167/KMM!!!
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Olek 
Mitsumaniak
Piotrek

Auto: lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 517
Skąd: Stargard
Wysłany: 21-05-2009, 13:52   

już się dziś wszystko wyjaśniło po właściwie kilku telefonach do wawy i szczecina
części w końcu zamówiliśmy przez konsultanta w wawie
sprawa ogólnie wyglądała tak
koleś w szczecinie podał nam na dobra sprawę jeden jedyny model pompy i to najdroższy chyba jaki mieli
dzwonie dziś rano w sprawie zestawów naprawczych do pompy i wysprzęglika do sklepu w szczecinie zestawów nie maja ale kosztują 35zl
dzwonie do wa-wy. koleś mówi, ze są takie zestawy jeden za 14 drugi około 15zl (w tych okolicach:) ), po rabacie na nr klienta 230948 podał ceny 11 i 12zl
pompa sprzęgła w szczecinie 140, wa-wa 108 po rabacie bo inna i tańsza
wysprzęglik około 75zl ale akurat nawet wawa nie ma na stanie, w szczecinie nawet nie wspomnieli o tym tańszym
pompa również znalazła się ta za 108 w szczecinie gdy powiedziałem ze wawa widzi ja u nich także
w końcu zamówiliśmy zestawy naprawcze do pompy i wysprzęglika, a pan mówi ze można odebrać za 15min w sklepie na miejscu bo na stanie są (wcześniej w szczecinie nic nie mieli)
tel do sklepu w szczecinie z pytaniem czy jest sens jechać bo znowu się jeszcze okaże ze nie maja
słyszę ze nie ma u nich nic takiego, moja odpowiedz była ze przed chwila typ z wawy powiedział ze za 15 min mogę odebrać bo na stanie jest i kolejne moje pytanie czy może mają jakieś "wirtualne stany" na magazynie
znalazły się w cudowny sposób
o 17 odbieram bo mam transport

morał z tego taki
chcecie kupić części i mieć wybór? dzwońcie do wawy. na stronie jest 5 numerów, można zamówić części, podadzą ci jakie są, ich ceny i ile po rabacie. wybierasz co chcesz i do którego sklepu maja dostarczyć, nie dopłacasz nic za transport. oczywiście podajesz nr klienta 230948. z reguły na drugi dzień już są.
najwyraźniej pracownicy w sklepach robią takie cyrki i podają to, co im jest na rękę a raczej do kasy lepsze

akbi a co do podawania nr-u karty to zażądał jego typ ze szczecina, ten z wawy zapytał o nr klienta i powiedział, że odbiór z kartą
_________________
olek lancer 2.0
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 21-05-2009, 22:45   

Krzyzak napisał/a:
ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu
nie da rady, na nasz nr klienta mogą wystawić fakture jedynie na Mitsubishi Klub Polska. i właśnie mam pytanie bo raz mi koleś stękał że mam karte z MM a oni rabat mają na MKP, o co kaman ? Rabaty mają oba kluby czy jak ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-05-2009, 07:59   

Jogurt napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu
nie da rady

no to Cie zaskocze - mam juz 4 faktury na swoje dane z rabatem klubowym
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-05-2009, 09:10   

Jogurt napisał/a:
rzyzak napisał/a:
ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu
nie da rady,

następnym razem jak będziesz miał taki problem to dzwoń do mnie bezpośrednio z kasy IC.
Darek ma rację, kwestia otrzymania faktury wygląda dokładnie tak jak Darek opisuje, osobiście sprawdzałem i też mam już parę faktur.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.