Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pompa wspomagania
Autor Wiadomość
Sadeek 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 09-01-2010, 15:23   

Czy ktos próbował moze wsadzic do diesla pompe od 2.5v6? da sie jakos ja zaadaptowac? Moja pompa jest juz na wykonczeniu i wspomaga tylko przy obrotach >2.5 tys. chyba sproboje ja przeczyscic i zalac nowym olejem, byc moze to cos pomoze...
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 11-01-2010, 09:30   

obawiam się, że nie pomoże. Jak pompa daje słabe ciśnieniemoże oznaczać to uszkodzenie bierzni wirnika pompy. Oczywiście optymistyczną wersją jest zabrudzenie łopatek wirnika, przez co łopatka nie dopasowuje się szczelnie do bierzni....przez co nie ma ciśnienia.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
florek 
Nowy Forumowicz

Auto: galant EA V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: knw
Wysłany: 19-01-2010, 01:08   

ja rozebralem pompe ktora kiedys zdazyla mi juz pasc, wytarta byla ta pokrywa ktora przylega do wirnika z boku, zreanimowalem ją planujac te pokrywke (20zl u tokarza), dziala do dzis. ps jakby ktos chcial to zrobic sobie samemu to uwaga zeby nie wypadly te lopatki ze srodka bo jak sie zle je potem powklada to lipa.
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-03-2010, 14:53   

Witam. ja mam ten sam problem tylko ze miejsce wycieku juz zlokalizawalem. Plyn cieknie mi z gumy przy drązku kierowniczym, z prwej strony, siedzac w aucie. Niewielka dziurka, ale cieknie. Czy radziecie wymiane owej gumy, czy sa jakies inne, prostsze sposoby?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-03-2010, 19:54   

Remik, Jeżeli wyciek dostaje sie do osłony drążka kierowniczego, to znaczy ze maglownica przecieka i nic innego tu nie poradzisz jak tylko regeneracja maglownicy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
przemor 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-03-2010, 08:38   

Ta sama sytuacja u mnie co u Marcino różniaca tylko taka za użyłem poxipol, póki co nie cieknie.
Zaznaczę ,że dziurka była bardzo malutka, płyn ściekał na pasek wpomagania i wszystko sie rozbryzgiwało cieżko było dojśc odrazu z którego miejsca cieknie.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-03-2010, 10:14   [EA2A/W 2.0] Wspomaganie kierwonicy - problem

Od momentu gdy kupiłem swojego miśka zastanawia mnie działanie mojego wspomagania.
Ogólnie to wspomaganie działa cały czas poprawnie. Problem jest z tym, że np. na rozgrzanym silniku, stanę na światłach czasami obrotomierz skaluje nieco poniżej 3 kreski (800obr\min?), i wszystko zaczyna lekko drżeć, ruszę kierownicą i obroty zaczynają podnosić się...
To mój pierwszy samochód ze wspomaganiem, nie wiem czy to normalne.

Na początku oczywiście sprawdziłem poziom płynu wspomagania, jest ładnie na max. Pasek troszkę naciągałem, zaczęło coś piszczeć przy pompie, dałem trochę towotu grafitowego i zelżało piszczenie ale to nic nie zmieniło co do ustabilizowania obrotów. Może za mało naciągnąłem pasek?? Zamierzam go jeszcze wymienić, przy okazji wymiany rozrządu.

Moje pytanie czy to oznacza, że pompa ulega uszkodzeniu?? Konkretnie łożyska, które czytałem że można wymienić???
Ostatnio zmieniony przez arturj123 07-03-2010, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pelu 
Forumowicz


Auto: GALANT 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 07-03-2010, 10:18   

czujnik na pompie wspomagania daje sygnal do ECU, ze krecisz kierownica i dlatego ECU podnosi obroty, bo zwieksza sie obciazenie silnika, tak to powinno dzialac
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 07-03-2010, 10:21   

To co opisujesz to normalne zachowanie auta. W momencie kręcenia kierownicą układ wspomagania powoduje obciążenie dla silnika które jest kompensowane podniesieniem prędkości obrotowej silnika.

Co do drgania auta to proponuję restart "kompa" i ponowne nauczenie wg wskazówek Owczara dostępnych na forum (nie mam linka pod ręką - jak znajdę wkleję)
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-03-2010, 10:35   

A samo "piszczenie" to objaw zużycia łożyska??

Prześledziłem ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...magania&start=0

Ktoś pisał, że to piszczenie to właśnie to łożysko:
koyo 6203 zz 17x40x12
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-03-2010, 10:37   

Czy łożysko, o którym mowa ma taki symbol??
koyo 6203 zz 17x40x12
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-03-2010, 10:40   

arturj123 napisał/a:
A samo "piszczenie" to objaw zużycia łożyska??
Albo paska.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-03-2010, 10:41   

Czyli najpierw wymienię pasek, a potem pomyślę nad łożyskiem ;)
Szukam tego linka od Owczar-a (restart "kompa" i ponowne nauczenie)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2010, 10:45   

arturj123, to piszczenie moze byc winą, paska, kół pasowych, rolki, pompy wspomagania, rozwulkanizowującego się koła pasowego na wale korbowym, bylo o tym trabione na forum, pomocny link w razie W http://forum.mitsumaniaki...ighlight=tedgum

Programowania ECU szukaj w Biblioteka/FAQ i jest to watek BigTomala ktos cię wprowadzil w bład.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-03-2010, 11:08   

To ten link bodajrze. Dzięki ;)
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690

[ Dodano: 07-03-2010, 14:36 ]
Zgodnie z instrukcją BiGTomala ustawiłem obroty. Obroty poprawiły się ;) . Po przesmarowaniu łożyska, zgrzytanie ucichło znacznie.
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.