Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 10:31 |
[EAxx] Wspomaganie kierownicy - nie działa |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-02-2010, 18:49
|
|
|
DigitalNinja, jezeli nie spuszczales plynu z maglownicy to powinno byc OK, pojemność calkowita układu to około 0.9l |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
DigitalNinja
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-02-2010, 17:56
|
|
|
No to okejka
Maglownicy się nie tykałem :] |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-03-2010, 16:23
|
|
|
Witam! U mnie jest niewielkie pęknięcie w gumie przy drążku kierowniczym. Tamtędy wycieka mi płyn. Czy oprócz wymiany samej gumy jest możliwość zatkania tego wycieku? |
|
|
|
 |
evil04
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 2 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 27-12-2012, 18:38
|
|
|
Wiem, że trochę stary temat ale muszę podbić bo siada mi wspomaganie i nie wiem co z tym zrobić. Dodam, że jestem laikiem w kwestii mechaniki i dlatego pogubiłem się nieco czytając ten wątek. Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza, która mi pomoże. Otóż mam Galant 2000 rok z silnikiem benzynowym 2.0 16V. I właśnie problem jest z wspomaganiem. Normalnie działa bez problemu aż ni stąd ni zowąd na zakręcie wyłącza się wspomaganie by za chwilę na następnym zakręcie działać bez zarzutu. Czym to może być spowodowane. Sprawdzałem poziom płynu i jest w porządku nie zauważyłem, żeby coś ubyło. Czy wymiana płynu pomoże, czy trzeba gdzie indziej kombinować ? |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem.. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-12-2012, 19:03
|
|
|
evil04, pasek Ci się ślizga na pompie. Niech ktoś kumaty sprawdzi jego naprężenie, jeśli jest luźny to zmień pasek bo z tego to już nic dobrego nie będzie i trzeba go napiąć zgodnie z manualem (lub doświadczeniem mechanika). |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
evil04
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 2 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 27-12-2012, 20:21
|
|
|
Dzięki komarsnk A co jeśli jest dobrze napięty ? A orientujesz się może jaki jest koszt wymiany tego paska ? I jeszcze jedno pytanie do wszystkich, Obecnie mieszkam w Warszawie, i gdzie w okolicy warto jechać z takimi drobnymi usterkami ? |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem.. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-12-2012, 22:57
|
|
|
evil04 napisał/a: | Dzięki komarsnk A co jeśli jest dobrze napięty ? A orientujesz się może jaki jest koszt wymiany tego paska ? I jeszcze jedno pytanie do wszystkich, Obecnie mieszkam w Warszawie, i gdzie w okolicy warto jechać z takimi drobnymi usterkami ? |
O to pytaj w dziale regionalnym |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-05-2014, 17:09
|
|
|
u mnie po wymianie płynu przestało dzialac wspomaganie odpowietrzalem uklad krecac kierownica w lewo i prawo na max chyba z 10 min i nic... ani teraz ani wczesniej nie bylo slychac zadnych szumow ani piskow z okolic pompy. czyzby pompa powiedziala papa tak nagle czy uklad moze byc dalej zapowietrzony?
[ Dodano: 10-05-2014, 22:32 ]
dodam jeszcze ze plyn zaczalem spuszczac bezposrednio z pompy wspomagania a dokladnie z czujnika ktory jest w pompie poniewaz musialem go wykrecic bo urwal mi sie kabelek ktory idzie do tego czujnika i musialem go przylutowac... moglo to miec jakis wplyw na to ze wspomaganie przestalo dzialac? |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 10-05-2014, 23:05
|
|
|
abdul napisał/a: | dodam jeszcze ze plyn zaczalem spuszczac bezposrednio z pompy wspomagania a dokladnie z czujnika ktory jest w pompie |
Zalej pompę olejem , jaki masz teraz olej ?? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-05-2014, 01:04
|
|
|
pompa jest zalana na full bo sprawdzalem. Olej jaki zalalem to najzwyklejszy Hipol ATF 2D |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 11-05-2014, 09:19
|
|
|
abdul napisał/a: | Olej jaki zalalem to najzwyklejszy Hipol ATF 2D |
To chyba masz odpowiedz hipolem zalewać nigdy |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 11-05-2014, 20:32
|
|
|
Chcesz powiedzieć,że nie działa bo zalane hipolem? bez jaj.
Jeżdżę na hipolu od ponad roku i u mnie działa bez problemu.
Tutaj prawdopodobnie podczas spuszczania oleju z pompy dostał się jakiś brud i zablokował zaworek sterujący w pompie.
Wykrec krociec z pompy i zobaczy czy zaworek suwa się bez problemu. |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-05-2014, 20:59
|
|
|
pipi_ja napisał/a: | Tutaj prawdopodobnie podczas spuszczania oleju z pompy dostał się jakiś brud i zablokował zaworek sterujący w pompie.
Wykrec krociec z pompy i zobaczy czy zaworek suwa się bez problemu. |
szczerze mowiac to nie mam pojecia o jaki krociec i jaki zaworek chodzi? moze jakis dokladniejszy opis gdzie ten krociec i zaworek sie znajduje albo jakies zdjecie |
_________________
 |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 11-05-2014, 22:23
|
|
|
Nie wiem jak jest przy 2.0 ale przy mojej pompie jest krociec na który zaklada się rurke wspomagania zakończona czymś w rodzaju oczka. Właśnie pod tym kroccem jest zaworek.Kiedy jest zatarty wspomaganie nie działa.
Skoro do wymiany było wszystko ok to niemożliwe żeby hipol nagle uszkodził pompę.Jak pisałem wcześniej najprawdopodobniej dostał się jakiś syf i spowodował to zamieszanie.
Mam nadzieję,że w miarę zrozimiale napisałem bo jestem padniety |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-05-2014, 20:07
|
|
|
a wiec tak zmienilem olej na Mobil ATF 220 i zadnej roznicy nie zauwazylem Pompa wg mnie dziala bo krecac kolami poziom plynu w zbiorniczku podnosi sie i opada. Rozmawialem z mechanikiem i mowil zeby pojezdzic 2-3 dni i uklad powinien sie calkowicie odpowietrzyc i powinno byc ok
[ Dodano: 12-05-2014, 20:09 ]
jeszcze pytanie od czego jest ten czujnik ktory jest na pompie? moze to jego wina? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|