Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 10:31
[EAxx] Wspomaganie kierownicy - nie działa
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-02-2010, 18:49   

DigitalNinja, jezeli nie spuszczales plynu z maglownicy to powinno byc OK, pojemność calkowita układu to około 0.9l
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
DigitalNinja 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2010, 17:56   

No to okejka :mrgreen:

Maglownicy się nie tykałem :]
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-03-2010, 16:23   

Witam! U mnie jest niewielkie pęknięcie w gumie przy drążku kierowniczym. Tamtędy wycieka mi płyn. Czy oprócz wymiany samej gumy jest możliwość zatkania tego wycieku?
 
 
evil04 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 2
Skąd: Zambrów
Wysłany: 27-12-2012, 18:38   

Wiem, że trochę stary temat ale muszę podbić bo siada mi wspomaganie i nie wiem co z tym zrobić. Dodam, że jestem laikiem w kwestii mechaniki i dlatego pogubiłem się nieco czytając ten wątek. Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza, która mi pomoże. Otóż mam Galant 2000 rok z silnikiem benzynowym 2.0 16V. I właśnie problem jest z wspomaganiem. Normalnie działa bez problemu aż ni stąd ni zowąd na zakręcie wyłącza się wspomaganie by za chwilę na następnym zakręcie działać bez zarzutu. Czym to może być spowodowane. Sprawdzałem poziom płynu i jest w porządku nie zauważyłem, żeby coś ubyło. Czy wymiana płynu pomoże, czy trzeba gdzie indziej kombinować ?
_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem..
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2012, 19:03   

evil04, pasek Ci się ślizga na pompie. Niech ktoś kumaty sprawdzi jego naprężenie, jeśli jest luźny to zmień pasek bo z tego to już nic dobrego nie będzie i trzeba go napiąć zgodnie z manualem (lub doświadczeniem mechanika).
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
evil04 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 2
Skąd: Zambrów
Wysłany: 27-12-2012, 20:21   

Dzięki komarsnk A co jeśli jest dobrze napięty ? A orientujesz się może jaki jest koszt wymiany tego paska ? I jeszcze jedno pytanie do wszystkich, Obecnie mieszkam w Warszawie, i gdzie w okolicy warto jechać z takimi drobnymi usterkami ?
_________________
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem..
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2012, 22:57   

evil04 napisał/a:
Dzięki komarsnk A co jeśli jest dobrze napięty ? A orientujesz się może jaki jest koszt wymiany tego paska ? I jeszcze jedno pytanie do wszystkich, Obecnie mieszkam w Warszawie, i gdzie w okolicy warto jechać z takimi drobnymi usterkami ?

O to pytaj w dziale regionalnym :)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-05-2014, 17:09   

u mnie po wymianie płynu przestało dzialac wspomaganie :evil: odpowietrzalem uklad krecac kierownica w lewo i prawo na max chyba z 10 min i nic... ani teraz ani wczesniej nie bylo slychac zadnych szumow ani piskow z okolic pompy. czyzby pompa powiedziala papa tak nagle czy uklad moze byc dalej zapowietrzony?

[ Dodano: 10-05-2014, 22:32 ]
dodam jeszcze ze plyn zaczalem spuszczac bezposrednio z pompy wspomagania a dokladnie z czujnika ktory jest w pompie poniewaz musialem go wykrecic bo urwal mi sie kabelek ktory idzie do tego czujnika i musialem go przylutowac... moglo to miec jakis wplyw na to ze wspomaganie przestalo dzialac? :roll:
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-05-2014, 23:05   

abdul napisał/a:
dodam jeszcze ze plyn zaczalem spuszczac bezposrednio z pompy wspomagania a dokladnie z czujnika ktory jest w pompie

Zalej pompę olejem , jaki masz teraz olej ??
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-05-2014, 01:04   

pompa jest zalana na full bo sprawdzalem. Olej jaki zalalem to najzwyklejszy Hipol ATF 2D
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 11-05-2014, 09:19   

abdul napisał/a:
Olej jaki zalalem to najzwyklejszy Hipol ATF 2D

To chyba masz odpowiedz hipolem zalewać :shock: nigdy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 11-05-2014, 20:32   

Chcesz powiedzieć,że nie działa bo zalane hipolem? bez jaj.
Jeżdżę na hipolu od ponad roku i u mnie działa bez problemu.
Tutaj prawdopodobnie podczas spuszczania oleju z pompy dostał się jakiś brud i zablokował zaworek sterujący w pompie.
Wykrec krociec z pompy i zobaczy czy zaworek suwa się bez problemu.
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-05-2014, 20:59   

pipi_ja napisał/a:
Tutaj prawdopodobnie podczas spuszczania oleju z pompy dostał się jakiś brud i zablokował zaworek sterujący w pompie.
Wykrec krociec z pompy i zobaczy czy zaworek suwa się bez problemu.

szczerze mowiac to nie mam pojecia o jaki krociec i jaki zaworek chodzi? :oops: moze jakis dokladniejszy opis gdzie ten krociec i zaworek sie znajduje albo jakies zdjecie :o
_________________

 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 11-05-2014, 22:23   

Nie wiem jak jest przy 2.0 ale przy mojej pompie jest krociec na który zaklada się rurke wspomagania zakończona czymś w rodzaju oczka. Właśnie pod tym kroccem jest zaworek.Kiedy jest zatarty wspomaganie nie działa.
Skoro do wymiany było wszystko ok to niemożliwe żeby hipol nagle uszkodził pompę.Jak pisałem wcześniej najprawdopodobniej dostał się jakiś syf i spowodował to zamieszanie.
Mam nadzieję,że w miarę zrozimiale napisałem bo jestem padniety ;)
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2014, 20:07   

a wiec tak zmienilem olej na Mobil ATF 220 i zadnej roznicy nie zauwazylem :? Pompa wg mnie dziala bo krecac kolami poziom plynu w zbiorniczku podnosi sie i opada. Rozmawialem z mechanikiem i mowil zeby pojezdzic 2-3 dni i uklad powinien sie calkowicie odpowietrzyc i powinno byc ok

[ Dodano: 12-05-2014, 20:09 ]
jeszcze pytanie od czego jest ten czujnik ktory jest na pompie? moze to jego wina?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.