Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPI VIALLE
Autor Wiadomość
AArti 
Forumowicz

Auto: grupa VW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 37
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2010, 22:30   

pakuś napisał/a:
oki,
a czy na owy sposób ekspleatacji(wyjeżdżanie gazu) nie ma wpływu rodzaj/typ instalki-np: starsze 1-4 generacji to tak jak mówisz a w przy 5 generacji trzeba wyjeżdżać do końca?
bo osobiście też zostałem poinstruowany by tak robic :|


Jestem przekonany,że mnie nie zrozumiałeś - generalnie jest tak zasada,że niezależnie od instalacji(chodzi o generacje) nie należy wyjeżdżać gazu do końca,a w szczególności dotyczy to V generacji.
Prosiłem przecież o czytanie ze zrozumieniem :P

[ Dodano: 30-07-2010, 22:41 ]
siwek
Nikt o moim warsztacie nie słyszał-nie no...kilka osób już słyszało :mrgreen: (warsztat to może zbyt górnolotne słowo :D )ponieważ działam od niedawna (tzn.wcześniej pracowałem w jednej z warszawskich firm zajmujących się Vialle-domyśl się w której :lol: ) na tzw."swoim".
Jeżli ktoś byłby zainteresowany kontaktem ze mną proszę o info na priv.A "pacjentów" przyjmuję w Sulejówku-oczywiście po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.Więcej danych nie podaję,żeby nie robić tzw.kryptoreklamy czy jak to się tam nazywa :biggrin:
Także w razie pytań czy problemów pozostaję do dyspozycji.
_________________
Pozdrawiam
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 31-07-2010, 08:12   

AArti napisał/a:
nie należy wyjeżdżać gazu do końca,a w szczególności dotyczy to V generacji.
Dokładnie, nie powinno się wyjeżdżać gazu do końca, ja zawsze tankuję do pełna jak zostało ok 2-5 litrów.

AArti napisał/a:
tzn.wcześniej pracowałem w jednej z warszawskich firm zajmujących się Vialle-domyśl się w której ) na tzw."swoim".
no nie mam wyboru żeby się nie domyślić :mrgreen:

A co do kryptoreklamy, to myślę że dobrze że się odezwałeś, bo "jeden więcej" to dobra informacja dla nas :wink:
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
AArti 
Forumowicz

Auto: grupa VW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 37
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-07-2010, 21:13   

No to "git majonez" jakby powiedziała "Basia z klatki B" :D
_________________
Pozdrawiam
 
 
Bender 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Berlin/Murzynowo
Wysłany: 07-08-2010, 02:45   

Sorry że dopiero teraz się odzywam, ale kolejny wyjazd i brak neta!! Dzięki za informację, po dzwonie i popytam.

siwek z tą instalacją to narazie rozważam tylko taką możliwość. Zdaje sobie sprawę, że za takie cudo trzeba trochę kasy położyć i że długo się będzie zwracać. Po prostu przy tych cenach paliwa, powoli przestaje mi być po drodze spalanie rzędu 10L, w momencie gdy zacząłem nim robić co najmniej 3x więcej km`ów niż normalnie;P (aaa furki na bank nie sprzedam). Noo cóż!! Chciało się GDI przy kupnie Gala to trzeba będzie płacić :lol: hehe
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 09-08-2010, 16:19   

Witam po urlopie :cry:
A więc byłem w Koninie i wróciłem już do siebie na LPG.
Uszkodzona była pompa a co dokładnie nie wiem.
W ogóle to wszystko wyglądało jakby było robione na wariackich papierach.
Po części moja wina bo zamiast na 8:00 byłem na ok.10:00(ale ja miałem do przejechania 360 km) a po części serwisanta bo miał w między czasie jakieś inne ważne sprawy i wszystko później toczyło się jak w w przyspieszonym tempie.
Kontakt z serwisantem miałem na bieżąco więc kazał zjechać z autostrady wcześniej bo będzie bliżej co było niezgodne z wytyczoną przez GPS trasą ale cóż.Polecił zatrzymać sie na stacji Bliska skąd nas odbierze(żonę i mnie).Na stacji czekaliśmy ok. 45 min. bo miał jakąś pilna sprawę w między czasie do załatwienia i musiał zjeść śniadanie.
W końcu przyjechał i zabrał nas pod swój dom.Kazał przełączyć na LPG i słuchając pompy stwierdził ze nie pracuje.Szybko wymontował zbiornik i kazał pojechać gdzieś na zakupy.
Po ok. 2 godz. info ze można wracać.Zamontował zbiornik i polecił zatankować za 20 zł. gazu.Po tej operacji znowu przełączenie na LPG i samochód zaczął pracować na gazie.
Podpiął kompa pokazując że pompa pracuje, wystawił gwarancję na 1 rok a nie jak piszecie zamiennie na 50 kkm..Cena usługi jak sie okazało nie jak w uzgodnieniu telefonicznym 950 zł. a 1200 zł. gdyż jak sie okazało w mojej Cari z 99 r. jest nowsza pompa a ona jest droższa.Po małym targu stanęło na 1100. Pożegnał nas życząc szerokiej drogi.My jemu życzyliśmy spokoju i więcej wolnego czasu bo sprawiał wrażenie człowieka b. zabieganego, roztargnionego i nie mającego chyba czasu na sen.
Samochód pracuje na VIALLE jak na razie bez zarzutu.Mam nadzieję że koszty operacji zwróca sie niebawem gdyz jak podliczyć wymiane pompy, zużyte PB na drogę, bramki na autostradzie i spuszczony gaz z butli to suma będzie jakieś 1500 zł.
P.S.
Mam pytanie do AArti czy to że elektronika pod deklem była podłączana przy padającym deszczu jej nie zaszkodzi bo serwisant zapewniał mnie że nie.
 
 
AArti 
Forumowicz

Auto: grupa VW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 37
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-08-2010, 22:19   

turek61 - więc jeżeli chodzi o montaż elektroniki w "deszczu" nie ma problemu większego(praktycznie cała jest zalakowana zywicą) więc się nie martw - ale nie wolno doprowadzać do sytuacji,żeby woda czy wilgoć zbierały się pod deklem elektroniki.Zbiornik musi być dobrze uszczelniony(chodzi o "kominki"aluminoowe na zbiorniku(2szt) i peszel od przewodów gazowo-elektrycznych) w szczególności w mikroklimacie jaki panuje nad morzem.
Miałem przypadek z Gdyni,w którym powietrze i inne czynniki (klimatyczne też) spowodowały utlenienie się i korozję bolcy gniazda od elektroniki-co zaskutkowało zwarciem i w efekcie końcowym spaleniem elektroniki.

Ps.
A tak wogóle to nowszy typ pompy jest mniej pracochłonny od starego typu.1200pln to sporo.
U mnie stawki są takie same na stary i nowy typ pompy(taniej poprostu :lol: )
A pod chmurką to można robić(sam tak robię w upały i przy łądnej pogodzie),ale nie w deszczu....
_________________
Pozdrawiam
 
 
pakuś 
Nowy Forumowicz

Auto: nissa primera
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: polska
Wysłany: 10-08-2010, 08:22   

cóż, ja miałem podobną historię - tylko bez tego czekania :lol:
osobiście byłem zaskoczony ceną, bo bazowałem na informacjach z poprzedniego roku,he :lol:
tak czy owak póki co jestem zadowolony :wink:
chociaż....podejrzewam że mam wtryski do czystrzenia(na ile to jest możliwe) po na postoju jest załamanie wolnych obrotów, po dodaniu lekko gazu lub nawet nie, wracają obroty do "normalności' (równych obrotów)
pozdr.
 
 
jaxan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 256
Skąd: Rzeszów - Niechobrz
Wysłany: 10-08-2010, 14:05   

Witam i ja ponownie.
Sprawa mi się pokomplikowała! Padła mi elektronika - w kwietniu! Razem z pompą wysłałem do kolegi Kenoip. Chłop robił co mógł, ale niestety nie dostał nowej (tzn używanej ale dobrej) elektroniki. Sam nie naprawił bo jakieś tranzystorki które wcześniej wymieniał zaczęli robić w opakowaniach które ni jak się do tego nie nadają (dokładnie nie wiem o co chodzi, ale mu wierze).
Teraz jest do Was pytanie. Panowie w Lublinie są w stanie mi to zrobić.
Automiłek - wymiana elektroniki i regeneracja - 1200 zł i pół roku gwarancji.
PRIMAGAZ - za to samo - 1500 zl i 3 miesiące gwarancji.
Panowie - możecie któregoś z wyżej wymienionych polecić albo któregoś zdecydowanie odradzić?
W Koninie nie dadzą rady. Nie mają elektroniki.
Cóż począć?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 10-08-2010, 14:38   

jaxan, ja swoją cari w Primagaz robiłem i nawet niezły zakładzik ludize sie sprężali żebym nie musiał z buta do domu wracać i zdążyli mi lpi gaz wywalic i na lpg przerobic w 5 godzin także polecam ze swojej strony szkoda tylko że zgrzewka piwa u nich w garażu została moja ale podobno ma na mnie czekac do pierwszego przeglądu instalacji :D
 
 
 
jaxan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 256
Skąd: Rzeszów - Niechobrz
Wysłany: 12-08-2010, 08:26   

adaśko, no ja nie zamierzam zmieniać LPi na zwykłą instalację. Ale dzięki za nakierowanie.
Ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia z tymi zakładami?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-08-2010, 19:11   

Cierpliwosc czasami sie oplaci kiedys (do pol roku) na allegro ktos wystawial za 200 pln elektronike (opis sprawna) taka ktora jest w deklu wiec moze warto poczekac ...
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
jaxan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 256
Skąd: Rzeszów - Niechobrz
Wysłany: 30-08-2010, 00:12   

Sikub, szukam już od czerwca i nie jest łatwo. Oglądam też jakieś rozbitki z których można by coś wyciągnąć i też nie jest dobrze. Kiedyś było w Radomiu Volvo V40 z rozbitym zderzakiem tylnym i kompletną instalacją za 6,5 tyś... nie powiem, korciło, ale jakoś się rozeszło.
Nie wiem czy jest sens dłużej czekać. Zrobiłem na BP teraz ok 5tyś km, po kieszeniach trzepło i trzepać będzie dalej jak tego nie zrobię. Ale dzięki za odpowiedź, będę dobrej myśli ;)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
AArti 
Forumowicz

Auto: grupa VW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 37
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-09-2010, 22:12   

jaxan być może za kilka dni będę w stanie napisać,że będę mógł Ci pomóc z tą elektroniką - czekam na iststne informacje apropos tranzystorów mocy.Więc może coś się uda zrobić z Twoim "kłopotem" i będziesz mógł polatać wkońcu na lpg :mrgreen:
Jak już będę miał konkrety - dam znać.
_________________
Pozdrawiam
 
 
jaxan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 256
Skąd: Rzeszów - Niechobrz
Wysłany: 02-09-2010, 23:33   

AArti napisał/a:
jaxan być może za kilka dni będę w stanie napisać,że będę mógł Ci pomóc z tą elektroniką - czekam na iststne informacje apropos tranzystorów mocy.Więc może coś się uda zrobić z Twoim "kłopotem" i będziesz mógł polatać wkońcu na lpg
Jak już będę miał konkrety - dam znać.

Ooooooo AArti, miód na uszy! Dzięki za zainteresowanie moim "kłopotem" :) Czekam z niecierpliwością na wieści od Ciebie.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
pakuś 
Nowy Forumowicz

Auto: nissa primera
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: polska
Wysłany: 03-09-2010, 08:25   

ja mam takie nietypowe pytanie
gdzie tankujecie gaz z instalacją LPI?
ja na bliskiej - orlen
ale słyszałem że najlepszy gaz ma schell-prawda?
chciałbym poprostu uniknąć, na ile się da, kłopotów z instalką-a dobry gaz to połowa sukcesu :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.