Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
outlander TURBO + gaz
Autor Wiadomość
furman
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2010, 23:00   

Natchnięty tematyką przepuszczającego reduktora spróbowałem dziś odpalić na wciśniętym pedale gazu i zapalił od razu,co może potwierdzać teorię. Dziś jeździłem na benzynie i jutro
rano sprawdzę jak odpali.

Jak się wczytałem w fora gazowe,to myślę że po 73 000 km przejechanych głównie na LPG
powinienem w zasadzie myśleć już o wymianie reduktora i wtrysków na nowe bo te i tak już
"zarobiły" około 12000 PLN na "czysto" i zasłużyły na wieczny odpoczynek.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-10-2010, 06:31   

furman napisał/a:
myślę że po 73 000 km przejechanych głównie na LPG
powinienem w zasadzie myśleć już o wymianie reduktora i wtrysków na nowe
jak szaleć to szaleć, ale poważnie to nie wymieniałem wtrysków, o ile nie zaczynały przepuszczać (np. po wizycie w serwisie na wymianę oleju - łatwo było kluczem od filtra zahaczyć), nie miałem z nimi problemów. A z reduktorem owszem....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 15-10-2010, 21:41   

furman jeżeli po kilku dniach (wystarczy 1-2) wszystko z odpalaniem wróci do normy to znaczy, że rozjeżdża się adaptacja Pb. Najprawdopodobniej wtryski tracą powtarzalność i liniowość. Najlepiej podjechać do gaziarza i porównać mape Pb z lpg czy sie pokrywają.
Jeżeli odpala rano przy dodawaniu gazu to raczej go nie zalewa więc na reduktor raczej bym nie stawiał. Pzdr.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-10-2010, 21:56   

mariusz_2050 napisał/a:
eżeli odpala rano przy dodawaniu gazu to raczej go nie zalewa więc na reduktor raczej bym nie stawiał
u mnie były dokładnie takie objawy i przyczyna. Otwarcie przepustnicy = znacznie więcej powietrza w mieszance i możliwy rozruch.
mariusz_2050 napisał/a:
eżeli po kilku dniach (wystarczy 1-2) wszystko z odpalaniem wróci do normy to znaczy, że rozjeżdża się adaptacja Pb
przecież odpala na benzynie z mapy benzynowej, więc co ma adaptacja do rzeczy?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 16-10-2010, 22:00   

rezon napisał/a:
przecież odpala na benzynie z mapy benzynowej, więc co ma adaptacja do rzeczy?

Rozjechana mapa lpg moze rozjechac mape pb
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-10-2010, 07:45   

mariusz_2050 napisał/a:
Rozjechana mapa lpg moze rozjechac mape pb
:roll: , ma możliwość programowania komputera sterującego pracą samochodu rozumiem, wpisywania w EPROM, itd.... :lol:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 19-10-2010, 22:53   

rezon napisał/a:
ma możliwość programowania komputera sterującego pracą samochodu rozumiem, wpisywania w EPROM, itd.... :lol:

Ma możliwość rozprogramowania (dokonania zmian w ecu pb). Dobrze rozumiesz tylko zapewne nie wiesz dlaczego tak sie dzieje. Polecam lekturę na temat korekt krótko i długoterminowych paliwa w systemach OBD. :lol: :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.