Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Owczar
15-10-2010, 14:42
[EA2A/W 2.0] Dane techniczne Galant EA2A FAQ
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-10-2010, 23:04   [EA2A/W 2.0] Dane techniczne Galant EA2A FAQ

[ Dodano: 14-10-2010, 23:00 ]


Ostatnio zmieniony przez Owczar 15-10-2010, 14:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 15-10-2010, 15:41   

Nie mogę zlokalizować w aucie tej śrubki do regulacji obrotów na biegu jałowym, pokazanej na pierwszym zdjęciu i oznaczonej literą A
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-10-2010, 20:49   

 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 16-10-2010, 19:50   

deejay pokazał dolot z wersji z tempomatem więc jeśli go nie masz możesz nie mieć jednego elementu, co do śrubki jest pod zaślepką o ile ktoś jej nie posiał - bawiąc się tą śrubką trzeba delikatnie operować (jak dobrze pamiętam w prawo dodajesz, w lewo ujmujesz).
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21-03-2012, 20:21   

a gdzie te dane techniczne?
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-03-2012, 08:30   

Pieraś napisał/a:
a gdzie te dane techniczne?


w pierwszym poście
deejay napisał/a:
[ Dodano: 14-10-2010, 23:00 ]
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 22-03-2012, 20:28   

kurczę, wczoraj widziałem tu puste okna w miejscu komentarzy :-/
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
argun 
Forumowicz

Auto: Galant Kombi 2.0 benzyna 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 42
Skąd: Piekła
Wysłany: 22-03-2012, 22:43   

a przy okazji moze wiesz/wiece co ile km wymienia sie rozrzad? w Galu 2.0
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2012, 22:49   

72 m-c lub 90 tys km , jesli auta śmiga wiecej po miescie to zaleca sie wymianę co 75-80 tys km .
Ostatnio zmieniony przez deejay 22-03-2012, 22:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 22-03-2012, 22:53   

Lub na dobrym osprzęcie i wliczonym ryzyku 110tkm..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 23-03-2012, 07:26   

Łeeeee tam, jak kupiłem samochód to pasek miał datę 1999 (tak jak auto) a na liczniku miałem 171tyś:)
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 26-03-2012, 14:51   

Jonny156 napisał/a:
Nie mogę zlokalizować w aucie tej śrubki do regulacji obrotów na biegu jałowym, pokazanej na pierwszym zdjęciu i oznaczonej literą A




Tylko regulację należy wykonać na wygrzanym silniku, wyłączonych wszystkich obciążeniach silnika (radio, światła i w szczególności kompresor klimy) i w trybie diagnostyki Engine ECU w trybie regulacji tego parametru (Speed Adj. Screw Mode z EvoScana). Wartość jaka musi być zadana to 750 +- 50 RPM (też najlepiej badać to czymś bardziej dokładnym niż fabryczny obrotomierz)



Ustawianie 800 +- 100 to tylko dla dorzniętych silników... bez urazy.
U mnie fabrycznie jest 750 bez kręcenia. Jak coś się z tą wartością dzieje to trzeba szukać przyczyny, a nie kręcić śrubką.
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-03-2012, 14:58   

eddisson napisał/a:
Ustawianie 800 +- 100 to tylko dla dorzniętych silników... bez urazy.
U mnie fabrycznie jest 750 bez kręcenia. Jak coś się z tą wartością dzieje to trzeba szukać przyczyny, a nie kręcić śrubką.


U mie w automacie na P też jest 700rpm (chyba fabryczne jeszcze ustawienie).
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-03-2012, 18:26   

KaWu napisał/a:
U mie w automacie na P też jest 700rpm
A co się dzieje z obrotami jak włączysz bieg?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 27-03-2012, 19:01   

Cytat:
U mie w automacie na P też jest 700rpm


oczywiscie na zegarach pokazuje 750 rpm.

Hugo napisał/a:
A co się dzieje z obrotami jak włączysz bieg?


Chyba spadaja na 600, musiałbym sprawdzić czy to 600 nie jest czasami na N.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.