Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Komputer pokładowy
Autor Wiadomość
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-05-2011, 17:10   

Zhan napisał/a:
To chyba ja jestem dziwny bo mi czasem przeszkadza zegarek :-)

nic na to nie poradzisz :mrgreen:
ile ludzi,tyle upodobań :wink:
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 12-05-2011, 17:19   

pytanie do osób które to już mają założone. Jak jest z dokładnością i powtarzalnością wskazań ? Nie wiem w sumie jak się zachowuje na Pb, ale na gazie jak ktoś ma słaby reduktor, to są znaczne różnice ciśnienia, a to powoduje różny wydatek wtryskiwaczy, tak że mogą z tego wynikać przekłamania. Czy faktycznie w miare to odźwierciedla rzeczywiste wartości ?
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-05-2011, 20:31   

mar111cin, u mnie jest to w miarę adekwatne do rzeczywistych wartości..
i oczywiście do komputerka mam podpięte wtryski Pb,a skalibrowane na lpg
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-05-2011, 11:39   

Komputer pokładowy więcej funkcji ciekawy Komputer pokładowy
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-05-2011, 13:41   

milo napisał/a:
Komputer pokładowy więcej funkcji ciekawy Komputer pokładowy

interesujący ten komputerek :mrgreen:
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 15-05-2011, 17:45   

Jeśli to faktycznie precyzyjnie działa i da się wyświetlacz upchnąć w miejsce zegara to ja jestem jak najbardziej za :-)
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-05-2011, 18:38   

adt81, da radę upchać :wink:
ja mam nawet upchane razem z zegarkiem :)
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-05-2011, 18:42   

Dziś zadałem pytanie odnośnie komputerka i dostałem odpowiedz Galant 2.0 td nie wiadomo czy będzie pasował, do benzyny tak . . . Najlepiej sprawdzić sygnał na oscyloskopie
i zobaczyć, czy wraz ze wzrostem obrotów zmniejszają się czasy
wtrysków (zmniejsza się szerokość impuplsów), a wraz ze wzrostem
obciążenia zwiększają się czasy wtrysków (zwiększa się szerokość
impulsów). W przypadku turbo diesli czasy wtrysków będą bardzo małe,
na biegu jałowym prawdopodobnie coś około 0.2-0.4ms.

Najlepiej dowiedzieć się jaki dokładnie jest sterownik zamontowany w
aucie i znaleźć do niego rozpiskę pinów. Zwykle wyprowadzenie powinno
się nazywać "injection timing solenoid", "fuel consumption for frip
computer" itd. W dieslach niestety nie można się podłączać
bezpośrednio pod wtryski lub pompę wtryskową - potrzebny jest
specjalnie przygotowany sygnał przez ECU lub sterownik pompy.

Jeżeli były wypuszczane takie wersje galantów z fabrycznym komputerem
pokładowym to niemal na pewno taki sygnał już jest w ECU. Jeżeli
takich wersji nie było, to trzeba szukać - szansa jest (np. w starym
2.1TD citroena który za wiele elektroniki nie miał już taki sygnał
był).
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 15-05-2011, 19:17   

Przejrzałem instrukcję i albo przeoczyłem albo nie ma tam informacji na temat wyświetlania wskazań zużycia paliwa na postoju, wiecie coś na ten temat?
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-05-2011, 19:37   

Zhan napisał/a:
Przejrzałem instrukcję i albo przeoczyłem albo nie ma tam informacji na temat wyświetlania wskazań zużycia paliwa na postoju, wiecie coś na ten temat?

jeśli mówisz o tym komputerku co znalazł miloto rzeczywiście nic nie było opisane na ten temat..chyba,że też przeoczyłem :?
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-05-2011, 19:55   

Oja Panowie słabo z Języka Polskiego, jednymi słowy pała :badgrin:

Cytat:
Funkcje urządzenia:

• prędkość pojazdu (km/h),
chwilowe spalanie (chwilowe zużycie paliwa w l/h oraz w l/100km),
• średnie spalanie (średnie zużycie paliwa w l/100km),
• przejechany dystans (od tankowania/resetowania),
• ilość paliwa w zbiorniku,
• szacunkowy dystans do tankowania,
• niezależny licznik dzienny/podróży (czas podróży, prędkość średnia, prędkość maksymalna, dystans, średnie spalanie),
• obsługa aut również z instalacją gazową (sygnalizacja kiedy auto pracuje na gazie, a kiedy na benzynie, ponadto niezależne pomiary spalania, dystansu itd.),
• data i czas,
• temperatura wewnątrz i na zewnątrz pojazdu,
• temperatura użytkownika - możliwość podłączenia analogowego czujnika temperatury (typowy motoryzacyjny wkręcany w blok silnika, głowicę lub miskę olejową),
• pomiary przyspieszeń (automatyczne) z możliwością ustawiania własnych przedziałów (np. 0-100 km/h, 60-120 km/h itd.),
• możliwość podłączenia sondy lambda i rysowania jej przebiegu na wyświetlaczu (obsługa sond 0-1V oraz 0-5V), co się bezpośrednio przekłada na odczytanie składu mieszanki w danej chwili (uboga/bogata),
• sygnalizacja stanu pracy wentylatora chłodnicy,
• ostrzeganie dźwiękowe po przekroczeniu zadanej temperatury użytkownika (np. temperatury silnika) – możliwość ustawiania własnego progu,
• możliwość ustawiania indywidualnego powitania,
• komunikacja z komputerem PC przy pomocy interfejsu USB (możliwość ustawiania parametrów komputerka z poziomu komputera PC, jak również możliwość odczytu bieżących parametrów),
• i wiele więcej (szczegóły w instrukcji obsługi
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-05-2011, 20:05   

chwilowe spalanie (l/100km lub l/h gdy prędkość pojazdu mniejsza niż 10km/h),
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-05-2011, 20:16   

robertdg, jaka pała :?: ja do okulisty muszę się chyba wybrać :|

milo,po obejrzeniu fimiku coraz bardziej się mi podoba ten komp :mrgreen:
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-05-2011, 20:24   

nerus3 to jest jakiś filmik ?
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-05-2011, 20:33   

milo, na stronce która podaleś jest link...a masz też tutaj http://www.youtube.com/wa...player_embedded
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.