Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Owczar
18-03-2014, 13:09
Skrzynia
Autor Wiadomość
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 24-10-2011, 18:42   

czy ktoś się orientuje gdzie można dostać podkładki dystansowe na łożyska? tylko serwis czy gdzieś indziej można dostać?
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-10-2011, 21:07   

Misiaki pomóżcie bo sobie narobiłem :evil: biegi w galu wchodziły idealnie czy na zimnym czy na ciepłym. robiąc pozakupowy przegląd wymieniłem też olej w skrzyni na valvo 75w90 durablend gl4. olej który zlałem (niestety do brudnego pojemnika) wyglądał dość świeżo. teraz mam problem bo biegi wchodzą ciężko, na zimnym 2 i 3 potrafią zgrzytnąć. co polecacie dobrego do skrzyni bo nie umię znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. przed wymianą skrzynia chodziła super, od momentu wymiany oleju wrzucanie biegów w górę czy w dół to porażka.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-10-2011, 21:52   

Rover MTF 94
 
 
ssemek85 
Mitsumaniak


Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2011, 21:55   

no to masz ten sam problem co ja... i kazdy sie dziwi ze to moze byc olej zwłaszcza jak mówie ze redukcja na 3 i 2 bieg jast tragiczna... napweno polecane tu texaco mtf 94. 75w80 gl4.jest dobrym olejem honda leje go na codzien... nie miałem niestety gdzie go kupic na szybko.. wiec mimo sprzeciwów kolegów z forum mobila wymieniłem na shell SEA 75w80 gl4.. jeszce ci nie odpowiem czy to pomogło na 100 % ale dziś już skrzynia chodzi o niebo lepiej :mrgreen: .. no ale to musi sie teraz prze mieszać itd..
_________________
"Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..."
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-10-2011, 21:55   

Owczar, to to samo co texaco ? np: http://moto.allegro.pl/ol...1881286163.html najgorsze jest to że biegi wchodziły idealnie, niezależnie od temp, obrotów itd. teraz nawet jak sie nagrzeje czuć że jest opór przy wrzucaniu.
_________________
CA0
Galant II
 
 
ssemek85 
Mitsumaniak


Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2011, 21:59   

Owczar napisał/a:

Rover MTF 94
Rover mtf 94. honda mtf94. produkowane przez texaco toten sam olej :)

[ Dodano: 24-10-2011, 22:02 ]
wiem coś o tym nie musisz mi tłumaczyc.. skrzynia chodziła zawsze jak marzenie jak sportowa.. z Mobilem jak by miała garba :lol: dzis wkoncu znów to po czułem zobaczymy jak bedzie rano z redukcją
_________________
"Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..."
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-10-2011, 22:12   

ssemek85, jeszcze jutro pojeżdżę bo muszę, jak będzie taka kicha dalej to jade do sosnowca po tego texaco bo szkoda synchronizatorów.
_________________
CA0
Galant II
 
 
ssemek85 
Mitsumaniak


Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2011, 22:26   

oj szkoda... olej sie nie zmieni. jutro bedzie to samo

[ Dodano: 25-10-2011, 10:03 ]
U mnie działa :mrgreen: w końcu :mrgreen: czyli mobil 75w90 można sobie wtyknąc.. :P Shell pomógł
_________________
"Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..."
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-10-2011, 21:04   

ssemek85 napisał/a:
U mnie działa :mrgreen:
olej zmieniony na texaco mtf94 i po zrobieniu 5km mogę powiedzieć że skrzynia pracuje podobnie jak przed zalaniem valvo. nic nie haczy, biegi wchodzą ładnie. zobaczymy jeszcze co się będzie działo na zimnym. wniosek z lekcji jest taki że już w życiu nie zaleję skrzyni valvoline durablend 75W90 gl4. Owczar, ssemek85, odezwijcie się w moim temacie - leci ''pomógł''
_________________
CA0
Galant II
 
 
ssemek85 
Mitsumaniak


Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-10-2011, 21:15   

He he.. no i swietnie.. oby pracowala jak najlepiej :wink: pozdro!!
_________________
"Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..."
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2011, 18:25   

mam problem ze skrzynią? chyba skrzynią bo kompletne sprzęgło robiłem jakieś 30 tysi temu.

oprócz tego że terkocze łożysko po ostrzejszej jeździe (ale do tego już się przyzwyczaiłem), zresztą wciśnięcie sprzęgła zabija nieprzyjemnie chorbotanie :P

to teraz pojawiło się piszczenie dobiegające właśnie z okolic skrzyni, które wycisza delikatne muśnięcie pedału sprzęgła, o ile terkotanie łożyska da radę wyciszyć dopiero po pełnym wysprzęgleniu, to te dziwne piszczenie znika już po delikatnym oparciu nogi na pedale... oczywiście omawiana sytuacja dzieje się na postoju na wolnych obrotach. Prawdopodobnie to piszczenie słychać także podczas jazdy na wbitym każdym biegu - nie jestem pewien ale raczej tak...
czasami wystarczy, że musnę sprzęgło i piszczenie ustaje na długi czas a czasami muszę muskać sprzęgło co chwila. Co to może być ? kolejne łożysko ? czy może to samo łożysko? łożysko w sprzęgle ? :roll:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-10-2011, 18:32   

Derpin napisał/a:
o ile terkotanie łożyska da radę wyciszyć dopiero po pełnym wysprzęgleniu, to te dziwne piszczenie znika już po delikatnym oparciu nogi na pedale...


Łożysko oporowe sprzęgła.
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2011, 18:43   

Owczar napisał/a:
Łożysko oporowe sprzęgła.


suuuuper... no to sie exedy popisało... .heh... będzie coraz głośniej aż się rozsypie czy można z tym jako tako jeździć ? rozsypanie tego łożyska grozi uszkodzeniem reszty sprzęgła czy samej skrzyni ? łożyska w skrzyni chciałem robić dopiero w kwietniu maju... więc wtedy miałbym wszystko na stole i mógł bym wymienić też to oporowe...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-10-2011, 19:02   

Myśle, że jeśli problem nie będzie się nasilał to można jeździć. Łożysko tak łatwo się nie rozpadnie. Jakiej firmy było łożysko? Bo EXEDY raczej nie produkuje...
 
 
keleron 
Mitsumaniak
sie gra sie ma


Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 249
Skąd: Warszawa-Bielany
Wysłany: 28-10-2011, 20:18   

Derpin napisał/a:
mam problem ze skrzynią? chyba skrzynią bo kompletne sprzęgło robiłem jakieś 30 tysi temu.

oprócz tego że terkocze łożysko po ostrzejszej jeździe (ale do tego już się przyzwyczaiłem), zresztą wciśnięcie sprzęgła zabija nieprzyjemnie chorbotanie :P

to teraz pojawiło się piszczenie dobiegające właśnie z okolic skrzyni, które wycisza delikatne muśnięcie pedału sprzęgła, o ile terkotanie łożyska da radę wyciszyć dopiero po pełnym wysprzęgleniu, to te dziwne piszczenie znika już po delikatnym oparciu nogi na pedale... oczywiście omawiana sytuacja dzieje się na postoju na wolnych obrotach. Prawdopodobnie to piszczenie słychać także podczas jazdy na wbitym każdym biegu - nie jestem pewien ale raczej tak...
czasami wystarczy, że musnę sprzęgło i piszczenie ustaje na długi czas a czasami muszę muskać sprzęgło co chwila. Co to może być ? kolejne łożysko ? czy może to samo łożysko? łożysko w sprzęgle ? :roll:




No to witaj w klubie bo u mnie tez tak cichutko piszczy i efekt jest ten sam co u ciebie...moje sprzęgło też Exedy ma przejechane około 40tyś...
Tylko dzwięk ten u mnie pojawił sie juz ponad rok temu i narazie nic złego sie nie dzieje...

Mam takie pytanie...co do terkotania jak przesuniesz lewarek od zmiany biegów w przód lub tył bez wciskania sprzegła na rozgrzanym silniku to terkotanie ustaje??
_________________
...02051/KMM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.