Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] No to się nacieszyłem...
Autor Wiadomość
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
  Wysłany: 05-12-2011, 20:25   [EAx 97-04] No to się nacieszyłem...

Historia jest taka:

Kupiłem Gala

powymieniałem filtry, paski, płyny
przyciemniłem szyby
założyłem BRC

generalnie auto już na cacy zrobione, (miałem zabezpieczać przed zimą)
i tu nagle BUM

pan mi wyjechał z prawej strony zza budki ze szlabanem z parkingu
ja jechałem po głównej... próbowałem odbić w lewo na przeciwny pas ale było too late
gość chyba jeszcze dodał gazu zamiast hamować, nie wiem co on [EDIT By MOD nawet wykropkowane wulgaryzmy nadal nimi pozostają - patrz regulamin] sobie myślał.
chyba że frunie nade mną IBIZA '08, no masakra generalnie...
ale do czego zmierzam, ubezpieczalnia chce wypłacić mi tylko 5tyś,
najpierw pierwszy rzeczoznawca wycenił wszystko na jakieś 4,5tyś ale później
wezwałem drugiego który bo po diagnozie zawieszenia wyszły dwa wahacze do wymiany i
wyszło 5tyś bez 20zł
teraz będę się od tego najprawdopodobniej odwoływał.
uszkodzenia to:

prawe przednie nadkole, zderzak, błotnik, zbiorniczek do spryskiwaczy, zderzak, wahacze 2szt. lampa, migacz, opona 16, felga porysowana.
Jak nim obróciło to zahaczył jeszcze o tył koło wlewu paliwa.

wydaje mi się że to 5tyś to trochę mało.
W serwisie wycenili to na szybko 10-11tyś
Czy ktoś się orientuje jak od nich dostać jak najwięcej.
Ja nie chcę zarobić na moim aucie ale chcę go doprowadzić do oryginalnego stanu przed stłuczką a oni dają chyba trochę mało.

Czy ktoś się orientuje jak skutecznie uzyskać od nich pieniądze??
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 07-12-2011, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10646
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-12-2011, 22:44   

Rozumiem ze nie ma szkody całkowitej??
Proponuje dać do naprawy do warsztatu co załatwi wszytko z ubezpieczycielem i robić bezgotówkowo.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-12-2011, 07:11   [EAx 97-04] No to się nacieszyłem...

Nie ma szkody całkowitej. No właśnie z tymi warsztatami to jak wszyscy wiemy bywa różnie. Mam dobrego znajomego który maluje auta w serwisie ale on nie wystawi mi za bardzo rachunku a wiem przynajmniej że było by to wtedy zrobione salonowo. a poza tym warsztaty podobno grubo zarabiają na tych naprawach bezgotówkowych, a wiadomo że jak chcą dużo zarobić to będą ładować najtańsze rzeczy i lakier i jak zwykle będę stratny. Czy ktoś ma jeszcze jakieś propozycje jak ściągnąć z nich kasę??
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 06-12-2011, 07:32   

Oddaj sprawę firmie co sie zajmuje odzyskiwaniem odszkodowań. Jeżeli jest to z oc sprawcy to muszą ci wszystko wymienić na oryginały i bez amortyzacji. Jak masz wycene to tam jest wszystko opisane i po kodach można poznać ile ci odjeli. Taka firma bierze 10-15 %.

Możesz sam próbować. Jak nie masz nikogo znajomego w ubezpieczeniach, i nie chcesz płacić jakiejś firmie to możesz mi przesłać na poczte wycene szkody i ja ci napisze odwołanie
draganhandel@o2.pl

Pozatym jak ja rozbiłem swojego gala to oprócz tego co opisał rzeczoznawca ja sie dopatrzyłem jeszcze innych rezczy które później uwzględnił. Np poszedł niewielki wyciek z amorka, on tego nie widział a ja tak i miałem na nowe amortyzatory :) .
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-12-2011, 08:01   

w tym artykule masz wszystko opisane co i jak
Powodzenia :D
Ubezpieczyciel jest obowiązany do pełnego odszkodowania



Zakład ubezpieczeń odpowiada w granicach odpowiedzialności cywilnej sprawcy szkody, który jest w nim ubezpieczony. Granice te są uregulowane w Kodeksie cywilnym.



Poszkodowany ma wybór

Naprawienie szkody (odszkodowanie) w tych granicach powinno obejmować wszystkie straty, które poszkodowany poniósł wskutek zaistnienia szkody, stanowiące normalne następstwa działania, z którego szkoda wynikła, zarówno straty, które poszkodowany poniósł, jak i korzyści, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono (art. 361 § 2 K.c.). Następuje ono według wyboru poszkodowanego, przez przywrócenie stanu poprzedniego (np. naprawa pojazdu), bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej (art. 363 § 1 K.c.). Ustawodawca pozostawia zatem wybór sposobu naprawienia szkody poszkodowanemu, zaś wysokość odszkodowania wynika jedynie z wysokości szkody (oraz oczywiście w przypadku odpowiedzialności ubezpieczeniowej z OC – sum gwarancyjnych).

W ASO można stosować części niepochodzące od producenta

W praktyce sądowej i ubezpieczeniowej pojawiły się wątpliwości odnośnie tego, czy ubezpieczyciel może ograniczyć poszkodowanemu prawo do wyboru rodzaju części zamiennych potrzebnych do naprawy pojazdu. Ubezpieczyciele często powołują się na Rozporządzenie Komisji Europejskiej dotyczące konkurencji w sektorze motoryzacyjnym, tzw. GVO1. Regulacje GVO zostały powtórzone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję2. Rozporządzenie GVO umożliwia stosowanie w autoryzowanych serwisach samochodowych części alternatywnych (niepochodzących od producenta), co wcześniej było niedopuszczalne.

Wskazane przepisy wprowadziły następujące kategorie części zamiennych:

•Oryginalne części zamienne pochodzące od producenta – sygnowane przez producenta pojazdu z oznaczeniem jego firmy, produkowane na tej samej linii produkcyjnej, co elementy zastosowane przy montażu pojazdu.
•Oryginalne części zamienne od niezależnego dystrybutora – produkowane przez niezależnego producenta, jeśli zaświadczy on, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są tej samej jakości co części stosowane do montażu pojazdów. Problem polega na tym, że jedynym kryterium oceny zgodności tych części z normami producenta pojazdu jest oświadczenie niezależnego producenta. Nie ma żadnych przepisów, które mogłyby umożliwić jakąkolwiek kontrolę podmiotów, które składają takie oświadczenia czy też kontrolę jakości takich części.
•Części zamienne porównywalnej jakości – części produkowane przez jakiekolwiek przedsiębiorstwo (inne niż producent pojazdu), które może w każdej chwili zaświadczyć, że wyprodukowane przez nie części odpowiadają pod względem jakości elementom zastosowanym przy montażu danego pojazdu. Są one jednak produkowane według innych norm niż producenta. Znów jedynym „dowodem” owej „porównywalnej jakości” z częściami producenta jest oświadczenie przedsiębiorstwa. Wprowadza to konsumentów w błąd, gdyż części „o porównywalnej jakości” w rzeczywistości mają zwykle jakość niższą od oryginalnych części pochodzących od producenta.
•Pozostałe części zamienne. Nie muszą spełniać żadnych wymogów (poza ogólnymi normami bezpieczeństwa), ich producenci nie muszą posiadać żadnego dokumentu sprawności technicznej.


Jak widać, wprowadzone przez Rozporządzenie GVO terminy odbiegają od używanych na co dzień. W potocznym języku części oryginalne to części pochodzące od producenta pojazdu, zaś wszelkie pozostałe nazywane są „zamiennikami”. Te ostatnie potrafią być czasem nawet kilka razy tańsze od części „oryginalnych”.


Wniosek: tylko jeśli chodzi o pierwszą grupę części (tj. części oryginalnych pochodzących od producenta) możemy mieć pewność, że są one takiej samej jakości jak w nowym pojeździe. W przypadku pozostałych takiej pewności nie mamy. A to z pewnością może mieć wpływ na stan naszego samochodu. Aczkolwiek ze swojego doświadczenia wiem( pracowałem w Valeo) że często częsci alternatywne pochodzą z tej samej taśmy co orginały na 1 montaż.

Sądy stoją na stanowisku, iż w przypadku pojazdów nowych (do kilku lat) poszkodowany może dochodzić odszkodowania w wysokości równowartości kosztów naprawy w ASO i przy użyciu części najwyższej jakości, tj. części oryginalnych pochodzących od producenta (co oczywiście nie znaczy, iż poszkodowany nie może naprawić pojazdu taniej). W orzeczeniu z 25 kwietnia 2002 r.3 Sąd Najwyższy stwierdził, iż:


„Ubezpieczony, nabywając części samochodowe, nie ma obowiązku poszukiwać sprzedawcy oferującego je najtaniej; wartość części zamiennych do samochodów zagranicznych należy ustalić według cen stosowanych w przedstawicielstwach marek tych pojazdów lub autoryzowanych stacjach obsługi.”


Natomiast ubezpieczyciele często ograniczają swoją odpowiedzialność do wartości części oryginalnych, ale pochodzących od niezależnego dystrybutora albo części o „porównywalnej jakości”, argumentując, że zgodnie z rozporządzeniem GVO części te mają dorównywać jakości częściom pochodzącym od producenta. Jest to rozumowanie błędne. Celem bowiem GVO było otwarcie szerokiego rynku dla niezależnych, mniejszych producentów części zamiennych, gdyż przy naprawach niegwarancyjnych klient ma prawo, w świetle takich uregulować, zadecydować o użyciu tego typu tańszych części do naprawy wykonywanej w ASO. Chodziło więc o ułatwienie funkcjonowania na rynku motoryzacyjnym wolnej konkurencji, a nie o stworzenie możliwości ograniczania odszkodowań za naprawę poszkodowanym w ten sposób, iż obliczać się je będzie na podstawie części niepochodzących od producenta, powołując się na to, iż – teoretycznie – mają one „porównywalną” jakość. Zwłaszcza, że w praktyce polskiego rynku zamienników jest oczywiste, iż tak nie jest.

Podobne stanowisko prezentuje doktryna prawa ubezpieczeniowego4 oraz Rzecznik Ubezpieczonych5.


Pojawia się tez pewne ale. Mianowicie ubezpieczyciel może wyrazić zgodę na naprawę pojazdu przy użyciu orginałów i w ASO, ale musi byc spłnionych kilka warunków, żeby nie uganiać się po sądach:

1. Naprawa przekraczająca wyliczenie kosztorysowe musi przed jej dokonaniem zostać uzgodniona z zakładem ubezpieczeń
2. Musi zostać przedstawiona faktura za naprawę pojazdu wraz z fakturą źródłową za częsci zamienne
3. Wartość naprawy nie może przekraczać 100% wartości pojazdu z przed szkody



W przypadku np auta starszego często uznana zostaje szkoda całkowita co oznacza brak możliwości przedłożenia faktur i pozostaje tylko kwota wyliczona przez rzeczoznawce z zakładu ubezpieczeń. W tym przypadku jeśli chcemy naprawić auto i kwota przekracza nieznacznie szacunkową kwotę wyliczoną przez ZU można zwrócić się z prośbą o akceptacje wyższych kosztów naprawy i to wiąże sie z przedstawieniem faktur za naprawę pojazdum częsci zamienne oraz badanie techniczne stwierdzające fakt dokonania naprawy.

Jeśli chcemy tylko wysępić kase to pozostaje nam napisać odwołanie i w nim przedstawić swoje argumenty i żądania
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 06-12-2011, 17:40   

na naprawę auta wydasz góra 3tyś ,2tyś ci zostanie ,myślę że dobrze wycenione
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-12-2011, 21:44   

patrycjuszek już poszła na maila wycena. Jeszcze jeden kumpel chce mi pomóc i ma mi napisać takie odwołanie ale jak możesz i masz czas to byłbym wdzięczny.

radek79 być może ale dlaczego mają nie wypłacić więcej skoro jest taka możliwość? po coś płacimy te OC

radeksz82 wynika że muszą dać więcej.

Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem. później opiszę zakończenie.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 07-12-2011, 07:27   

przemulek napisał/a:

radek79 być może ale dlaczego mają nie wypłacić więcej skoro jest taka możliwość?


odszkodowanie, jak nazwa wskazuje ma ci zrekompensować poniesioną szkodę
a nie naprawić szkodę i przynieść dodatkowy zarobek, to raz

dwa, to to, że nie z twojego OC to idzie, wiec nie rozumiem tego:

przemulek napisał/a:
po coś płacimy te OC


jak każdy tak chce zarobic na stluczce, to w sumie sie nie dziwie, ze OC takie drogie
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-12-2011, 15:25   

tomek84 chyba nigdy nie miałeś stłuczki, ja na pewno nie odpuszczę nawet złotówki.
Cytat:
jak każdy tak chce zarobic na stluczce, to w sumie sie nie dziwie, ze OC takie drogie
zarobić?? ja chcę odzyskać co moje. Myślisz że auto po dzwonie nie traci na wartości?? kto mi to odda?? bo chyba nie Ty, dlaczego mam nie kupić sobie nowych felg albo lepszego zderzaka od sport edition? Ciekawe jak Ty byś skasował sobie furkę (czego Ci oczywiście nie życzę) to czy byś tak łatwo odpuścił. Nie wydaje mi się.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 07-12-2011, 15:41   

przemulek wycenę masz dobrze zrobioną nawet z nawiązką , żadnego dzwona nie było bo po zdjęciach widać że dostałeś w koło ,uszkodzeń poważnych nie ma ,myślę że będziesz tylko nabijał kasę firmie ,która na te 15% wyciągnie od ubezpieczyciela
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
baniak18 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A****
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: _\_
Wysłany: 07-12-2011, 15:49   

A moge podpiac sie do tematu. Bo niedawno uszkodzili mojego gala... Tj na parkingu i poszly 3 elementy... Drzwi tylne z prawej strony , nadkole i zdezak. Jak sie okazalo przy ogledzinach rzeczoznawcy auto nie bylo malowane wczesniej. A w pozniejszym czasie doszla felga 17 od avance skrzywila sie nieznacznie i cos z piasta jest nie halo... Szkode wycenili mi na 1500zł !! Jak na moje oko zdecydowanie przy malo gdyz nie chce szpachli na moim misku skoro nie byl malowany nawet tylko nowe czesci. A i jeszcze listwa progowa zostala uznana do szkody
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-12-2011, 14:11   

baniak18, trochę mało Ci wycenili ja bez drzwi dostałem 5tyś a może dadzą więcej.

A teraz jeszcze pytanko do wszystkich, odbiegając trochę od tematu ale nie do końca (wydaje mi się że bez sensu zakładać nowy temat), czy ktoś nie orientuje się może co będzie potrzebne aby zrobić jego przód jak od Avance czy SE?? no na pewno zderzak z halogenami ale czy grill może zostać stary? co ze światłami i mocowaniami, będzie trzeba przerabiać?? proszę o odpowiedź
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 12-12-2011, 14:13   

Tylko do zderzaka Avance zmieniasz grill. W dziale technicznym dot. Galanta masz temat o zmianie zderzaka. :wink:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 13-12-2011, 09:23   

przemulek napisał/a:
tomek84 chyba nigdy nie miałeś stłuczki


miałem

przemulek napisał/a:
ja na pewno nie odpuszczę nawet złotówki.


i to popieram

przemulek napisał/a:
Cytat:
jak każdy tak chce zarobic na stluczce, to w sumie sie nie dziwie, ze OC takie drogie
zarobić?? ja chcę odzyskać co moje. Myślisz że auto po dzwonie nie traci na wartości?? kto mi to odda?? bo chyba nie Ty, dlaczego mam nie kupić sobie nowych felg albo lepszego zderzaka od sport edition? Ciekawe jak Ty byś skasował sobie furkę (czego Ci oczywiście nie życzę) to czy byś tak łatwo odpuścił. Nie wydaje mi się.


tak jak powiedziałem
odszkodowanie, jak nazwa wskazuje ma zrekompensować szkodę
jeśli tak jak piszesz, auto będzie warte mniej po kolizji, wykaż to, wylicz ile mniej, oddadzą

przemulek napisał/a:
kto mi to odda?? bo chyba nie Ty,


ja na pewno nie

przemulek napisał/a:
dlaczego mam nie kupić sobie nowych felg albo lepszego zderzaka od sport edition?


to jest fragment, który dowodzi, że jednak chcesz zarobić

tak jak powiedziałem, mają ci zrekompensować szkodę, czyli przywrócić auto do stanu sprzed kolizji, czyli taki sam zderzak, takie same felgi

nowe felgi, ładniejszy zderzak = ulepszenie = zarobek

przemulek napisał/a:
Ciekawe jak Ty byś skasował sobie furkę (czego Ci oczywiście nie życzę) to czy byś tak łatwo odpuścił.


to byłbym na pewno stratny, bo nikt mi auta nie wyceni na tyle, ile w niego włożyłem
i nie odpuściłbym

ty auta nie skasowałeś, i nie było dzwona, jedynie powierzchowne uszkodzenia na elementach, które można wymienić w całości: zderzak, mocowanie zderzaka, błotnik, lampa, wachacze
+ prostowanie podstawy lampy (nie widzę, czy konieczne) - to możesz uznać za obniżenie wartości auta
jeśli chodzi o tył to wymiana nadkola na nowe + malowanie (czyli zabieg w Galancie standardowy) i już jesteś tutaj do przodu, bo masz zrobione na lata

przemulek napisał/a:
W serwisie wycenili to na szybko 10-11tyś


to, to już jest totalna kpina
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-01-2012, 00:38   No to się nacieszyłem...

Właśnie cała sprawa się zakończyła, dziś przelano mi ostatnie pieniądze. Razem wyszło 6tyś PLN do wypłaty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.