Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85 |
Autor |
Wiadomość |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 17:01
|
|
|
Maro musisz założyć temat "mody Maretzkyego" i tam umawiać się i opisywać modyfikacje ECU. Narazie masz rekina 6a12 oraz 4g63 dohc. |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 17:04
|
|
|
Wszyc, proście a będzie Wam dane |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:33
|
|
|
Ja bym się chciał dowiedzieć kiedy na obiad mam więc przyjechać
Bo my tu tylko byśmy o motoryzacji gadali - co to forum motoryzacyjne jest czy jak |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:34
|
|
|
jacek11, z mojego ?
Powiadają, że na seryjnych gratach można dmuchać 1.2 - 1.3 bara, czyli pewnie jakoś między 260 a 290 kuca
Ale ponieważ ja mam malutką turbawkę, to mam zamiar go ustawić na 1 bar, czyli pewnie jakieś 230 kuni
A, no i chciałem powiedzieć, że 11.5 AFR to stanowczo za mało dla pełnego doładowania żeby nie usmażyć tłoków |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 09-01-2012, 19:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:35
|
|
|
Marcin-Krak, najlepiej wszyscy razem to będzie mniej gotowania |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:36
|
|
|
koszmarek napisał/a: | Marcin-Krak, najlepiej wszyscy razem to będzie mniej gotowania |
Właśnie o to mi chodziło - taki mini Zlot u Koszmarków |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:37
|
|
|
No to trzea założyć temat, listę zrobić jakąś i w ogóle. No bo tak bez listy to nie przejdzie |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:41
|
|
|
koszmarek napisał/a: | No to trzea założyć temat, listę zrobić jakąś i w ogóle. No bo tak bez listy to nie przejdzie |
W zlotach i spotach |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:41
|
|
|
może być:) |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 21:14
|
|
|
Poszukuje sponsora na książkę :>
http://www.ksiegarnia-int...-18173288.xhtml |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11104 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-01-2012, 21:19
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Powiadają, że na seryjnych gratach można dmuchać 1.2 - 1.3 bara, czyli pewnie jakoś między 260 a 290 kuca
Ale ponieważ ja mam malutką turbawkę, to mam zamiar go ustawić na 1 bar, czyli pewnie jakieś 230 kuni |
no to będzie fajnie pomykał :)szkoda tylko,że autko na jedną ośkę ciągnie
tak czytam,i czytam,i mam co raz większy szacunek,bo o ile pamiętam,jeszcze jakiś czas temu niewiele wiedziałeś o mechanice,a teraz robisz takie rzeczy,o których ja nie mam pojęcia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-01-2012, 21:49
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Ale ponieważ ja mam malutką turbawkę, to mam zamiar go ustawić na 1 bar, |
mała ale za to szybciej wstaje niż duże |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-01-2012, 21:59
|
|
|
jacek11 napisał/a: | jakiś czas temu |
Jakieś 6 lat temu ? Czy coś około tego Ale tak to jest jak robisz to co lubisz
Saqu napisał/a: | mała ale za to szybciej wstaje niż duże |
Max boost czyli w tym przypadku 1 bar przy 2700, 0.5 bara przy 2500 :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-01-2012, 22:07
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: |
Max boost czyli w tym przypadku 1 bar przy 2700, 0.5 bara przy 2500 : |
o tym mówię
u mnie max boosta mam przy około 4000, to jest różnica (0,8bar) |
|
|
|
 |
|