Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
12-08-2007, 20:06
[EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica
Autor Wiadomość
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-02-2013, 22:42   

czyli piny od przewodu czarnego i biało-czarnego? sorry za te pytania, ale jestem po ekonomii.... :(
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2013, 22:51   

Tak. Wtedy podasz masę bezpośrednio na dmuchawę.

Będzie jeszcze czerwono czarny- jego z niczym nie zwieraj. Przy okazji możesz zmierzyć jakie jest na nim napięcie w zależności od ustawienia siły nawiewu - na odłączonej kostce od tyrystora - pomiar od strony kostki.

Potem odłącz kostkę od dmuchawy (jest nieco głębiej, bliżej grodzi) i zrób pomiary między jej pinami w zależności od ustawienia prędkości dmuchawy przy podłączonej kostce do tyrystora.

Wtedy będzie już wszystko wiadomo. Jeśli nie masz multimetru to zrób tylko pierwszy test. Też sporo wyjaśni.
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-02-2013, 22:55   

multimetr mam...ogarnę...
przy kostce od dmuchawy robić pomiary każdego z każdym pinem czy jakoś inaczej?
ile jest w ogóle pinów na kostce od dmuchawy?
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2013, 23:03   

Są tylko 2 dlatego nie pisałem który z którym ;)
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 27-02-2013, 09:50   

na włączonym zapłonie dmuchawa w ogóle nie reaguje...nie włącza się....
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2013, 10:20   

Sprawdziłeś co się dzieje po zwarciu?
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 27-02-2013, 10:26   

spróbuję popołudniu bądź jutro rano i dam znać....teraz w robocie siedzę... :?

[ Dodano: 28-02-2013, 12:15 ]
kurcze, nie mogę znaleźć kostki od dmuchawy....gdzie ona dokładnie jest?



[ Dodano: 28-02-2013, 12:22 ]
dmuchawa już w ogóle nie łapie wyższych prędkości, nawet jak auto pracuje na wyższych obrotach...

[ Dodano: 28-02-2013, 14:15 ]
przy zwarciu pinów od wtyczki tyrystora dmuchawa rusza z pełnymi obrotami...
czyli szukać tyrystora???
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-03-2013, 08:03   

Up ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-03-2013, 09:17   

czubekxx napisał/a:
przy zwarciu pinów od wtyczki tyrystora dmuchawa rusza z pełnymi obrotami...


Wykluczyłeś problem z samą dmuchawą :) Szukaj tyrystora. Teoretycznie może być jeszcze problem z napięciem sterującym z climatronica, ale nie słyszałem jeszcze żeby komuś padł, a tyrystor owszem.
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 01-03-2013, 11:07   

robertdg napisał/a:
Up ;-)


dzięki :)


http://moto.allegro.pl/ga...2997122060.html

http://moto.allegro.pl/mi...2998299321.html

to będzie to?
pytanie czy z V-ki podejdzie do 2.0?
_________________

Ostatnio zmieniony przez czubekxx 01-03-2013, 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-03-2013, 11:09   

Tak, to ten jeżyk, ale myślę, ze możesz kupić taniej. Nie każdy musi wystawiać.

W każdym jest takie samo. Z diesla też by podszedł.
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 01-03-2013, 11:43   

a ten nr MR, który jest opisany na tyrystorze ma znaczenie?
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-03-2013, 12:20   

Nie wiem czy się czymś różniły bo występowały różne numery, ale zasada działania taka sama.

Czyli sterowanie napięciem 0-5V a na wyjściu różny potencjał w stosunku do masy. Dla pewności możesz zamówić o takim samym numerze, bo nie ma gwarancji czy np nie zmieniły się napięcia sterujące lub obciążalność.

Możliwe, że np mitsubishi tylko coś poprawiło po lifcie i zwiększyło moc tyrystora aby się nie upalał, a działa tak samo. Trzeba by sprawdzić czy będzie działał.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 01-03-2013, 12:24   

Owczar napisał/a:

a ten nr MR, który jest opisany na tyrystorze ma znaczenie?


różnią się pomiędzy klimą manualną i klimatronikiem
w manualnej ten tyrystor jest sześcienny, taki klocek
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




Ostatnio zmieniony przez Tomek 01-03-2013, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-03-2013, 12:28   

Cytat:
różnią się pomiędzy klimą manualną i klimatronikiem


Ja zapomniałem, że były w ogóle z manualną klimą ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.