[EAxx] Problem z pedałem gazu |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 27-03-2010, 22:58 [EAxx] Problem z pedałem gazu
|
|
|
Witam
forum przegladam juz od bardzo bardzo, jeszcze zanim kupilem moje EA5A, jednak nie natknalem sie na podobny temat
Otóz mam problem z pedałem gazu.
Problem polega na tym, że coś go przyblokowuje u góry.
Nie wydaje mi sie, żeby problem leżał gdzieś w silniku, bo ten sam problem jest na zgaszonym silniku, poza tym auto jedzie do przodu jak trzeba .
Denerwujace to jest bo przy zmianie biegu szarpie, bo trzeba depnąć mu troche mocniej, żeby go odblokować z miejsca.
Co dziwne czasami problem ustepuje, a potem znowu powraca.
Nie ma to nic do czynienia czy silnik jest rozgrzany czy nie.
Macie moze jakies pomysly, gdzie szukac przyczyny?? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 14-01-2015, 20:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-03-2010, 23:22
|
|
|
Linka do przepustnicy się haczy?
Bo chyba nie masz elektrycznego gazy jak w Toyocie. Hmmm... na tym byś może i zrobił sporo kasy zgłaszajac się do TVN-u czy gdzie tam |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2010, 23:41
|
|
|
sprawdz jak wyglada sama przepustnica , jesli jest zawalona syfem tzn. nagarem to do czyszczenia , w miejscu gdzie styka się sama przepustnica przy gardzieli kolektora ssącego zbiera sie nagar ( brud zmieszany z oparami oleju ) to najprawdopobobniej jest powodem twojego problemu , temat juz przerabiałem w niejednym V6
zaznaczyłem to miejsce na fotce :
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-03-2010, 12:16
|
|
|
tomek84, najprawdopodobniej zakleja Ci sie przepustnica, a dokladniej jej klapa, pokieruja sie tym co pisal deejay, a później sprawdz wychylenie klapy wedle z instrukcji manuala i w razie potrzeby wyreguluj, uwazam ze to rozwiaze Twój problem
[ Dodano: 29-03-2010, 17:16 ]
tomek84, Edit dla interesujacego Cie tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9334 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 12-04-2010, 18:07
|
|
|
tomek84 napisał/a: | takie pytanie technicze:
jak już rozbiore przepustnice i bedzie tam zabrudzone, to czym ten nagar wyczyscic??
benzyna?? |
Ja użyłem płynu do czyszczenia gaźników (sprey), apotem benzyny i pędzelka
Pozdrawiam |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 12-04-2010, 19:59
|
|
|
tomek84 napisał/a: | takie pytanie technicze:
jak już rozbiore przepustnice i bedzie tam zabrudzone, to czym ten nagar wyczyscic??
benzyna?? |
polecam preparat Wurtha do czyszczenia gaznikow i przepustnic, czysci bardzo dobrze i na dosc dlugo starcza, na pewno na kilka czyszczen... po zapachu wyglada, ze on jest na bazie nitro |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
rafalsky
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi GALANT 2.0 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2014 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2014, 16:29 [EAxx] Problem z obrotami przy rozgrzanym silniku
|
|
|
Witam,
Na początek pochwalę się zakupem Galanta. I muszę przyznać że jestem bardzo zadowolony. Mam jednak problem z obrotami silnika jak w temacie.
Chodzi o to że jak samochód się rozgrzeje np. po przejechaniu 15 km obroty silnika nie spadają do poziomu jak po chwili po odpaleniu (na zimnym przy odpaleniu jest ok 1200 po chwili maleje do ok 700-800).
Jadąc po mieście zatrzymuję się na światłach i silnik pracuje z prędkością 2000 obr/min lub nawet 3000, zależy kiedy się przytnie.
Po otwarciu maski mogę ręcznie przestawić przepustnicę ale nie o to chodzi.
Czy ma ktoś jakiś pomysł? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 27-12-2014, 20:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 23-12-2014, 17:24
|
|
|
rafalsky, czy Tobie chodzi o to, ze przepustnica na rozgrzanym silniku nie wraca do punktu biegu jałowego? rafalsky napisał/a: | Po otwarciu maski mogę ręcznie przestawić przepustnicę ale nie o to chodzi. |
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-12-2014, 18:15
|
|
|
Z opisu wynika, że blokuje się linka albo przepustnica, trzeba sprawdzić co jest przyczyna i naprawić, jezeli to nie ma związku z przycinająca sie linka, czy przepustnica prosze kontynuowac watek http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=77358 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rafalsky
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi GALANT 2.0 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2014 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2014, 19:28
|
|
|
polaff, tak chodzi o to że przepustnica tak jakby nie wraca do pozycji początkowej. |
|
|
|
 |
|