Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Problem z pedałem gazu
Autor Wiadomość
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 27-03-2010, 22:58   [EAxx] Problem z pedałem gazu

Witam
forum przegladam juz od bardzo bardzo, jeszcze zanim kupilem moje EA5A, jednak nie natknalem sie na podobny temat

Otóz mam problem z pedałem gazu.
Problem polega na tym, że coś go przyblokowuje u góry.
Nie wydaje mi sie, żeby problem leżał gdzieś w silniku, bo ten sam problem jest na zgaszonym silniku, poza tym auto jedzie do przodu jak trzeba ;) .
Denerwujace to jest bo przy zmianie biegu szarpie, bo trzeba depnąć mu troche mocniej, żeby go odblokować z miejsca.
Co dziwne czasami problem ustepuje, a potem znowu powraca.
Nie ma to nic do czynienia czy silnik jest rozgrzany czy nie.

Macie moze jakies pomysly, gdzie szukac przyczyny??
Ostatnio zmieniony przez robertdg 14-01-2015, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-03-2010, 23:22   

Linka do przepustnicy się haczy?
Bo chyba nie masz elektrycznego gazy jak w Toyocie. Hmmm... na tym byś może i zrobił sporo kasy zgłaszajac się do TVN-u czy gdzie tam :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 27-03-2010, 23:29   

Wygląda właśnie na to, że albo sam pedał haczy, albo linka.
Tylko jak sie zwolni pedał gazu całkowicie, jak już sie odblokuje, to nie czuc zadnego haczenia
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-03-2010, 23:41   

sprawdz jak wyglada sama przepustnica , jesli jest zawalona syfem tzn. nagarem to do czyszczenia , w miejscu gdzie styka się sama przepustnica przy gardzieli kolektora ssącego zbiera sie nagar ( brud zmieszany z oparami oleju ) to najprawdopobobniej jest powodem twojego problemu :wink: , temat juz przerabiałem w niejednym V6 :)

zaznaczyłem to miejsce na fotce :

 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 27-03-2010, 23:53   

a to widze, ze temat bardziej skomplikowany niz by sie wydawalo
dzieki za odpowiedz, jak tylko bede mial chwilke, to sie temu przyjrze
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-03-2010, 12:16   

tomek84, najprawdopodobniej zakleja Ci sie przepustnica, a dokladniej jej klapa, pokieruja sie tym co pisal deejay, a później sprawdz wychylenie klapy wedle z instrukcji manuala i w razie potrzeby wyreguluj, uwazam ze to rozwiaze Twój problem

[ Dodano: 29-03-2010, 17:16 ]
tomek84, Edit dla interesujacego Cie tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9334
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 12-04-2010, 17:54   

takie pytanie technicze:

jak już rozbiore przepustnice i bedzie tam zabrudzone, to czym ten nagar wyczyscic??
benzyna??
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 12-04-2010, 18:07   

tomek84 napisał/a:
takie pytanie technicze:

jak już rozbiore przepustnice i bedzie tam zabrudzone, to czym ten nagar wyczyscic??
benzyna??

Ja użyłem płynu do czyszczenia gaźników (sprey), apotem benzyny i pędzelka :P
Pozdrawiam
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 12-04-2010, 19:59   

tomek84 napisał/a:
takie pytanie technicze:

jak już rozbiore przepustnice i bedzie tam zabrudzone, to czym ten nagar wyczyscic??
benzyna??


polecam preparat Wurtha do czyszczenia gaznikow i przepustnic, czysci bardzo dobrze i na dosc dlugo starcza, na pewno na kilka czyszczen... po zapachu wyglada, ze on jest na bazie nitro
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-04-2010, 21:49   

http://www.allegro.pl/ite...ia_gaznika.html
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 16-04-2010, 21:50   

podążyłem za waszymi radami
troche pojeździłem i chyba problem z głowy na jakiś czas
musze jednak przyznac, ze nie bylo tam az tak zle jak pokazywal deejay na zdjeciu

cała operacja zajeła mi do godziny czasu


pozdrawiam i dzieki za pomoc
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
rafalsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi GALANT 2.0 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2014, 16:29   [EAxx] Problem z obrotami przy rozgrzanym silniku

Witam,

Na początek pochwalę się zakupem Galanta. I muszę przyznać że jestem bardzo zadowolony. Mam jednak problem z obrotami silnika jak w temacie.

Chodzi o to że jak samochód się rozgrzeje np. po przejechaniu 15 km obroty silnika nie spadają do poziomu jak po chwili po odpaleniu (na zimnym przy odpaleniu jest ok 1200 po chwili maleje do ok 700-800).
Jadąc po mieście zatrzymuję się na światłach i silnik pracuje z prędkością 2000 obr/min lub nawet 3000, zależy kiedy się przytnie.
Po otwarciu maski mogę ręcznie przestawić przepustnicę ale nie o to chodzi.

Czy ma ktoś jakiś pomysł?
Ostatnio zmieniony przez robertdg 27-12-2014, 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 23-12-2014, 17:24   

rafalsky, czy Tobie chodzi o to, ze przepustnica na rozgrzanym silniku nie wraca do punktu biegu jałowego?
rafalsky napisał/a:
Po otwarciu maski mogę ręcznie przestawić przepustnicę ale nie o to chodzi.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-12-2014, 18:15   

Z opisu wynika, że blokuje się linka albo przepustnica, trzeba sprawdzić co jest przyczyna i naprawić, jezeli to nie ma związku z przycinająca sie linka, czy przepustnica prosze kontynuowac watek http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=77358
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rafalsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi GALANT 2.0 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2014, 19:28   

polaff, tak chodzi o to że przepustnica tak jakby nie wraca do pozycji początkowej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.