Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2.5 V6 160PS 2003r dławi się po szybkim wciśnię
Autor Wiadomość
CZAPLE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Czaple
  Wysłany: 02-08-2010, 11:47   [EA5A/W 2.5] 2.5 V6 160PS 2003r dławi się po szybkim wciśnię

Witam. Problem jak w temacie.. Galant z 2003 roku,2.5 v6 po drugim lifcie,czyli 160PS. Auto na wolnych obrotach nie chodzi dobrze,delikatnie nim szarpie,silnik przebiera... Po wcisnieciu szybko maksymalnie gazu na postoju silnik się dlawi i obroty nawet spadaja. Podczas jazdy dzieje sie tak samo i to na kazdym biegu, od 750 do 3200 obrotow wystepuje ten problem... pozniej auto idzie jak marzenie bez jakiegokolwiek szarpniecia. Co to może byc? Naczytałem się juz sporo i problem nadal nierozwiazany. Przez caly czas pali się "Check Engine" pewnego dnia na moment zgasl ale praca sie nie poprawila,po kolejnym odpaleniu juz sie palil. Praktycznie pół auta mam juz nowego,a problem dalej jest.. Wymienione świece,kable, przepływomierz,filtr powietrza ,aparat zapłonowy wyglada na całkowicie nowy(pewnie wymieniany w DE), jak myślicie? może to któraś z sond? Chcialem wystukac błędy,ale po zrobieniu zwarcia cały czas mruga ABS, co jest?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-08-2010, 11:58   

CZAPLE napisał/a:
Chcialem wystukac błędy,ale po zrobieniu zwarcia cały czas mruga ABS, co jest?
Masz pełne OBDII więc w tym roczniku ratuje Cię tylko skaner, albo diagnostyka komputerowa, zacząłbym od tego, zanim wymienisz kolejny zestaw części w ciemno, jak będziesz miał już jakieś kody błędów opisz je tutaj. Wtedy zaczniemy myśleć co i jak, manual podaje rozpiske na rozwiązanie problemow, względem kodów błędów.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24264
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-08-2010, 13:13   

EvoScan prawdę Ci powie
 
 
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-08-2010, 19:32   

silnik krokowy padł?
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
CZAPLE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Czaple
Wysłany: 12-08-2010, 20:36   

Dobra,wracamy do tematu. Pod moja nieobecnosc auto zostalo odebrane z warsztatu i za dużo się nie dowiedziałem. Otrzymałem jedynie kartke z : "WYPADNIĘCIE ZAPŁONU" i kod błędu : P0300.

Wyczyta ktoś coś z tego? :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-08-2010, 22:15   

Ignition coil (power transistor) system - gdzieś tutaj były tematy o uszkodzeniu tranzystora mocy

Przewertowałem wstepnie, conieco jest napisane:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36658
a tutaj już skrajny temat (auto nie odpalało):
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=52818
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Droper 
Forumowicz


Auto: Galant Avance Sedan '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2010, 22:26   

CZAPLE napisał/a:
Dobra,wracamy do tematu. Pod moja nieobecnosc auto zostalo odebrane z warsztatu i za dużo się nie dowiedziałem. Otrzymałem jedynie kartke z : "WYPADNIĘCIE ZAPŁONU" i kod błędu : P0300.

Wyczyta ktoś coś z tego? :wink:


Czy to auto jeździ na gazie? ... bo to istotne.
_________________
Galant Avance 2,5 sedan '00 tiptronic
Galant Sport Edition 2,5 sedan '98 automat
 
 
CZAPLE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Czaple
Wysłany: 12-08-2010, 22:29   

Droper napisał/a:

Czy to auto jeździ na gazie? ... bo to istotne


Nie,jest to czysta benzynka,która nigdy nie miała nic wspólnego z gazem...

[ Dodano: 13-08-2010, 10:37 ]
robertdg napisał/a:
Ignition coil (power transistor) system - gdzieś tutaj były tematy o uszkodzeniu tranzystora mocy


Gdzie tego szukac pod maską? w tematach które wkleiłeś nie poznaje zachowania swojego auta.. Nie mam już pomysłów...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-08-2010, 09:43   

CZAPLE napisał/a:
Gdzie tego szukac pod maską? w tematach które wkleiłeś nie poznaje zachowania swojego auta.. Nie mam już pomysłów...


Wybacz, że ponad 2 tyg później, ale napisałeś ostatni post, ja go przeczytałem, nic w nim nowego nie było, potem go aktualizowales na nastepny dzien, ale juz system nie pokazal nowej informacji i teraz przez przypadek zajrzałem do tego tematu, wiec jezeli Ci to jeszcze pomoze (widze ze dostep na forum masz zablokowany), to wyjasniam


Distributor connector - wtyczka rozdzielacza
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 27-12-2010, 15:04   

odkopie temat.
Mam podobny problem jak CZAPLE, odkad go kupilem na wolnych obrotach nie chodzil dobrze jak by wypadal zaplon.
Jednak kilka dni temu jadac na gazie nagle zaczal sie dlawic. Na benzynie jest lepiej lecz tez sie czasem dlawi. nie swieci sie ECU. Po wystukaniu bledow wykazal blad 12 czyli przeplywomierz. Mysle jednak ze to moze byc stary blad bo miesiac temu odlaczalem przepluwomierz w celu spr reakcji.
Podlaczylem tez istalacje STAG pod kompa i niby wszystko wyglada wporzadku. Lambda daje napiecia od 0,1-0,8V to chyba dobrze.
Do tej pory wymienione:
kable WN
cewka
kopulka + palec
swiece NGK do gazu maja przejechane 36tys bo poprzedni wlascicel wymienial gdy zakladali instalacje.
Nie wiem co robic!
Ten tranzystor mocy to to samo co modul zaplonowy w aparacie??
Ta wtyczka co przedstail robertdg, jest na aparacie czy ta ktora do niego dochodzi?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-12-2010, 15:10   

wujas napisał/a:
Ta wtyczka co przedstail robertdg, jest na aparacie czy ta ktora do niego dochodzi?


Przecież jest napisane tuż pod obrazkiem

robertdg napisał/a:


CZAPLE napisał/a:

Gdzie tego szukac pod maską? w tematach które wkleiłeś nie poznaje zachowania swojego auta.. Nie mam już pomysłów...



Wybacz, że ponad 2 tyg później, ale napisałeś ostatni post, ja go przeczytałem, nic w nim nowego nie było, potem go aktualizowales na nastepny dzien, ale juz system nie pokazal nowej informacji i teraz przez przypadek zajrzałem do tego tematu, wiec jezeli Ci to jeszcze pomoze (widze ze dostep na forum masz zablokowany), to wyjasniam

Obrazek
Distributor connector - wtyczka rozdzielacza
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 27-12-2010, 15:27   

tylko sie upewniam.
Dla jednych wtyczka moze byc jedno i drugie
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-12-2010, 15:54   

Mowa była o sprawdzaniu tranzystora mocy, który znajduje się w rozdzielaczu, aby to zrobić trzeba wykonac badanie poprzez wtyke/złacze rozdzielacza, zresztą w uwagach masz napisane, aby badanie wykonać w mniej niż 10 sekund, aby zapobiec spaleniu się cewki i uszkodzeniu tranzystora mocy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 31-12-2010, 16:54   

sprawdzalem ten tranzystor wedle manuala i jestem glupi.
Miernik mialem ustawic na rezystancje czy napiecie??
po podl bateryjki rezystancja pokazala ok 500ohm a napiecie wykazalo tylko 0,5V.
Co to oznacza?? Dziala czy nie??
Wymienilem tez swiece na NGK PRK7G dedykowane do gazu.
Na benzynie delikatna poprawa na gazie dusi sie do 2500obr potem chodzi elegancko.
ECU i komp od gazu nie pokazuja zadnych bledow.
Nie wiem juz za co sie lapac. Teraz to juz prawie caly uklad zaplonowy jest nowy.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2011, 12:39   

Zacznijmy od tego, czy uzyłeś miernika cyfrowego czy analogowego :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.