Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Swap na mocniejszy silnik
Autor Wiadomość
johny09990 
Forumowicz
3 diamenty

Auto: carisma 99'-00 1,6 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2012, 16:19   [Carisma] Swap na mocniejszy silnik

Witam,
czy mógłby mi ktoś powiedzieć lub chociaż podać odpowiedni link odnośnie zmiany silnika w Cari na mocniejszy (np. 2.0 V6 z FTO)? Czy jest dużo "rzeźby", co trzeba przerabiać, czy trzeba kompletować części z różnych modeli by wszystko złożyć w całość?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-02-2012, 16:36   

Widziałem kiedyś na mobile.de Carismę z silnikiem z Volvo T4 (1.9T 200KM). Nie trzeba było chyba rzeźbić, ale była to wersja oryginalnie z silnikiem GDI.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
Ostatnio zmieniony przez xluki 24-02-2012, 18:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-02-2012, 17:32   

xluki napisał/a:
Widziałem kiedyś na mobile.de Carismę z silnikiem z Volvo T4 (2.0T 200KM)
T4 jest z silnikiem 1.9 ;-)

O proszę, temat do poczytania http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46228
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-02-2012, 18:06   

robertdg, różnie podają źródła... zmieniłem, aby nie raziło Cię po oczach 8)


Co do swapa... ponoć smiga kilka takich Carism z silnkiem T4. Na forum Volvo jets chyba temat.


PS. T4 i 2.0 16v to ta sama pojemność (1948cm3)

http://www.autocentrum.pl...-16v-140km.html
http://www.autocentrum.pl...9-t4-200km.html
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-02-2012, 18:30   Re: Swap na mocniejszy silnik

johny09990 napisał/a:
Witam,
czy mógłby mi ktoś powiedzieć lub chociaż podać odpowiedni link odnośnie zmiany silnika w Cari na mocniejszy (np. 2.0 V6 z FTO)? Czy jest dużo "rzeźby", co trzeba przerabiać, czy trzeba kompletować części z różnych modeli by wszystko złożyć w całość?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)


carisma v6 mivec built atec tuning
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-02-2012, 20:57   

xluki, 1855ccm, tak miało w dowodzie wbite T4 które miałem kiedyś przyjemność furmanić
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
johny09990 
Forumowicz
3 diamenty

Auto: carisma 99'-00 1,6 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2012, 16:25   

Dzięki za wszystkie linki :)
Jednak czy jest gdzieś w internecie jakaś "fotorelacja" ze swapa do Carismy?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-02-2012, 20:18   

http://www.racingforum.pl...showtopic=62315
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
johny09990 
Forumowicz
3 diamenty

Auto: carisma 99'-00 1,6 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2012, 20:57   

Dzięki :)
 
 
Kris03 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-03-2012, 20:21   

sam chcialem przerabiac moja cari ale jak sie dowiedzialem jakie koszta to mnie przerazilo troche, myslalem nad silnikiem od volvo t4 chyba 190 km lub od galanta 2,5 twin turbo, ale zadozo roboty i dubania, pozatym potrzebiwal bys calego dawce bo niewiadomo jak co pujdzie moze bys musial wszystko adoprowac od zawiechy po elektrykę, zegary i takie tam.
 
 
 
Leny 
Forumowicz

Auto: volvo v40 2.0T +MBC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 36
Skąd: Andrychów
Wysłany: 06-03-2012, 22:48   

Witam jeśli swap to tyko silnik B4194T - przed liftem 200KM 1855cm3
ten silnik jest najlepszy......do 350km bez zakucia........wydech ,famic ,troszke gratów 260...a jak turbinę hybrydową wsadzicie to ponad 300km....nie bawił bym sie v6.....nie macie problemów z zawiechą......

to co wyciągają z tego...po zakuciu,,,,,,,,w budzie poliftowej silnik przedliftowy......bo poliftowe 2.T to juz plastelina niestety mam juz polifta....chodziło mi po głowie kupić silnik i zabawaaaaaaaaaa :twisted:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

a to już klasyki
http://www.youtube.com/watch?v=q9ZNJlbsjdw
http://www.youtube.com/wa...player_embedded

kris na allegro było stuknięte v40 t4 przedlift 200km za 5tyś w Radomiu całe autko a płyta v40 crisma to to samo
 
 
racenty 
Mitsumaniak

Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 203
Skąd: W-wo
Wysłany: 07-03-2012, 11:22   

A silnik 2.0 v6 z Galanta lub z Eclipse również wymaga wielu przeróbek? Chodzi mi o ten ~150 km.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2012, 21:46   

racenty napisał/a:
A silnik 2.0 v6 z Galanta
Sporo, jest ułożony rozrżadem po lewej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
johny09990 
Forumowicz
3 diamenty

Auto: carisma 99'-00 1,6 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2012, 19:48   

Czyli rozumiem, że swap z Volvo to najmniej rzeźby, tak? Jak wygląda sprawa z mocowaniami silnika i skrzyni? Trzeba przerabiać, czy wystarczy je przełożyć (w podanych linkach nie jest to jednoznacznie napisane)?

Włożenie silnika z FTO oznaczałoby znacznie więcej rzeźby?
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 09-03-2012, 22:50   

johny09990 napisał/a:
Czyli rozumiem, że swap z Volvo to najmniej rzeźby, tak? Jak wygląda sprawa z mocowaniami silnika i skrzyni? Trzeba przerabiać, czy wystarczy je przełożyć (w podanych linkach nie jest to jednoznacznie napisane)?


Leny napisał/a:
całe autko a płyta v40 crisma to to samo


czytamy ze zrozumieniem

xluki napisał/a:
robertdg, różnie podają źródła... zmieniłem, aby nie raziło Cię po oczach 8)

żródła podaja dobrze
T4 byly dwie
1855 - oznaczona jako 1.9 T4 200ps do 99/00 i od tej daty 1948- juz jako 2.0 T4 200ps
byly takze 2.0T - 1948 160ps

johny09990 napisał/a:
Włożenie silnika z FTO oznaczałoby znacznie więcej rzeźby?


powiedzmy ze jesli chodzi o carisme to blizej jej do volvo niz do mitsubishi silnikowo

do gdi silnik z volvo pasuje P&P, do 1.6 trzeba lape od skrzyni biegow przespawac
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.