Problemy techniczne - [C62A] (Mirage) - Swap silnika
convertops - 19-04-2018, 12:56 Temat postu: [C62A] (Mirage) - Swap silnika Witam,
Background story które jest powodem założenia tego tematu pod tym linkiem:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102997..
Temat póki co nadal aktualny. Jeśli ktokolwiek może merytorycznie pomóc to będę zobowiązany. Ja wyczerpałem wszystkie swoje pomysły i możliwości. Albo głupi jestem albo nikt w Polsce nie ma pojęcia o tych ECU albo nie podejmuje takiego wyzwania...
Do rzeczy,
Aby uruchomić auto (niebawem minie rok jak stanęło) postanowiłem wymienić silnik...
Dane techniczne Biorca:
C62A (Mirage US California '89)
Silnik: 4g15 (8V)
Skrzynia:KM201
Dane techniczne Dawca:
CA4A (Colt '93)
Silnik: 4g92 (16V)
Skrzynia:F5M22
Pytania:
Czy mocowania w komorze silnika pasują?
Czy do 4g92 pasuje skrzynia KM201?
Czy jeżeli do 4g92 skrzynia KM201 nie pasuje to czy po przełożeniu silnika ze skrzynią F5M22 będzie trzeba jakieś druciarstwo odstawiać z półosiami itd?
Dawce mam w całości jeżdżącego. Planuję aby cała operacja została wykonana porządnie, raz a dobrze.
Proszę o konkretne odpowiedzi. Wszelkie porady i merytoryczne uwagi mile widziane
Orientowałem się na własną rękę i silniki 4g15 (12V) były montowane na niektóre rynki również w CA0. W kwestii mocowań to dla mnie cień nadziei że to te same bloki co w C6X.
Nie znalazłem natomiast informacji na temat z jakimi skrzyniami współpracowały 4g15(12V) w CA0.
P.S.
Z szacunkiem do wszystkich użytkowników proszę o zachowanie dla siebie opinii i tekstów typu... "nie ma sensu", to za drogo", "że za mało mocy".
Jeśli natomiast macie uwagi typu: "jak swap to na 4g63" to chętnie je przyjmę wraz z ofertą sprzedaży kompletnego samochodu (najlepiej rozbitego) wyposażonego w taką jednostkę napędową.
UPDATE:
Nadal interesują mnie informacje o które pytałem, mimo braku odpowiedzi
Sytuacja jednak uległa zmianie i może uda się uniknąć "skundlenia" Mirage.
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102997
|
|
|