Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A] (Mirage) - Swap silnika
Autor Wiadomość
convertops 
Nowy Forumowicz


Auto: C62A (R.I.P. 2xCA0/CJ0)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 13
Skąd: z Kwitnącej Wiśni
  Wysłany: 19-04-2018, 12:56   [C62A] (Mirage) - Swap silnika

Witam,

Background story które jest powodem założenia tego tematu pod tym linkiem:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102997..
Temat póki co nadal aktualny. Jeśli ktokolwiek może merytorycznie pomóc to będę zobowiązany. Ja wyczerpałem wszystkie swoje pomysły i możliwości. Albo głupi jestem albo nikt w Polsce nie ma pojęcia o tych ECU albo nie podejmuje takiego wyzwania...

Do rzeczy,
Aby uruchomić auto (niebawem minie rok jak stanęło) postanowiłem wymienić silnik...

Dane techniczne Biorca:
C62A (Mirage US California '89)
Silnik: 4g15 (8V)
Skrzynia:KM201

Dane techniczne Dawca:
CA4A (Colt '93)
Silnik: 4g92 (16V)
Skrzynia:F5M22

Pytania:
Czy mocowania w komorze silnika pasują?
Czy do 4g92 pasuje skrzynia KM201?
Czy jeżeli do 4g92 skrzynia KM201 nie pasuje to czy po przełożeniu silnika ze skrzynią F5M22 będzie trzeba jakieś druciarstwo odstawiać z półosiami itd?

Dawce mam w całości jeżdżącego. Planuję aby cała operacja została wykonana porządnie, raz a dobrze.

Proszę o konkretne odpowiedzi. Wszelkie porady i merytoryczne uwagi mile widziane :)

Orientowałem się na własną rękę i silniki 4g15 (12V) były montowane na niektóre rynki również w CA0. W kwestii mocowań to dla mnie cień nadziei że to te same bloki co w C6X.
Nie znalazłem natomiast informacji na temat z jakimi skrzyniami współpracowały 4g15(12V) w CA0.

P.S.
Z szacunkiem do wszystkich użytkowników proszę o zachowanie dla siebie opinii i tekstów typu... "nie ma sensu", to za drogo", "że za mało mocy".
Jeśli natomiast macie uwagi typu: "jak swap to na 4g63" to chętnie je przyjmę wraz z ofertą sprzedaży kompletnego samochodu (najlepiej rozbitego) wyposażonego w taką jednostkę napędową.

UPDATE:

Nadal interesują mnie informacje o które pytałem, mimo braku odpowiedzi ;)

Sytuacja jednak uległa zmianie i może uda się uniknąć "skundlenia" Mirage.
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102997
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.