| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [C62A] (Mirage) - Swap silnika |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | convertops   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: C62A (R.I.P. 2xCA0/CJ0)
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 01 Lis 2009
 Posty: 13
 Skąd: z Kwitnącej Wiśni
 
 | 
            
               |    Wysłany: 19-04-2018, 11:56   [C62A] (Mirage) - Swap silnika |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 Background story które jest powodem założenia tego tematu pod tym linkiem:
 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102997..
 Temat póki co nadal aktualny. Jeśli ktokolwiek może merytorycznie pomóc to będę zobowiązany. Ja wyczerpałem wszystkie swoje pomysły i możliwości. Albo głupi jestem albo nikt w Polsce nie ma pojęcia o tych ECU albo nie podejmuje takiego wyzwania...
 
 Do rzeczy,
 Aby uruchomić auto (niebawem minie rok jak stanęło) postanowiłem wymienić silnik...
 
 Dane techniczne Biorca:
 C62A (Mirage US California '89)
 Silnik: 4g15 (8V)
 Skrzynia:KM201
 
 Dane techniczne Dawca:
 CA4A (Colt '93)
 Silnik: 4g92 (16V)
 Skrzynia:F5M22
 
 Pytania:
 Czy mocowania w komorze silnika pasują?
 Czy do 4g92 pasuje skrzynia KM201?
 Czy jeżeli do 4g92 skrzynia KM201 nie pasuje to czy po przełożeniu silnika ze skrzynią F5M22 będzie trzeba jakieś druciarstwo odstawiać z półosiami itd?
 
 Dawce mam w całości jeżdżącego. Planuję aby cała operacja została wykonana porządnie, raz a dobrze.
 
 Proszę o konkretne odpowiedzi. Wszelkie porady i merytoryczne uwagi mile widziane
   
 Orientowałem się na własną rękę i silniki 4g15 (12V) były montowane na niektóre rynki również w CA0. W kwestii mocowań to dla mnie cień nadziei że to te same bloki co w C6X.
 Nie znalazłem natomiast informacji na temat z jakimi skrzyniami współpracowały 4g15(12V) w CA0.
 
 P.S.
 Z szacunkiem do wszystkich użytkowników proszę o zachowanie dla siebie opinii i tekstów typu... "nie ma sensu", to za drogo", "że za mało mocy".
 Jeśli natomiast macie uwagi typu: "jak swap to na 4g63" to chętnie je przyjmę wraz z ofertą sprzedaży kompletnego samochodu (najlepiej rozbitego) wyposażonego w taką jednostkę napędową.
 
 UPDATE:
 
 Nadal interesują mnie informacje o które pytałem, mimo braku odpowiedzi
   
 Sytuacja jednak uległa zmianie i może uda się uniknąć "skundlenia" Mirage.
 Więcej informacji znajdziecie tutaj:
 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102997
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |