To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - spadek mocy

Dawid1886 - 18-12-2008, 22:43
Temat postu: spadek mocy
mam taki mały problem a raczej duzy w mojej cari.mianowicie czasem sie zamula cos tak jak by bylo z obrotami nie tak silnik wyje obroty ida do gory a auto nie przyspiesza tak jak powinno dotyczy sie to zarowno gazu jak i benzyny.filtry zmienione olej takze zadnych peknietych przewodow nie ma co mogloby sie powietrze dostawac.swiece i kable nowe.ostatnio nawet czyscilem przepustnice przez dzien jezdzil elegancko i znowu przymula.wogole na ssaniu mam bardzo duze obroty jak jest zimny na enzynie 2000 ob/s dopiero potem spadaja.prosze o jakas porade.nie znam sie za bardzo ale może chodzi tu o ten bieg jałowy i jak dodaje gazu to zle wchodzi na obroty.jak moge to sprawdzic i jeśli cos to prawidłowo nauczyc go od nowa obrotów.dodam ze cały czas swiecil mi sie check ale dzsiaj odpiołem na chwile bezpieznik i wtyke od przepływimieza i odziwo zgasła kontrolka
u157 - 18-12-2008, 23:01

Jeśli obroty idą do góry a auto "stoi" to wskazuje na sprzęgło.
Dawid1886 - 19-12-2008, 14:12

to nie sprzeglo bo jest nowe
Student - 19-12-2008, 14:18

Kwestia czy to się pojawiło po wymianie bo jeżeli tak to świadczy o złym montażu/ewentualnie regulacji sprzęgła.
Morfi - 19-12-2008, 18:56

a moze docisk :)
Anonymous - 20-12-2008, 12:26
Temat postu: Re: spadek mocy
Dawid1886 napisał/a:
.wogole na ssaniu mam bardzo duze obroty jak jest zimny na enzynie 2000 ob/s dopiero potem spadaja.prosze

normalne, w tym modelu na ssaniu potrafią do 2200 skoczyć
Dawid1886 napisał/a:
jak moge to sprawdzic i jeśli cos to prawidłowo nauczyc go od nowa obrotów.

tu masz jak
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=15745
ale to nie rozwiąze problemu z tematu
Dawid1886 napisał/a:
.dodam ze cały czas swiecil mi sie check ale dzsiaj odpiołem na chwile bezpieznik i wtyke od przepływimieza i odziwo zgasła kontrolka

i na co tu jeszcze czekać :idea:

PS i który bezpiecznik, bo chyba nie od kontrolki ECU,
bo wtedy ona sie już wcale nie zapali :P

apikus - 20-12-2008, 12:35

Dawid1886 napisał/a:
zimny na enzynie 2000 ob/s

sprawdź dokładnie bo powinno być ok. 2000 obr/min przy 2000 obr/sek żaden silnik nie wytrzyma :wink:

Machu_NH - 21-12-2008, 16:37

Podłącze się do tego tematu bo mam podobne objawy tzn. obroty idą w górę ale prędkość rośnie bardzo powoli (efekt na 3 biegu 40 km/h i obroty ok. 3 tys.). Z wcześniejszych komentarzy wynika że to sprzęgło??
Dodam że nie zawsze to występuje ktoś mógłby mi podpowiedzieć co to może być?

Anonymous - 21-12-2008, 19:30

Machu_NH,
skoro silnik ma obroty, a na kołach są nie adekwatne znaczy,
że któryś element przeniesienia napędu,
najczęsciej sprzęgło/docisk etc
mniej prawdopodobne, że skrzynia, mechanizm różnicowy głupieje

tak czy siak wizyta u mechanika nieunikniona,
bo jak podczas wyprzedzania przestanie ci "ciagnąć" to może być nie wesoło



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group