To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] problem z paleniem po nocy

emil106 - 14-01-2009, 11:04
Temat postu: [1G 90-94] problem z paleniem po nocy
hej mam problem z paleniem jak jest zimny silnik. lapie dopiero za 4-5 razem a gdy jest cieply pali za pierwszym razem. jaka moze byc tego przyczyny
Adaho_krak - 14-01-2009, 11:18

Najczęściej wina leży po stronie silniczka krokowego. Więcej info tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9639
i tutaj: http://forum.mitsumaniaki...p?p=99751#99751

emil106 - 14-01-2009, 12:41

wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili
Adaho_krak - 14-01-2009, 13:17

emil106 napisał/a:
wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili


Jeśli silniczek, wymieniłeś to trzeba szukać dalej. Krokówka to najczęstsza przyczyna objawów jakie przedstawiłeś. Następną przyczyną może być np. Czujnik temp, przepływomierz, ECU, nieszczelność w dolocie, stare kable czy też świece WN. Trzeba krok po kroku dojść do przyczyny kłopotów, wirtualnie ciężko.

emil106 - 14-01-2009, 14:45

a co myslisz o pompce paliwa ??
Adaho_krak - 14-01-2009, 14:55

emil106 napisał/a:
a co myslisz o pompce paliwa ??


... raczej nie, jeśli z pompą było by coś nie tak, to miałbyś problem z wysokimi obrotami.

Anonymous - 14-01-2009, 23:23

a pali sie check?
emil106 - 15-01-2009, 21:31

tak pali sie
Sz@kal - 15-01-2009, 21:52

No to zczytać kody błędów i możemy myśleć dalej
Anonymous - 15-01-2009, 23:19

no to moze byc pierdola :D ale moze byc tez ECU :) problem z odpalniem na zimnym silniku przewaznie to zgon kompa... obecnie przerabiamy takie 2 przypadki w projectxs... komp podaje zle napiecia na czujniki... w pierszwej kolejnosci pada najslabszy czujnik czyli tps... tak czy siak... radze to szybko zdiagnozowac by ecu nie zniszczylo Ci podwyzszonym napieciem reszty czujnikow....
emil106 - 16-01-2009, 08:59

komputer tez to nie jest bo zostal wymieniony bo mam na stanie aktualnie 3 i wszystkie sa dobre . a co chodzi z tym zczytaniem bledow w moim miescie nie ma zadnego specjalisty ktory sie tym zajmuje
Sz@kal - 16-01-2009, 10:22

http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
Dane naprawczo-regulacyjne--->Diagnoza błędów ECU ;) I wszystko jasne

Anonymous - 16-01-2009, 16:52

Adaho_krak napisał/a:
emil106 napisał/a:
wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili


Jeśli silniczek, wymieniłeś to trzeba szukać dalej. Krokówka to najczęstsza przyczyna objawów jakie przedstawiłeś. Następną przyczyną może być np. Czujnik temp, przepływomierz, ECU, nieszczelność w dolocie, stare kable czy też świece WN. Trzeba krok po kroku dojść do przyczyny kłopotów, wirtualnie ciężko.


Jeżeli jest padnięta krokówka to na zimnym zawsze zapali a objawem będą bardzo niskie obr
czujnik temp jest bardziej prawdopodony

emil106 - 16-01-2009, 20:55

szakal diagnoza jest dla silnika 1,8 po pierwsze a po drugie mam takie cos w ksiazce serwisowej i to nie takie proste znalesc przyczyne
Sz@kal - 16-01-2009, 22:10

emil106 napisał/a:
szakal diagnoza jest dla silnika 1,8

Dla naszych silników też ,manual jest napisany na podstawie 1.8

emil106 napisał/a:
a po drugie mam takie cos w ksiazce serwisowej i to nie takie proste znalesc przyczyne

No to szukaj dalej w ciemno przyczyn. Powodzenia :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group