LPG - Cari 1,6 GLX (sekwencja) wymrugalo blad 11 i 41
kamil2525 - 08-02-2009, 16:11 Temat postu: Cari 1,6 GLX (sekwencja) wymrugalo blad 11 i 41 koledzy w mojej cari 1.6 GLX wymrugalo mi dwa bledy 11, 41 co to za bledy i co moze byc ich przyczyna dodam ze mam nowa sekwencje miesieczna stag 300 wtryski valtec jak tylko zalozylem instalacje swiecil mi sie check ale gazownik powiedzial ze trzeba razystorki wlytowac czy cos takiego i bedzie git po wlutowaniu bylo spoko ale wczoraj podczas jazdy na gazie zapalil sie check i wywalilo dwa bledy 11, 41 moge jeszcze pwoeidziec ze na benzynie trzyma obroty w granicy 800 a jak wlacze gaz to 600 na jalowym powiedzcie co to moze byc i co mam powiedziec gazownikowi bo chce sie wybrac do niego po niedzieli i ze jak rozlozy rece albo bedzie cos zganial na wine auta to go oswiece ze cos lipnie zrobil prosze o odpowiedz i wyrozumialosc moderatora ktory pewnie powie poszukaj w wyszukiwajce pozdrawiam Kamil
Matejko - 08-02-2009, 16:41
tutaj
Kris1980_147 - 08-02-2009, 18:26
Jeśli nie trzyma ci obrotów na gazie a na benzynie jest ok, to naucz go jeszcze raz obrotów. Osobno dla LPG i osobno dla Pb
Jak nie wiesz jak to możesz zajrzeć np. TU
siwek - 08-02-2009, 18:35
czyli coś gazownik nawalił...
podjedz na komputer to się dokładnie dowiesz co jest nie tak, może zle ustawiona sekwencja? ale sie nie znam wiec...
Anonymous - 09-02-2009, 17:54
Witam
Źle skalibrowana instalacja oraz zła emulacja wtrysków lub niechlujny montaż (połączenia niezalutowane i niezabezpieczone).
Na benzynie i gazie obroty MUSZĄ być takie same.
Jak masz za bogatą mieszankę, to nie ma tragedii ale jak za ubogą - to paredziesiąt tysięcy km i głowica do roboty .....
pozdrawiam
P.S.
Mam obawy, że za uboga ....
Matejko - 09-02-2009, 18:08
a co do bledow to blad wtryskow pewnie jeszcze pamietalo po zamontowaniu instalacji, a sonda mogla poprostu powiedziec papa
kamil2525 - 09-02-2009, 18:52
po skasowaniu bledow narazie nic nie wyskakuje a gazownik powiedzial po podlaczeniu do kompa instalacji ze mapa jakas nie taka i cos tam podniosl dawke albo cos chaotycznie mowil i nie zrozumialem zbytnio i ze zatankowane paliwo jest nizbyt , odnosnie rezystorow to powiedzialem mu ze nei moga byc za slabe a on mi powiedzial ze rezystory w emulatorze ktore mam maja po 100 ohm i on wlutowal dodatkowo jeszcze 4 po 100 ohm i wtedy one sie dziela i wychodzi po 50 ohm i tak moze byc bo mimo ze powinno byc 56 ohm to te 6 ohm nie wychwyci komputer . Mozliwe ze ma racje bo po skasowaniu i jezdzie na gazie nic nie wyskakuje a blad byl z czasu kiedy instalacja zostala tylko zalozona , pozostaje jeszcze jedynie sprawa obrotow bo na benzynie sa wieksze niby po ustawieniu przez gazownika byly takie same ale teraz gdy silnik jest nagrzany to dalej ma mniejsze co trzeba zrobic z tymi obrotami zeby na gazie byly takie same jak na benzynie czy to cos jest zwiazane z ta mapa czy jak
Matejko - 10-02-2009, 00:38
1 rzecz, z ktora sie moge zgodzic to ta - ze w stagu jest za slaby emulator do mitsubishi i trzeba lutowac oporniki,
cala reszta to bzdury - odrazu widac ze gosc ma problem z ustawieniem kompa gazu pod auto, bo dal pewnie autokalibracje, za male/duze dysze do wtryskow i teraz ma problem co zrobic
masz gwarancje jedz i niech ustawiaja tak dlugo az zrobia, jesli cos bedzie nie tak - zagroz, ze bedziesz sie domagal demontazu i zwrotu kasy
|
|
|