Cari 1,6 GLX (sekwencja) wymrugalo blad 11 i 41 |
Autor |
Wiadomość |
kamil2525
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 29 Skąd: chełm
|
Wysłany: 08-02-2009, 16:11 Cari 1,6 GLX (sekwencja) wymrugalo blad 11 i 41
|
|
|
koledzy w mojej cari 1.6 GLX wymrugalo mi dwa bledy 11, 41 co to za bledy i co moze byc ich przyczyna dodam ze mam nowa sekwencje miesieczna stag 300 wtryski valtec jak tylko zalozylem instalacje swiecil mi sie check ale gazownik powiedzial ze trzeba razystorki wlytowac czy cos takiego i bedzie git po wlutowaniu bylo spoko ale wczoraj podczas jazdy na gazie zapalil sie check i wywalilo dwa bledy 11, 41 moge jeszcze pwoeidziec ze na benzynie trzyma obroty w granicy 800 a jak wlacze gaz to 600 na jalowym powiedzcie co to moze byc i co mam powiedziec gazownikowi bo chce sie wybrac do niego po niedzieli i ze jak rozlozy rece albo bedzie cos zganial na wine auta to go oswiece ze cos lipnie zrobil prosze o odpowiedz i wyrozumialosc moderatora ktory pewnie powie poszukaj w wyszukiwajce pozdrawiam Kamil |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 08-02-2009, 16:41
|
|
|
tutaj |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Kris1980_147
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 334 Skąd: Rogoźnik
|
Wysłany: 08-02-2009, 18:26
|
|
|
Jeśli nie trzyma ci obrotów na gazie a na benzynie jest ok, to naucz go jeszcze raz obrotów. Osobno dla LPG i osobno dla Pb
Jak nie wiesz jak to możesz zajrzeć np. TU |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 08-02-2009, 18:35
|
|
|
czyli coś gazownik nawalił...
podjedz na komputer to się dokładnie dowiesz co jest nie tak, może zle ustawiona sekwencja? ale sie nie znam wiec... |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
kenoip [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2009, 17:54
|
|
|
Witam
Źle skalibrowana instalacja oraz zła emulacja wtrysków lub niechlujny montaż (połączenia niezalutowane i niezabezpieczone).
Na benzynie i gazie obroty MUSZĄ być takie same.
Jak masz za bogatą mieszankę, to nie ma tragedii ale jak za ubogą - to paredziesiąt tysięcy km i głowica do roboty .....
pozdrawiam
P.S.
Mam obawy, że za uboga .... |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 09-02-2009, 18:08
|
|
|
a co do bledow to blad wtryskow pewnie jeszcze pamietalo po zamontowaniu instalacji, a sonda mogla poprostu powiedziec papa |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
kamil2525
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 29 Skąd: chełm
|
Wysłany: 09-02-2009, 18:52
|
|
|
po skasowaniu bledow narazie nic nie wyskakuje a gazownik powiedzial po podlaczeniu do kompa instalacji ze mapa jakas nie taka i cos tam podniosl dawke albo cos chaotycznie mowil i nie zrozumialem zbytnio i ze zatankowane paliwo jest nizbyt , odnosnie rezystorow to powiedzialem mu ze nei moga byc za slabe a on mi powiedzial ze rezystory w emulatorze ktore mam maja po 100 ohm i on wlutowal dodatkowo jeszcze 4 po 100 ohm i wtedy one sie dziela i wychodzi po 50 ohm i tak moze byc bo mimo ze powinno byc 56 ohm to te 6 ohm nie wychwyci komputer . Mozliwe ze ma racje bo po skasowaniu i jezdzie na gazie nic nie wyskakuje a blad byl z czasu kiedy instalacja zostala tylko zalozona , pozostaje jeszcze jedynie sprawa obrotow bo na benzynie sa wieksze niby po ustawieniu przez gazownika byly takie same ale teraz gdy silnik jest nagrzany to dalej ma mniejsze co trzeba zrobic z tymi obrotami zeby na gazie byly takie same jak na benzynie czy to cos jest zwiazane z ta mapa czy jak |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 10-02-2009, 00:38
|
|
|
1 rzecz, z ktora sie moge zgodzic to ta - ze w stagu jest za slaby emulator do mitsubishi i trzeba lutowac oporniki,
cala reszta to bzdury - odrazu widac ze gosc ma problem z ustawieniem kompa gazu pod auto, bo dal pewnie autokalibracje, za male/duze dysze do wtryskow i teraz ma problem co zrobic
masz gwarancje jedz i niech ustawiaja tak dlugo az zrobia, jesli cos bedzie nie tak - zagroz, ze bedziesz sie domagal demontazu i zwrotu kasy |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|