To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Galant EA6A Prośba o opinie

Mazi - 05-06-2009, 17:35
Temat postu: Galant EA6A Prośba o opinie
Witam wszystkich użytkowników forum i proszę o pomoc.
Zastanawiam się poważnie nad kupnem tego egzemplarza

http://otomoto.pl/mitsubi...i-C8866941.html

Jest to auto zakupione i użytkowane w Belgii. Z tego co zdążyłem się zorientować u sprzedawcy to skrzynia była już robiona. VIN się zgadza.
Zastanawiam się czy nie znalazłby się ktoś z tamtych okolic i przyjrzałby się temu samochodowi bliżej. Z góry dziękuję za wszelką pomoc...

pompec - 05-06-2009, 22:18

okleina drewnobodobna nieoryginalna... nieoryginalna antena... ale to drobiazgi... ogólnie wygląda ładnie... brak naklejki na przednią szybę wskazuje na to, że jest dopiero co sprowadzony... ale to też nic złego... jechać oglądać...
rick - 05-06-2009, 22:43

po tablicach widać, że galant jest juz min 2 latka w kraju. na blachach jest jeszcze flaga polski a nie unijna, która weszla ponad 2lata temu
Mazi - 06-06-2009, 08:03

To w końcu jak? Dopiero sprowadzony czy jest już dwa lata w kraju :?
Hm. Jest jeszcze jedna bardzo istotna sprawa, a mianowicie chwilowy brak dowodu rejestracyjnego pojazdu, który zabrała policja w Belgii (trzeba pojechać i odzyskać). Nie wiecie za co można stracić polski dowód rejestracyjny w Belgii??
A co do tej drewnianej okleiny. Widział już może ktoś EA6A z takim czymś?

spown - 06-06-2009, 08:42

Może właśnie szyba była pęknięta, stracił dowód, wymienił szybę i nie załatwił naklejki... Albo... Blachy są od innego auta...
Owczar - 06-06-2009, 15:15

Mazi napisał/a:

A co do tej drewnianej okleiny. Widział już może ktoś EA6A z takim czymś?


Nie, to na pewno nie jest oryginał... Wygląda wybitnie tandetnie ;)

Tutaj masz więcej o EA6A:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602

Dopóki nie odzyska dowodu to chyba nie ma co sobie nim zawracać głowy. Jeśli ma założone "swoje" numery to jest już jakiś czas w kraju.

Mazi - 06-06-2009, 16:10

A skąd pewność, że to nie oryginał?

http://allegro.pl/show_item.php?item=647863357
http://allegro.pl/show_item.php?item=648045556
http://allegro.pl/show_item.php?item=647863357

Ciekawe czy można to usunąć i jak by taki zabieg odbił się na wyglądzie wnętrza :P

Hm. O EA6A przeczytałem juz chyba wszystko na tym forum (dzięki Owczar za posty).

Samochód wygląda całkiem nieźle (przynajmniej z zewnątrz :P ).
Na stówę po lifcie, VIN w porządku, skrzynia nie haczy ponieważ była niby robiona, nadkola niby nie gniją (no i nowa antenka :lol: ). Niepokoi mnie ten dowód rejestracyjny. Jakim cudem jest tam gdzie być go nie powinno :? Sprzedawca mówił że dziś go z Belgii przywiezie, a jeśli nie to załatwi duplikat... Auto zarejestrowane na polskich blachach jeździło cały czas w Belgii. A w ogóle jak wrócił bez dowodu z Belgii do kraju?
Myślicie, że warto jechać po 500 km sprawdzić? (uff ale się opisałem :P )

Owczar - 06-06-2009, 17:28

No rzeczywiście mają taką okleinę...

Można to pomalować. mlodzianinwawa to robił, temat nie lubię drewna ;)

pompec - 06-06-2009, 22:18

ja nieoryginalną okleinę poznaję po tym, że pod panelem klimy jest przecięta... w oryginale jest w całości (przecięta jest tylko pod nawiewami) i przy nie oryginalnej oklejone są jeszcze inne elementy takie jak ramka wokół zegarów, otwarcie schowka, ramki nawiewów bocznych i okolice sterowania wysokością świateł...
Mazi - 27-06-2009, 09:34

Moglibyście jeszcze zerknąć na ten samochód?

http://allegro.pl/show_item.php?item=671425397

Więcej zdjęć

http://www.fotosik.pl/pok...4e07b285cb.html
http://www.fotosik.pl/pok...b0323a2196.html
http://www.fotosik.pl/pok...c851389a2f.html
http://www.fotosik.pl/pok...e8ea94775b.html

spown - 27-06-2009, 11:49

zderzak, błotnik, lampa do wymiany, maskę pewnie wyklepią, do tego koszty rejestracji. Z 20kzł wyjdzie jak byk, czy się opłaca? Susza w zbiorniczku wyrównawczym i co to za plątanina kabli za akumulatorem?
Mazi - 27-06-2009, 12:01

Auto jest już opłacone więc te koszty odpadają. Błotnik na pewno trzeba wymienić no i światło.
Z detali to: nie można otworzyć bagażnika z wewnątrz (trzeba użyć kluczyka). Nie ma pilota do centralnego zamka (podobno nie było od nowości). Do zrobienia jest też regulacja prawego lusterka. Tylne nadkola nieznacznie zaczynają korodować... Silnik pracuje ładnie, tak samo skrzynia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group