Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] dziwny problem
artur knt - 17-09-2009, 18:34 Temat postu: [1G 90-94] dziwny problem może ktoś mi pomoże mam problem z częstym gaśnięciem auta na wolnych obrotach, np. jak luzuje samochód zauważam wachania obrotów po czym auto gaśnie. Czy ktoś jest w stanie mi w tym pomóc
MATi1G - 17-09-2009, 19:44
Kable WN , świece padniete, ECU kondensatory albo sciezki padaja , nieszczolnosc w dolocie badz kolektorze ,brudna przepustnica,
ale na 98% silniczek krokowy przy przepustnicy .. jak zdejmiesz rure dolotu to jest pod nia trzeba odpiac kostke przeczyscić silniczek wyciagnac i przeczyscic złożyć i powinno byc dobrze jak nie to albo krokowy zdechł albo coś z tego co napisałem wyzej ....
rozumiem ze zadne CE sie nie świeci na konsoli w samochodzie ??
Adaho_krak - 17-09-2009, 19:48
MATi1G napisał/a: | silniczek krokowy |
to raczej główny winowajca, czyszczenie przepustnicy przy okazji nie zaszkodzi.
Myśle, że ten temat jest godny uwagi: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=99751
Maretzky85 - 18-09-2009, 10:10
A może trzeba go nauczyć obrotów ?
Odłączałeś ostatnio akumulator ?
Anonymous - 18-09-2009, 19:33
A poza wolnymi obrotami silnik pracuje równo? Nie ma drgań? Czuć z rury paliwem? Sprawdź, czy nie wypadają zapłony - problem może leżeć w cewkach/kablach. Sprawdź też rozrząd, zwłaszcza jeśli go ostatnio zmieniałeś. W kwestii rozrządu nie ma co wierzyć warsztatom - nader często partaczą.
Anonymous - 20-09-2009, 09:28
nie wykluczaj nieszczelności dolotu
artur knt - 20-09-2009, 21:35
rozrząd był robiony jakiś miesiąc temu odpinałem już klemy i nic to nie dało, będę próbował dalej rozwiązać ten problem dzięki wielkie za rady, jak jeszcze komuś przyjdzie coś do głowy to piszcie
Anonymous - 21-09-2009, 17:27
mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy
Anonymous - 22-09-2009, 21:39
domino210 napisał/a: | mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy |
u ciebie to mocno wyglada na krokówke ,ale u niego to jest troche bardziej skomplikowane
Nikoś - 23-09-2009, 09:22
No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Ja sprawdziłbym uszczelniacze wtrysków i zaworów. Sprawdz czy działa sruba od regulacji obrotów bo jesli nie to padł baypas. Tylko policz ile zrobiłeś obrotów wtedy łatwiej będzie ci ją spowrotem ustawić. A rure dolotu można wyjąć zaślepić jeden konieć oczywiście tą cieńką rurkę terz i nalać w nią wody do samego kąca lekko wybinając ją w każdą strone sprawdzisz czy jest szczelna jeśli nie będzie to poleći woda. Potem tą rure musisz dobrze osuszuć. Krokowca sprawdz na pinach jaka jest wartość jęsli będzie z tym problem to pisz wyśle ci rozkładówke na maila wraz ze zdięciami gdzie ładnie mam wszystko pokazane i opisane. Sprawdz tą gumową uszczelkę przy gnieździe ktura uszczelnia miejsce w którym łączy się krokowy i przepustnica
Anonymous - 23-09-2009, 11:08
no tak wlasnie jest, jak jest rozgrzany to tez potrafi zgasnac, ale najczesciej to sie zdarza na zimnym silniku.
Anonymous - 23-09-2009, 20:56
Nikoś napisał/a: | No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć. | Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia.
Anonymous - 23-09-2009, 21:31
ok, dzieki wielkie, sprawdze:)
Nikoś - 24-09-2009, 13:57
Prosze krokowiec http://moto.allegro.pl/it...g_2_0_dohc.html
[ Dodano: 24-09-2009, 14:02 ]
Lothar napisał/a: | Nikoś napisał/a: | No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć. | Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia. |
Niemiałem namyśli że w karzdym przypadku, ale ja tak miałem
Anonymous - 24-09-2009, 20:38
Lothar napisał/a: | Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem. |
tak ale na rozgrzanym masz jakieś 1100obr a po ostrej jeździe czasami i więcej
|
|
|