To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] dziwny problem

artur knt - 17-09-2009, 18:34
Temat postu: [1G 90-94] dziwny problem
może ktoś mi pomoże mam problem z częstym gaśnięciem auta na wolnych obrotach, np. jak luzuje samochód zauważam wachania obrotów po czym auto gaśnie. Czy ktoś jest w stanie mi w tym pomóc :?:
MATi1G - 17-09-2009, 19:44

Kable WN , świece padniete, ECU kondensatory albo sciezki padaja , nieszczolnosc w dolocie badz kolektorze ,brudna przepustnica,

ale na 98% silniczek krokowy przy przepustnicy .. jak zdejmiesz rure dolotu to jest pod nia trzeba odpiac kostke przeczyscić silniczek wyciagnac i przeczyscic złożyć i powinno byc dobrze jak nie to albo krokowy zdechł albo coś z tego co napisałem wyzej ....


rozumiem ze zadne CE sie nie świeci na konsoli w samochodzie ??

Adaho_krak - 17-09-2009, 19:48

MATi1G napisał/a:
silniczek krokowy

to raczej główny winowajca, czyszczenie przepustnicy przy okazji nie zaszkodzi.

Myśle, że ten temat jest godny uwagi: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=99751

Maretzky85 - 18-09-2009, 10:10

A może trzeba go nauczyć obrotów ?
Odłączałeś ostatnio akumulator ?

Anonymous - 18-09-2009, 19:33

A poza wolnymi obrotami silnik pracuje równo? Nie ma drgań? Czuć z rury paliwem? Sprawdź, czy nie wypadają zapłony - problem może leżeć w cewkach/kablach. Sprawdź też rozrząd, zwłaszcza jeśli go ostatnio zmieniałeś. W kwestii rozrządu nie ma co wierzyć warsztatom - nader często partaczą.
Anonymous - 20-09-2009, 09:28

nie wykluczaj nieszczelności dolotu
artur knt - 20-09-2009, 21:35

rozrząd był robiony jakiś miesiąc temu odpinałem już klemy i nic to nie dało, będę próbował dalej rozwiązać ten problem dzięki wielkie za rady, jak jeszcze komuś przyjdzie coś do głowy to piszcie
Anonymous - 21-09-2009, 17:27

mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy
Anonymous - 22-09-2009, 21:39

domino210 napisał/a:
mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy

u ciebie to mocno wyglada na krokówke ,ale u niego to jest troche bardziej skomplikowane

Nikoś - 23-09-2009, 09:22

No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Ja sprawdziłbym uszczelniacze wtrysków i zaworów. Sprawdz czy działa sruba od regulacji obrotów bo jesli nie to padł baypas. Tylko policz ile zrobiłeś obrotów wtedy łatwiej będzie ci ją spowrotem ustawić. A rure dolotu można wyjąć zaślepić jeden konieć oczywiście tą cieńką rurkę terz i nalać w nią wody do samego kąca lekko wybinając ją w każdą strone sprawdzisz czy jest szczelna jeśli nie będzie to poleći woda. Potem tą rure musisz dobrze osuszuć. Krokowca sprawdz na pinach jaka jest wartość jęsli będzie z tym problem to pisz wyśle ci rozkładówke na maila wraz ze zdięciami gdzie ładnie mam wszystko pokazane i opisane. Sprawdz tą gumową uszczelkę przy gnieździe ktura uszczelnia miejsce w którym łączy się krokowy i przepustnica :thumbright:

Anonymous - 23-09-2009, 11:08

no tak wlasnie jest, jak jest rozgrzany to tez potrafi zgasnac, ale najczesciej to sie zdarza na zimnym silniku.
Anonymous - 23-09-2009, 20:56

Nikoś napisał/a:
No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia.

Anonymous - 23-09-2009, 21:31

ok, dzieki wielkie, sprawdze:)
Nikoś - 24-09-2009, 13:57

Prosze krokowiec 8) http://moto.allegro.pl/it...g_2_0_dohc.html

[ Dodano: 24-09-2009, 14:02 ]
Lothar napisał/a:
Nikoś napisał/a:
No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia.


Niemiałem namyśli że w karzdym przypadku, ale ja tak miałem 8)

Anonymous - 24-09-2009, 20:38

Lothar napisał/a:
Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.

tak ale na rozgrzanym masz jakieś 1100obr a po ostrej jeździe czasami i więcej



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group