Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] dziwny problem
Autor Wiadomość
artur knt 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: skąd
  Wysłany: 17-09-2009, 18:34   [1G 90-94] dziwny problem

może ktoś mi pomoże mam problem z częstym gaśnięciem auta na wolnych obrotach, np. jak luzuje samochód zauważam wachania obrotów po czym auto gaśnie. Czy ktoś jest w stanie mi w tym pomóc :?:
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 17-09-2009, 19:44   

Kable WN , świece padniete, ECU kondensatory albo sciezki padaja , nieszczolnosc w dolocie badz kolektorze ,brudna przepustnica,

ale na 98% silniczek krokowy przy przepustnicy .. jak zdejmiesz rure dolotu to jest pod nia trzeba odpiac kostke przeczyscić silniczek wyciagnac i przeczyscic złożyć i powinno byc dobrze jak nie to albo krokowy zdechł albo coś z tego co napisałem wyzej ....


rozumiem ze zadne CE sie nie świeci na konsoli w samochodzie ??
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-09-2009, 19:48   

MATi1G napisał/a:
silniczek krokowy

to raczej główny winowajca, czyszczenie przepustnicy przy okazji nie zaszkodzi.

Myśle, że ten temat jest godny uwagi: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=99751
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-09-2009, 10:10   

A może trzeba go nauczyć obrotów ?
Odłączałeś ostatnio akumulator ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2009, 19:33   

A poza wolnymi obrotami silnik pracuje równo? Nie ma drgań? Czuć z rury paliwem? Sprawdź, czy nie wypadają zapłony - problem może leżeć w cewkach/kablach. Sprawdź też rozrząd, zwłaszcza jeśli go ostatnio zmieniałeś. W kwestii rozrządu nie ma co wierzyć warsztatom - nader często partaczą.
 
 
Coodo
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2009, 09:28   

nie wykluczaj nieszczelności dolotu
 
 
artur knt 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: skąd
Wysłany: 20-09-2009, 21:35   

rozrząd był robiony jakiś miesiąc temu odpinałem już klemy i nic to nie dało, będę próbował dalej rozwiązać ten problem dzięki wielkie za rady, jak jeszcze komuś przyjdzie coś do głowy to piszcie
 
 
 
domino210
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2009, 17:27   

mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy
 
 
Coodo
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2009, 21:39   

domino210 napisał/a:
mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy

u ciebie to mocno wyglada na krokówke ,ale u niego to jest troche bardziej skomplikowane
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 23-09-2009, 09:22   

No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Ja sprawdziłbym uszczelniacze wtrysków i zaworów. Sprawdz czy działa sruba od regulacji obrotów bo jesli nie to padł baypas. Tylko policz ile zrobiłeś obrotów wtedy łatwiej będzie ci ją spowrotem ustawić. A rure dolotu można wyjąć zaślepić jeden konieć oczywiście tą cieńką rurkę terz i nalać w nią wody do samego kąca lekko wybinając ją w każdą strone sprawdzisz czy jest szczelna jeśli nie będzie to poleći woda. Potem tą rure musisz dobrze osuszuć. Krokowca sprawdz na pinach jaka jest wartość jęsli będzie z tym problem to pisz wyśle ci rozkładówke na maila wraz ze zdięciami gdzie ładnie mam wszystko pokazane i opisane. Sprawdz tą gumową uszczelkę przy gnieździe ktura uszczelnia miejsce w którym łączy się krokowy i przepustnica :thumbright:
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
domino210
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2009, 11:08   

no tak wlasnie jest, jak jest rozgrzany to tez potrafi zgasnac, ale najczesciej to sie zdarza na zimnym silniku.
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2009, 20:56   

Nikoś napisał/a:
No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia.
 
 
domino210
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2009, 21:31   

ok, dzieki wielkie, sprawdze:)
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 24-09-2009, 13:57   

Prosze krokowiec 8) http://moto.allegro.pl/it...g_2_0_dohc.html

[ Dodano: 24-09-2009, 14:02 ]
Lothar napisał/a:
Nikoś napisał/a:
No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia.


Niemiałem namyśli że w karzdym przypadku, ale ja tak miałem 8)
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Coodo
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2009, 20:38   

Lothar napisał/a:
Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.

tak ale na rozgrzanym masz jakieś 1100obr a po ostrej jeździe czasami i więcej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.