[1G 90-94] dziwny problem |
Autor |
Wiadomość |
artur knt
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 7 Skąd: skąd
|
Wysłany: 17-09-2009, 18:34 [1G 90-94] dziwny problem
|
|
|
może ktoś mi pomoże mam problem z częstym gaśnięciem auta na wolnych obrotach, np. jak luzuje samochód zauważam wachania obrotów po czym auto gaśnie. Czy ktoś jest w stanie mi w tym pomóc |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 17-09-2009, 19:44
|
|
|
Kable WN , świece padniete, ECU kondensatory albo sciezki padaja , nieszczolnosc w dolocie badz kolektorze ,brudna przepustnica,
ale na 98% silniczek krokowy przy przepustnicy .. jak zdejmiesz rure dolotu to jest pod nia trzeba odpiac kostke przeczyscić silniczek wyciagnac i przeczyscic złożyć i powinno byc dobrze jak nie to albo krokowy zdechł albo coś z tego co napisałem wyzej ....
rozumiem ze zadne CE sie nie świeci na konsoli w samochodzie ?? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-09-2009, 19:48
|
|
|
MATi1G napisał/a: | silniczek krokowy |
to raczej główny winowajca, czyszczenie przepustnicy przy okazji nie zaszkodzi.
Myśle, że ten temat jest godny uwagi: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=99751 |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-09-2009, 10:10
|
|
|
A może trzeba go nauczyć obrotów ?
Odłączałeś ostatnio akumulator ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2009, 19:33
|
|
|
A poza wolnymi obrotami silnik pracuje równo? Nie ma drgań? Czuć z rury paliwem? Sprawdź, czy nie wypadają zapłony - problem może leżeć w cewkach/kablach. Sprawdź też rozrząd, zwłaszcza jeśli go ostatnio zmieniałeś. W kwestii rozrządu nie ma co wierzyć warsztatom - nader często partaczą. |
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2009, 09:28
|
|
|
nie wykluczaj nieszczelności dolotu |
|
|
|
 |
artur knt
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 7 Skąd: skąd
|
Wysłany: 20-09-2009, 21:35
|
|
|
rozrząd był robiony jakiś miesiąc temu odpinałem już klemy i nic to nie dało, będę próbował dalej rozwiązać ten problem dzięki wielkie za rady, jak jeszcze komuś przyjdzie coś do głowy to piszcie |
|
|
|
 |
domino210 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2009, 17:27
|
|
|
mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy |
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2009, 21:39
|
|
|
domino210 napisał/a: | mam to samo... jak go odpalam to czasem ma takie wkrety, ze sobie gasnie. Musi troche pochodzic i wtedy jest lepiej. Jak silnik jest cieply to juz raczej nie gasnie, chodzi rowno. Kable WN byly u mnie wymieniane wiec mysle ze to silniczek krokowy |
u ciebie to mocno wyglada na krokówke ,ale u niego to jest troche bardziej skomplikowane |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 23-09-2009, 09:22
|
|
|
No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć.
Ja sprawdziłbym uszczelniacze wtrysków i zaworów. Sprawdz czy działa sruba od regulacji obrotów bo jesli nie to padł baypas. Tylko policz ile zrobiłeś obrotów wtedy łatwiej będzie ci ją spowrotem ustawić. A rure dolotu można wyjąć zaślepić jeden konieć oczywiście tą cieńką rurkę terz i nalać w nią wody do samego kąca lekko wybinając ją w każdą strone sprawdzisz czy jest szczelna jeśli nie będzie to poleći woda. Potem tą rure musisz dobrze osuszuć. Krokowca sprawdz na pinach jaka jest wartość jęsli będzie z tym problem to pisz wyśle ci rozkładówke na maila wraz ze zdięciami gdzie ładnie mam wszystko pokazane i opisane. Sprawdz tą gumową uszczelkę przy gnieździe ktura uszczelnia miejsce w którym łączy się krokowy i przepustnica |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
domino210 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2009, 11:08
|
|
|
no tak wlasnie jest, jak jest rozgrzany to tez potrafi zgasnac, ale najczesciej to sie zdarza na zimnym silniku. |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2009, 20:56
|
|
|
Nikoś napisał/a: | No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć. | Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia. |
|
|
|
 |
domino210 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2009, 21:31
|
|
|
ok, dzieki wielkie, sprawdze:) |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 24-09-2009, 13:57
|
|
|
Prosze krokowiec http://moto.allegro.pl/it...g_2_0_dohc.html
[ Dodano: 24-09-2009, 14:02 ]
Lothar napisał/a: | Nikoś napisał/a: | No jak jest krokowy padnięty to nawet jak silnik jest rozgrzany to potrafi zgasnąć. | Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem.
domino210, u Ciebie jednak obstawiałbym właśnie krokowca. Sprawdź mu uzwojenia. |
Niemiałem namyśli że w karzdym przypadku, ale ja tak miałem |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2009, 20:38
|
|
|
Lothar napisał/a: | Niekoniecznie. Jeśli masz podkręcone obroty na śrubie to nie zgaśnie. Po prostu na zimnym ssania nie będzie. Jeździłem tak przez miesiąc z padniętym krokowcem. |
tak ale na rozgrzanym masz jakieś 1100obr a po ostrej jeździe czasami i więcej |
|
|
|
 |
|