[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 1995
kami - 05-04-2010, 09:48 Temat postu: [CAxA] Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 1995 hei
Jestem tu nowa i moze robie nie takt zakładając nowy temat ale mam problem z moim miami vice jest to samochód jak w tytule lancer mirage i nie wiele mogę znaleźć na temat tego autka w internecie kupiłam je niedawno i jestem świeżym kierowca Ale do tematu mam problem z obrotami jak odpalam lub stoję na światłach na jałowym biegu to obroty mi spadają zaczyna trząść autem i w efekcie końcowym autko mi gaśnie ale wystarczy bym dodała gazu i na jedna zmianę światełek jest ok A nie wiem czy to wazne ale czasem pali misie jeszcze 'check engine' koles od którego kupowałam me ,miami vice' mówił ze to porostu nie zostały do końca zresetowane błędy po ostatniej naprawie
Czy ktos mógłby mi powiedzieć gdzie podkręcić te obroty i może użytkownicy mirage tez mogą napisać cos więcej o tym autku bo naprawde znalazłam niewiele info na jego temat
Dzieki za ew rady i podpowiedzi:)
mkm - 08-04-2010, 04:07
kami, a jaki masz silnik w swoim aucie?
Czy to jest Lancer czy Mirage?
kami - 12-04-2010, 15:12
mkm napisał/a: | kami, a jaki masz silnik w swoim aucie?
Czy to jest Lancer czy Mirage? |
dzieki za odpowiedz
wiec jest to dokładnie tak jak w tytule lancer glxi mirage tak ma wpisane w papierach wiec tak pisze a silnik ma 1,3
mkm - 12-04-2010, 18:13
kami, problemem jest to, ze nie wiadomo jaki masz samochod...
Lancer jest z rynku „europejskiego”, Mirage „amerykansko-japonskiego”.
Inne silniki byly wkladane do Lancera, a inne do Mirage.
Przy zalozeniu, ze masz „europejskie” 4G13 czyli 1.3 to pomocne moga byc te tematy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48551
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23335
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=10750
Zdjecie Twojego auta byloby pomocne.
kami - 17-04-2010, 16:53
hmm tylko jak wkleic te focie????
tu masz linka do aukcji gdzie jest taki sam model
http://www.finn.no/finn/c...nnkode=21722475
p.s dziekuje za te tematy ale to nie to nawet mechanik mi powiedział ze auto jest w dobrej kondycji i on nie wie jaka może byc przyczyna tego gubienia obrotów musi poszukać w necie -ręce opadają dlatego jakby miał ktos namiary na dobrego mechanika w stv to poproszę o kontakt
mkm - 17-04-2010, 17:09
kami, masz Lancera.
Przenosze ten temat do dzialu Colta, poniewaz tam wiecej osob dysponuje takim silnikiem jak Twoj.
kami - 02-02-2011, 09:50 Temat postu: witam ponownie Witam
Pozwolcie ze znow ożywię ten temat ale mam nowy problem z ma mitsuberka ,teraz mam problem z zasilaniem wiec zapaliła mi sie lampka od poduszek powietrznych(srs) przestał działac prędkościomierz wycieraczki i autko stanęło na środku drogi nie miało siły nawet by działały awaryjki myślałam ze akumulator padł (zapaliła sie czarna lampka w aku )wymieniłam ale to nie dało efektu włożyłam męża akumulator naładowany na fula po wycieczce do PL chodził jak zegarek do momentu az nie skończyła mu sie bateria i znów te same symptomy ,następny wybór padł na alternator ale okazało sie ze jest sprawny(bo nie pali sie lampka aku i obwód jest zamkniety '-slowa mechaniora ) Ja juz nie wiem co to moze byc mial juz ktos podobny problem ?????Jesli tak to prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami bo nie mam kasy ani ochoty jezdzic do mechaniora ktory naprawia go metoda "hmmm byc moze to..." no i kupuje te czesc okazuje sie ze to nie to a jeszcze za kazdym razem mechanior kasuje 1000nok (ok500zł) za wizyte
Dzieki
Zycze mileo dnia
Kamila
robertdg - 02-02-2011, 11:12
kami napisał/a: | następny wybór padł na alternator ale okazało sie ze jest sprawny(bo nie pali sie lampka aku i obwód jest zamkniety '-slowa mechaniora ) | Jezeli mechanior po gaszacej sie lampce kontrolnej alternatora stwierdza, że jest on dobry, to radze zmienić mechanika. Do tego celu bierze sie miernik i sie sprawdza czy jest ładowanie, jezeli nie ma ladowania, to sie prawdza instalacje elektryczna, a potem naprawia sie alternator.
kami - 02-02-2011, 13:56
robertdg dziękuje ci za szybka odpowiedz
Wiem ze najlatwiej bylo by zmienic pana mechanika ale wiem ze następny nie będzie lepszy, bo tu bez internetu nawet lekarz nie wystawi diagnozy Sami z mezem miernikiem sprawdziliśmy ze na włączonym silniku akumulator ma tylko11,7v (choć na akumulatorze napisane jest 12 v )do tego sąsiad podowiedzial ze na włączonym silniku powinno byc 14v bo auto w tym czasie pracuje-nie wiem na ile mozna wieżyc jego opinii) a jak dodaje gazu to jeszcze spada Narazie od 2 tyg auto stoi w garażu bo nawet nie chce zapalić
Czy da rade jakoś w garażu sprawdzić te instalacje elektryczna o której piszesz ???
ewent podpowiesz w jaki sposob
dziekuje
Kamila
robertdg - 02-02-2011, 13:59
kami, Instalacje najprościej organoleptycznie sprawdzić i palcami podotykac, nalezy tez sprawdzić czy jest prawidłowa masa pomiedzy silnikiem a nadwoziem, ale z tego co opisujesz to mozliwe, wrecz bardzo pradopodobne, ze alternator padl, ale aby nie wymieniac na darmo i nie pchac sie w koszty, radze popatrzec te grube kable co ida od akumulatora, jedne ida do rozrusznika a drugie do alternatora, no i masy
kami - 02-02-2011, 15:14
robertdg
dziekuje za rady bylam własnie w garazu i patrzyłam na te kable sa ale co dalej z nimi ????
na chwile obecna w aucie nie ma wogole pradu nawet zamki nie dzialaja
probowałalismy wlasanie odpalic go na kable to dzialał dopóki nie odłaczylismy kabli potem zaczol sie krztusic i znow kontrolka srs licznik obrotow nie działa krztusi sie i i auto gasnie A jak mam wcisniete sprzegielko to jakby działa chwilke dluzej(moze poprostu film)
Jak sprawdzamy te mase gdy jest podlaczony do 2 auta wszystko ok ale po odłączeniu kabli wszystko przestaje działać
Czyli mowisz ten alternator
dzwoniłam do sklepu i powiedzieli mi ze nie maja alternatora do mojego modelu ale maja jakis uniwersalny bosch Jest cos takiego??? Bo choc jestem bladynka nie wydaje mi sie ze by wszystkie alternatory były takie same Wydaje mi sie ze u mojego meza w mercedesie sa inne mocowania ale jak mowie jestem bladynka i dlatego was pytam o rade
robertdg - 02-02-2011, 15:18
Nie ma coś takiego jak uniwersalny alternator, zakłada sie dedykowany i koniec kropka.
Co do przewodów, to rozchodzi sie o to czy nie sa gdzies poprzypalane, pekniete, zaśniedziale, czy oczka i konektory są całe.
kami - 02-02-2011, 16:30
robertdg dziekuje ci za pomoc w zdiagnozowaniu usterki ))))
Jeszcze mam takie pytanko znasz moze jakis sklepik internetowy gdzie moge kupic te czesc inny niz allegro:) Bo u nas dostepne tylko w aso koszt 5tys nok (2,5tys zł) a juz nie chce mi sie ładowac w niego tyle kasy (nie liczac tego uniwersalnego z biltemy)
robertdg - 02-02-2011, 16:34
A to zależy gdzie chcesz kupowac, w Polsce, czy za granicami kraju.
kami - 02-02-2011, 16:46
mysle o kupnie w pl i ewentualnej wysyłce (napewno nie przekroczy to 2,5 tys) a tak pozatym to wizzair otwozył nowe bezposrednie polaczenie do mojego ukochanego gdanska wiec moze wycieczka na weekend ale jak znasz cos poza granicami tez moze byc Poprostu musze kupic te czesc i nie zbankrutować tak przy okazji )))
Milego dnia
|
|
|