Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 2000r, kombi, Łódź - proszę o opin
Grzechoo - 06-10-2011, 22:59 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 2000r, kombi, Łódź - proszę o opin Prośba o opinie nt poniższego auta:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1850200176
 
Kod: |
Sprzedam Mitsubishi Galanta po liftingu z 2000 roku w najbogatszej wersji wyposażenia Nardi Torino z silnikiem V6 o pojemności 2,5l.
Dane samochodu:
Model: EA5W
silnik: 6A13 (2,5 V6)
przebieg: 215000
skrzynia biegów: TIP TRONIC
drewniana kierownica Nardi Torino
4 poduszki powietrzne
skórzana beżowa tapicerka
podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele przednie
6 głośników (bez radia)
alarm + 2 piloty
centralny zamek + oryginalny pilot Mitsubishi
2 oryginalne kluczyki
opony letnie + zimowe (stan dobry)
felgi aluminiowe oryginalne 15" (dekielki są zdjęte ale mam wszystkie - zawleczki przegniły :( )
elektrycznie sterowane 4 szyby (standard w galu)
elektrycznie sterowany szyber dach (panoramiczny)
elektrycznie sterowane, podgrzewane i SKŁADANE lusterka
przyciemniane tylne szyby (oryginalnie a nie oklejane folią)
Podłokietniki przód i tył
regulowana kierownica
relingi dachowe
Ubezpieczenie OC + AC ważne do września 2012
Przegląd ważny do lipca 2012
Pozostałe zdjęcia dostępne są na stronie:
http://www.fotosik.pl/u/danielm777/album/892163
Wymienione części:
-tarcze hamulcowe przód ATE i tył Bosch, klocki hamulcowe przód TRW i tył bosch - koszt ok. 700zł
-akumulator (kupiony tej zimy) koszt ok. 300zł
-drążki kierownicze i końcówki firmy 555 koszt ok. 200zł
-gumowe wycieraczki (dywaniki) + wykładzina do bagażnika (widoczna na foto) koszt ok. 200zł
-rozrząd przy przebiegu ok. 200000 koszt ok. 800zł
Do wymiany (wady):
-nie działa przesuwanie fotela pasażera do przodu/tyłu - przełącznik do wymiany lub naprawy - silnik chodzi, wszystkie inne ustawienia tj. pochylenie oparcia, przesuwanie góra dół działają.
-uszkodzone lewe drzwi Przód i Tył oraz lekko słupek w wyniku kolizji na parkingu - dodaję drzwi P+T w kolorze w BDB stanie. Uszkodzenie nie wpływa w żaden sposób na prowadzenie. Drzwi otwierają i zamykają się bez problemów. Uszkodzenia widać na foto
-uszkodzony lewy tylny amortyzator - skuteczność 25% - pozostałe 65% (sprawdzane na przełomie maja/czerwca 2011)
-wymiana oleju w silniku (właśnie przyszedł czas na zmianę)
-świeci się kontrolka checkengine - błąd to zawór EGR odpowiadający za dopalanie mieszanki (ekologia) - prawdopodobnie wystarczy przeczyścić. Nie przeszkadza to w eksploatacji
-napięcie paska klinowego (najlepiej byłoby go wymienić - nie był przeze mnie wymieniany)" |
Sorki ze nie do konca zgodnie z wzorcem ale mam problemy z Java po przesiadce na 64bity i to maks co mi sie udalo wskorac
koral - 08-10-2011, 02:01
Jestem z Łodzi i byłem go oglądać, chętnie opiszę, ale musisz wykonać pewną pracę - dostosuj swój post do wzorca
Grzechoo - 08-10-2011, 23:33
Teraz jest prawie zgodnie z wzorcem. Jak tylko uporam sie z Java to poprawie zeby bylo identycznie
fj_mike - 09-10-2011, 13:00
Grzechoo, to jest auto danielm777.
http://forum.mitsumaniaki...profile&u=12686
Auto kupione u sprzedawcy z dobrą opinią, pana Mariusza z Radomia.
Grzechoo napisał/a: | Jak tylko uporam sie z Java to poprawie zeby bylo identycznie |
Żadna Java. W temacie jest fajny tutek jak wstawiać fotki na forum.
Grzechoo - 09-10-2011, 13:44
Dzięki za poprawienie wątku. Tutek widziałem ale nie działają mi przyciski takie jak wstawienie zdjęć/linku, zmiana czcionki itp. Wywala mi błędy z javascript grrr.
A w pracy mi blokują forum
koral - 10-10-2011, 10:59
Jak pisałem, byłem oglądać to auto. Nie kupiłem. Było za dużo pracy do włożenia. Auto miało przygodę z boku, Daniel oferował drzwi w kolorze nadwozia, nie widziałem ich, więc nie wiem, jaki mają stan. W środku przyzwoicie, na ile pamiętam, ale siedzenie kierowcy sugerowało, że albo kierowca często w(y)siadał albo auto przejechało więcej niż wskazywał licznik. Tylne błotniki do roboty, również dziura w lewym kielichu. Olej w silniku do wymiany był wtedy, przez co niby hałasowały trochę popychacze. Nie sprawdzałem oleju w skrzyni. Silnik pracował równo, w pełnym zakresie, biegi zmieniały się bez szarpnięć. Uszkodzone nivomaty z tyłu zdecydowanie zmniejszały komfort jazdy, praktycznie dupa siedziała. Natomiast mnie najbardziej zniechęcił świecący się check oraz brak ładowania akumulatora.
Zaznaczam, że oglądałem to auto kilka miesięcy temu i możliwe, że Daniel coś od tego czasu poprawił.
Tomek - 10-10-2011, 11:02
nie oszukujmy się
Nardi 2.5 z 2000 roku, za 8 tysięcy to nie może być żadna rewelacja
fj_mike - 10-10-2011, 13:04
koral, to o czym piszesz jest do zrobienia zaraz po zakupie w 80% Galantów.
Z tymi pierdołami za 8000zł to jest dobra cena.
koral - 10-10-2011, 13:48
Rdza to wiem. Natomiast nivo i kontrolki świecące się - to nie wydaje mi się. No ale znawcą nie jestem
fj_mike - 10-10-2011, 15:51
Nivo w moim sedańczyku to była padaka, tarcze i klocki do wymiany. Nadkola były tak zżarte, że tylko reperaturki mogły coś pomoc.
Kupiłem go za małe pieniądze i wiedziałem na co jeszcze muszę wyłożyć.
Wszystkie problemy z tym Galem są do ogarnięcia w niewielkich kosztach.
Nowe amorki, naprawa naprawa nadkoli nie przekroczą 2000zł.
Grzechoo - 18-10-2011, 22:25
to jeszcze tak na szybko jeden Gal - klubowy od kolegi Sweepera:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21103340.html
koral - 18-10-2011, 22:29
Moderator na Ciebie nakrzyczy, abyś nie łączył dwóch aut w jednym temacie
Grzechoo - 18-10-2011, 22:43
ok juz jest w osobnym
http://forum.mitsumaniaki...p=951853#951853
|
|
|