To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Silnik Gaśnie :(:(:( POMOCY!!!

zenek_bb - 20-08-2009, 06:51

a więc tak: weź kase od tego experta spowrotem gdyż jak już miał wyjętą płytke to trzeba było kondziorki wymienić (bo koszt nieadekwatny do fatygi wyjmowania ECU jakieś 5zł) pozatym NIE DA SIE WGRYWAĆ MAP pozatym nawet jakby sie dało to żeby je dostosować do silnika trzeba dużo czasu, hamowni i wielu innych urządzeń (analizator spalin itp itd) pozatym jak napisałem NIE DA SIE i NIE MA MAP do eclipse N/A do oryginalnego ECU

jeżeli błąd lambdy jest spowodowany lambdą a nie wtyczkami kablami czy złym podłączeniu to sonda do wymiany ->
http://moto.allegro.pl/it...wodowa_ngk.html

jak pompa się nie włącza to do sprawdzenia jest przekaźnik pompy paliwa, konektory, kable a na końcu pompa, filtr paliwa do wymiany jak kupujesz auto ->

http://moto.allegro.pl/se...p&change_view=1

Krzyzak - 20-08-2009, 07:38

zenek_bb, byly Eclipse 1G z epromem, ktory dalo sie programowac
http://www.dsmtuners.com/...products_id=811
nawet mam program do edycji mapy wtrysku :) , jak i przykladowe mapy
tylko naprawde malo jest ludzi potrafiacych z glowa uzyc tego softu

zenek_bb - 20-08-2009, 11:16

ta ale do wersji turbo krzyrzak a nie do ssaka, pozatym widziałeś żeby w normalnym cywilnym nietuningowanym 1g N/A był taki ECU? bo jestem na 100% pewny że on go nie ma... niepotrzebnie wspomniałeś... :?
Krzyzak - 20-08-2009, 12:48

nie tylko w turbo - to chyba zalezalo od rocznika a nie od silnika, bo od pewnego momentu zaczeli je montowac w podstawkach i mozna bylo wyjac, wlozyc do programatora i namieszac :)
zenek_bb - 20-08-2009, 21:54

ja szłyszałem że głównie w turbo, dlaczego? bo wymieniasz turbine i zmieniasz mape,,, a w ssaku? co zmienisz? i tak ma bogato na WOT a normalnie ma lambde...
Creatinian1990 - 21-08-2009, 03:01

Dziś przeleciałem wszystkie przewody pod konsolą, bezpieczniki i przekaźniki. wyjąłem komputer i sprawdziłem ścieżki i kondensatory.. wszystko OK:)
Układ scalony nie stoi na podstawce.
były luzy przy stacyjce więc zniwelowałem:)
Check się teraz nie zapala:)
Ale jest problem z migającymi od czasu do czasu kontrolkami na desce;/
poniżej link do filmiku;)

http://www.youtube.com/watch?v=Jpf347KmXFc

zenek_bb - 21-08-2009, 10:35

no dziwne dziwne... musisz mieć dalej coś pomieszane w kablach i to zdrowo... ;/

ale z tego co widze wnioskuje że CHECK ENGINE może sie dalej świecić tylko nie widać bo niejest podpięty tam gdzie trzeba... niepowinny sie świecić nigdy razem bo by to znaczyło że są podpięte równolegle do jakiegoś kabla... ciężko powiedzieć, trzeba by rozgryźć jeszcze raz, możliwe że kable są gdzieś złamane na izolacji i sie zwierają razem...

Creatinian1990 - 26-08-2009, 22:01

O co myslisz o tym, że stacyjka jest lipna?? Bo jak zdjąłem obudowe to na kolumnie kierowniczej była luźna...
zenek_bb - 27-08-2009, 01:44

myślę że niema związku z miganiem diud ale mimo wszszystko warto wymienić/naprawić żeby było naprawione...
Creatinian1990 - 27-08-2009, 22:32

Wiem wiem:)
ale to odstawię na później:)
bo w tym m-cu czeka mnie pompa paliwa, filtr paliwa no i lambda;) Dla świętego spokoju wymienię:)
a w następnym kupię stacyjkę razem z zamkami nowymi no i pomyślę nad lepszym audio:)

zenek_bb - 28-08-2009, 02:26

co do audio też mogę Ci dużo doradzić, szkoda że niebędzie Cie na zlocie, pokazałbym ci przykład b. dobrego i taniego audio :)
gdet - 19-06-2010, 22:01

Witam chciałbym sie przyłączyć do tematu, jestem nowym urzytkownikiem i nie wiedziałem gdzie przypiąć mój problem bo mam troszke podobny otóż wyglada on tak:
Jadąc na obojętnie jakim biegu przy ok 2.5- 3 tyś obrotów i powyżej nagle wyrzucając na bieg jałowy silnik gaśnie ale normalnie odpala bez problemu. Dzieje sie tak rownież ale nie za każdym razem (czasem opadna obroty do ok 300-400 ale silnik nie gaśnie choć mrygna wszystkie kontrolki)na postoju przy gwałtownym dodaniu gazu. Dodam że Silnik Engine sie nie pali, przepustnica przeczyszczona nowe swiece NGK itp.
Jak myślicie czego moze to być wina ? ja podejrzewam czujnik położenia przepustnicy lub moze jest źle ustawiony ??
dodam że silnik 4G63

Z góry dzieki za jakieś propozycje

Kazber - 20-06-2010, 03:02

może masz po prostu źle wyregulowane wolne obroty
Adaho_krak - 20-06-2010, 10:41

Kazber napisał/a:
może masz po prostu źle wyregulowane wolne obroty


Opis regulacji na stronie kolegi Krzyżaka: http://mitsubishifan.webpark.pl/
Choć myśle, że regulacja niewiele pomoże, ja stawiam na padnięty krokowy więcej na ten temat tu: http://forum.mitsumaniaki...p?p=99751#99751
i tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9639



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group