[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Prosba o pomoc MISIEK NIE CHCE JECHAC!
robertdg - 25-09-2010, 06:18
Może szwankuje Boost Control Solenoid, ewentualnie zapieka się zawór Waste Gate, koniecznie trzeab sprawdzić błędy, bo jezeli kontrolka CE reaguje na przypadłośc, to komp musial cos zarejestrować
centurion_alarm - 25-09-2010, 07:20
Miałem taki sam problem w gallu z 92r. Padnięta pompa paliwa, na dzień dzisiejszy niepamietam bo było to ponad 3 lata temu jakie wartosci były, może gdzieś na forum jest jeszcze.
Temat miałem taki.
Pompa paliwa dawała za małe ciśnienie. -odepnij wąż na wejściu do listwy i zmierz. Ja jeszcze mierzyłem samą pompę osobno zeby wyeliminować problem w instalacji, filtr przewody itd.
Jeden wtryskiwacz mimo ze miał dobrą oporność to nie dawał mgły tylko lał
Zawór przelewowy (reduktor cisnienia) na wyjściu z listwy wtryskowej był uszkodzony.
Przy okazji (niewiem jak w twoim) u mnie był jeszcze zaworek na pokrywie klawiatury, miał stały przelot, to wszystko powymieniałem i auto marzenie.
Sorki za brak nazewnictwa, ale sporo upłyneło od mojego ostatniego kontaktu z tematami w Gallu.
gru9721 - 25-09-2010, 08:31
dzisiaj pojade na komputer jest u mnie w miescie warsztat gdzie tylko zajmuja sie japoncami i podobno maja dobry program zobacze bledy skasuje je bo pewnie jest ich duzo nawet przez rozpinanie kostek w czasie pracy silnika i znow zobacze jakie bledy lapie sprawdze tez jaka dawke mi daje na kazdy wtrysk jak bede cos wiedzial to napisze
[ Dodano: 25-09-2010, 11:34 ]
wlasnie wrocilem z djagnozy po resecie kompa wyskakuje mi od razu jeden blad nr 43 - TCV i jeszce jest jedno djagnosta wypatrzyl ze turbina duzo za duzo przeladowuje od ok.2.5 tys obr i komp wskakuje w tryb awaryjny powiedzial mi ze to przez ten czujnik wlasnie Ten czujnik tcv steruje dawka paliwa? on jest w pompie czy przykrecony do niej od zewnatrz?
robertdg - 25-09-2010, 18:56
centurion_alarm, Ty chyba mówisz o silniku benzynowym, My tutaj rozważamy "klekota" który nie ma:
centurion_alarm napisał/a: | wejściu do listwy |
centurion_alarm napisał/a: | wtryskiwacz mimo ze miał dobrą oporność |
centurion_alarm napisał/a: | listwy wtryskowej | po tym sądze, że chodziło Ci o benzyniaka.
gru9721, rozwiązanie problemu TCV
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20867
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9183
gru9721 - 26-09-2010, 18:40
wczoraj wyciagnolem turbine sugerujac sie djagnoza z komputera przypomne wyszlo mi ze turbina przeladowuje i chyba dlatego komputer miesza cos w pompie bo nie ma jak zaingerowac w turbine mechanicznie sterowana i wskakuje w tryb awaryjny z tad ten blad 43 myslalem ze zawor upustowy grzybek sie zawiesil niestety nie wszystko wyczyszczone zalozone dalej nic ale zauwazylem cos dziwnego wogole nie chodzi mi przepustnica przy dodawaniu gazu moze w tym tkwi problem czy to normalne ?napewno jest jakis czujnik co nia steruje ?
Owczar - 27-09-2010, 10:53
gru9721, przepustnica tylko niweluje drgania na rozgrzanym silniku, gdy otworzy się EGR. Na zimnym jest cały czas otwarta, jak się rozgrzeje to przymyka do połowy na wolnych obrotach.
prisoner - 27-09-2010, 15:43
Przerabiałem już taki temat w poprzednim autku. Objawy identyczne. Nie zalałeś przypadkiem jakiegoś ulepszanego ON. Mnie umarła pompa po zatankowaniu Vervy. Po odstaniu okazało się, że była chrzczona. Pompa poszła się ten tego. Jak zimny darł aż miło. Ciepły - zero mocy, spalanie w górę. Proponuję pompę na stół wrzucić. Dokładne pomiary pokażą co i jak.
Jaki przebieg autka?
Owczar - 27-09-2010, 16:16
Ale tutaj diagnoza już jest postawiona- TCV. Objawy się zgadzają, ECU prawdę powie
gru9721 - 27-09-2010, 20:30
prisoner ja mam troche inaczej bo czy zyimny czy goracy jest tak samo gdy przekrocze ok.2.5 tys obr. to komp w pada w tryb awaryjny cztli tcv zle dziala logicznie myslac to nie moze byc pompa bo gdy wylacze zaplon czyli zrobie maly reset kompa znow dziala do 2.5 tys i tak jest za kazdym razem owczar nie orientujesz sie ile moze kosztowac ten czujnik i ktory to on wogle jest w pompie bo sa trzy i nie moge przyczaic ktory ? Przebieg Miska ok.215000tys
Owczar - 27-09-2010, 23:35
gru9721, poczytaj tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20867
prisoner - 28-09-2010, 18:56
Sorki nie doczytałem.
dudek - 09-10-2010, 17:36
miałem koleżko ten dokladnie ten sam problem, dochodzilem do tego dwa miesiące,bo wszyscy mi mowili ze turbina padla,a co sie okazalo to padl zawór kąta wtrysku i raz albo pompa wlewala ropy do silnika tyle ze az kopcił na czarno albo wogole nie podawala ropy i sie wlasnie dławił, zacznij od tego,pozdrawiam
|
|
|