[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Brak mocy
milo - 16-09-2013, 19:07
shiftyy napisał/a: | Kontrolka od silnika pali się na stałe ;/ |
Wymrugaj błedy bedziesz miał pewność bo może jeszcze coś
shiftyy - 16-09-2013, 23:56
Czujnik wału sprawdziłem, przy dotykaniu miernika z jednej strony pokazywało 2.32 a z drugiej strony brak reakcji, gdzie jest pasek balansu?
robertdg - 17-09-2013, 08:25
Na kole zębatym wału korbowego pod/za głównym paskiem zębatym
Owczar - 17-09-2013, 09:28
shiftyy napisał/a: | Czujnik wału sprawdziłem, przy dotykaniu miernika z jednej strony pokazywało 2.32 a z drugiej strony brak reakcji, gdzie jest pasek balansu? |
Żeby go sprawdzić potrzebny jest oscyloskop.
shiftyy - 23-09-2013, 14:37
Dobra, już wszystko wiadomo.
Podłączyłem go pod komputer, i pokazał 2 błędy:
21 | TDC SNR
41 | THRT VAL SOC
Tak więc do wymiany jest czujnik wału korbowego i czujnik ciśnienia (chyba od turbiny). Gdzie najtaniej kupić te 2 części?
Owczar - 23-09-2013, 14:45
41 Throtle Solenoid Valve system. Ten błąd nie ma wpływu na moc i możliwe, że ktoś źle podłączył. Szukaj używek na allegro.
21 czujnik wału, tak jak napisałeś.
shiftyy - 23-09-2013, 14:52
Ciężko znaleść używkę do modelu 2.0 TD ;/
Ten błąd 41 tyczy się czujnika ciśnienia oleju, o tym mowa?
http://allegro.pl/mitsubi...3527075465.html
milo - 23-09-2013, 14:55
Owczar napisał/a: | 41 Throtle Solenoid Valve system. Ten błąd nie ma wpływu na moc i możliwe, że ktoś źle podłączył. |
Mozliwe że pozamieniane wężyki podciśnieniowe wystarczy dwa zmienic i dzieją się juz komedie
shiftyy - 23-09-2013, 14:58
Oglądnąłem włąśnie ten czujnik (ten który się wpina, do ciśnienia oleju) i jeden zatrzask z niego jest zerwany, poza tym po tym jak turbina mi zwariowała to ten czujnik jest teraz cały zaśniedziały i aż mokry od oleju. Przeczyszczenie może coś pomóc?
milo - 23-09-2013, 15:10
shiftyy napisał/a: | Ten błąd 41 tyczy się czujnika ciśnienia oleju, o tym mowa? |
Nie ...
Czujnik podciśnienia na dwa piny i ida do niego węzyki podcisnienia jest na grodzi
[ Dodano: 23-09-2013, 15:14 ]
shiftyy tu masz zdjecie tego czujnika http://forum.mitsumaniaki...ystem.&start=15
grzes2424 - 31-01-2015, 12:28
Witam wszystkich mam problem z swoim galantem 2.0 tdi 97r jakieś 4 mięsiące temu odpaliłem auto i wogóle nie miałem gazu zapaliła się pomarańczowa kontrolka z takim silniczkiem auto nie chciało wchodzić na obroty jak jechałem to max do 2 tyś. obrotów wymieniłem potencjometr auto czasem mi gasnie jak nacisne sprzegło na niskich obrotach jest niestabilny od 800 obrotów do 1000 i czasem zgaśnie od ok miesiąca zaczoł mi ciężko palić pomyślałem więc że to nieszczelność gdzieś w przewodach paliwowych i założyłem zawór zwrotny nie pomogło krence nieraz po 5 min i nie chce odpalić co jest ????? podejrzewam że to pompa ale jestem elektrykiem a nie mechanikiem jescze jak jadę to na jedynce do 4,5 tyś obr. i taki brak mocy na wszystkich biegach to samo na drugim biegu do 4 tyś obr i tak zmniejsza się z każdym biegiem o 500 obr. ma mniej 110 km/h to max
milo - 31-01-2015, 19:16
grzes2424 napisał/a: | odpaliłem auto i wogóle nie miałem gazu zapaliła się pomarańczowa kontrolka z takim silniczkiem |
Jaki kod błędu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
grzes2424 napisał/a: | podejrzewam że to pompa |
Wątpię
|
|
|