To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast

sveno - 01-11-2011, 23:43

jkrzysztof80 napisał/a:
Sa od GDI, w V6 masz kontrolkę TCL OFF

faktycznie, mój błąd, przepraszam. Teraz albo zwróć sprzedawcy zegary jako "towar niezgodny z opisem aukcji" albo przelutuj chyba 5 elementów w obrotomierzu (ale których to już nie wiem :( )

jkrzysztof80 - 01-11-2011, 23:51

sveno napisał/a:
Teraz albo zwróć sprzedawcy zegary jako "towar niezgodny z opisem aukcji"

Też bym tak zrobił.
Z tego co wiem to HC-eki pasują p&p jeśli ma się właściwe do właściwego modelu, poprawcie mnie jeśli się mylę.

Anonymous - 02-11-2011, 01:39

jkrzysztof80 napisał/a:
Z tego co wiem to HC-eki pasują p&p jeśli ma się właściwe do właściwego modelu, poprawcie mnie jeśli się mylę.


jeżeli są montowane do auta gdzie wcześniej były fabrycznie hc to tak :P inaczej trzeba pogmerać przy przekładce w pinów :P

robertdg - 02-11-2011, 07:46

Derpin napisał/a:
inaczej trzeba pogmerać przy przekładce w pinów :P
mostek na zasilaniu i przemiana kabelka do kontrolki oil level + ewentualnie washer level jeżeli ktoś takowe posiada
carbon11 - 02-11-2011, 16:42

lub tak bez gmerania w wiązce auta :P

http://images43.fotosik.p...4512cadbmed.jpg

Koyocik - 04-11-2011, 21:19

Hmm, też przekładam z v6 do v6, przestudiowałem ten temat od dechy do dechy i jednak poproszę o doprecyzowanie.
1. W zegarach mostkuję ścieżki 4 i 5
2. W kostce która do tego wchodzi zamieniam miejscami piny 5 i 11.
Wszystko? Czy przecinam jakieś ścieżki? (głównie nie chcę popsuć)

carbon11 - 05-11-2011, 18:24

Ja nic nie ruszałem w instalacji samochodu :wink:
W zegarach dwa mostki i przecięcie jednej ścieżki WSZYSTKO :mrgreen:

pitbu77 - 15-11-2011, 11:19

Panowie,

A w jakich pieniądzach można teraz kupić licznik HC z VR-4? Bo jak ktoś jest zainteresowany to mogę mieć kilka sztuk z VR-4...

sveno - 19-11-2011, 16:05

pitbu77 napisał/a:
A w jakich pieniądzach można teraz kupić licznik HC z VR-4?
ja kupiłem za 300zł :) na allegro są strasznie zawyżone ceny tego fantu :(
OBERST - 26-11-2011, 22:13

Stałem się szczęśliwym posiadaczem zegarów HC :mrgreen: i chciałbym podziękować Bartkowi i swinks_UK . Dzięki nim przeróbka trwała 15 min i wszystko hula jak ta lala .
Wielkie dzięki .

[ Dodano: 04-12-2011, 16:12 ]
Panowie czy znalazł ktoś jakiś sposób na zmianę licznika z mil na kilometry ?

pitbu77 - 30-12-2011, 19:41

to ja też się dołożę bo biorę się za przeróbkę licznika z VR4:


[ Dodano: 01-01-2012, 14:54 ]
Mam jeszcze takie pytanie odnośnie HC z VR4. Chciałbym podpiąć wskaźnik poziomu gazu do licznika w miejscu gdzie jest wskaźnik AYC.
A pytanie drugie to: Górna płytka z tyłu zegarów w HC jest podpięta w 3 miejscach z drukowaną folią pod spodem. Dwa połączenia to taśma (wygląda jak podpięcie starych dysków twardych) a trzecie połączenie jest za pomocą sztywnych pionowych drutów, które jakby wchodzą w takie rzędowe gniazda -> Nie wiem jak to rozpiąć żeby dostać się dalej, bo muszę przelutować jeden element w obrotomierzu (przekładam zegary z VR4 do V6).

Kolejna rzecz to któryś z kolegów drukował całą tarczę do V6 wg swojego projektu pod HC. Czy ja mógłbym prosić o taką tarczę żebym mógł zrobić ją pod moje auto? Muszę przenieść kilka kontrolek, np. brakuje mi kontrolki płynu do spryskiwaczy, tempomatu i chcę mieć w skali pozycji biegów L zamiast 1 i zaślepione 4 oraz 5.
Pytanie: na jakiej folii/papierze było to drukowane? Jest jedna czy kilka warstw folii/papieru? Jaki może być koszt wydruku?

Dzięki z góry za odpowiedzi :)

kurak80 - 03-01-2012, 20:26

Witam! Mam w swoim galu 97' V6 manual zegary HC od automata...i nie świeci mi się po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju ( ta czerwona), nie świeci od zakupu auta ale wcześniej nie zwracałem na to uwagi...wszystkie inne świecą ( choć nie zapaliła mi się nigdy kontrolka poziomu oleju zakładam że działa )...jaki może być powód że akurat ta jedna nie świeci?....żaróweczka się spaliła czy może coś zostało źle przerobione przy montażu...a może tak ma być? Pozdrawiam.
m6riano - 03-01-2012, 20:37

kurak80 napisał/a:
żaróweczka się spaliła

najłatwiejsza rzecz do sprawdzenia...;-)

fj_mike - 03-01-2012, 20:40

kurak80, do sprawdzenia żarówka.
Jeżeli działa, do sprawdzenia/wymiany czujnik ;)
http://forum.mitsumaniaki...p=837591#837591

sveno - 03-01-2012, 22:42

wow dawno tu nie zaglądałem, po kolei:
kurak80 napisał/a:
choć nie zapaliła mi się nigdy kontrolka poziomu oleju zakładam że działa
powinna sie zapalić przy przekręceniu kluczyka w pozycje ACC razem z Kontrolkami od Ciśnienia oleju, ładowania, SRS, ABS, ChE itp.
a zaświeca się kontrolka od ładowania? Jeżeli nie to Alternator do wymiany :(
pitbu77 napisał/a:
a trzecie połączenie jest za pomocą sztywnych pionowych drutów, które jakby wchodzą w takie rzędowe gniazda -> Nie wiem jak to rozpiąć żeby dostać się dalej
odkręcasz 4 wkręty mocujące ten szary plastik (jest to moduł zasilania HC) i poprostu ciągniesz do góry, te druty wysuną się z gniazda (z lekkim oporem, także śmiało)
Ale tak jak Ci pisałem, do obrotomierza dostaniesz sie tylko i wyłącznie od strony szybki :)
pitbu77 napisał/a:
Kolejna rzecz to któryś z kolegów drukował całą tarczę do V6 wg swojego projektu pod HC
tak :) to ja :P
pitbu77 napisał/a:
chcę mieć w skali pozycji biegów L zamiast 1 i zaślepione 4 oraz 5.
co?
pitbu77 napisał/a:
na jakiej folii/papierze było to drukowane?

Gadaliśmy o tym, ale tu info dla reszty: folia nie grubsz niż 0.5mm koniecznie przeźroczysta (nie mleczna)
pitbu77 napisał/a:
Jest jedna czy kilka warstw folii/papieru?
jedna, więcej nie wejdzie.
pitbu77 napisał/a:
Jaki może być koszt wydruku?
tam gdzie pytałem to od 70 do 200zł musi to być druk UV


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group