Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
Autor Wiadomość
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-01-2012, 10:33   

Kolejne zmiany w 3kgt, lista modyfikacji na pierwszej stronie tematu.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 24-01-2012, 17:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-01-2012, 02:14   

PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna... :?



edit po dzieleniu
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez mkm 25-01-2012, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
racenty 
Mitsumaniak

Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 203
Skąd: W-wo
Wysłany: 25-01-2012, 10:32   

Kozackie stadko. 3000 GT to piękna fura, taki krążownik. W mojej miejscowości jeździła taka biała, może perłowa, felgi chyba 18" chromowane oraz czerwony środek.
 
 
kleryk-3kgt 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 231
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 25-01-2012, 10:52   

rosomak1983 napisał/a:
No ale chyba jest dowolnosc w prowadzeniu własnego tematu bo nie zauwazyłem jakis wytycznych w regulaminie :roll: temat mozna aktualizowac dowolna ilosc razy...
Obowiazku czytania tez nie ma jak komus tak niewygodnie i wogóle :wink:
Furka fajna, ale srodek mi sie nigdy nie podobał szczególnie kierownica :P

PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna... :?


W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-01-2012, 11:12   

kleryk-3kgt napisał/a:
W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp.

serio kuty wał i korby ??? W serii ?? pierwsze słysze takie rzeczy...
Moze chodzi o to ze wał był azotowany ??? :wink: Nie znam budowy tego silnika wiec jesli tak rzeczywiscie jest przyjmne to jako dziwna ciekawostke...
Z tłokami mi chodzi ze one sa najbardziej narazone, z reguły sa najsłabsza czescia układanki przy konkretnym podnoszeniu mocy. A z tymi 700hp to sie zagalopowałes...
spłyna znacznie wczesniej :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 25-01-2012, 11:31   

Tutaj jest to fajnie opisane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ok 600hp i jeżdżą na serii tłokach jak i korbach choć zgadzam się że tłoki to przeważnie najsłabszy element przy grubszym kręceniu mocy.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 25-01-2012, 12:05, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-01-2012, 11:41   

n3000 napisał/a:
Tutaj jest to fajnie pokazane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ponad 600hp i jeżdżą na serii tłokach i korbach :wink:

o ciekawa sprawa, bo nawet w evo nie bylo kutych elementów w serii.
Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 25-01-2012, 12:08   

rosomak1983 napisał/a:
Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze




Spoko hehe ważne że jak na seryjne 320hp to silnik skonstruowany z całkiem sporym zapasem :wink:
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
kleryk-3kgt 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 231
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 25-01-2012, 12:27   

Kiedyś widocznie robili samochody tak żeby były solidne, jak w EVO nie ma nic kutego, to pewnie po to by kupić osobno i wydać $ :biggrin:
Nie wiem czy Sławek ma u siebie kute tłoki, ale przy grubo ponad 500hp nie narzeka :)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 25-01-2012, 12:38   

Sławek ma 4bolt korby i tłoki seria.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.