3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER. |
Autor |
Wiadomość |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 24-01-2012, 10:33
|
|
|
Kolejne zmiany w 3kgt, lista modyfikacji na pierwszej stronie tematu. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
Ostatnio zmieniony przez n3000 24-01-2012, 17:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-01-2012, 02:14
|
|
|
PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna...
edit po dzieleniu |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez mkm 25-01-2012, 22:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 25-01-2012, 10:32
|
|
|
Kozackie stadko. 3000 GT to piękna fura, taki krążownik. W mojej miejscowości jeździła taka biała, może perłowa, felgi chyba 18" chromowane oraz czerwony środek. |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 25-01-2012, 10:52
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | No ale chyba jest dowolnosc w prowadzeniu własnego tematu bo nie zauwazyłem jakis wytycznych w regulaminie temat mozna aktualizowac dowolna ilosc razy...
Obowiazku czytania tez nie ma jak komus tak niewygodnie i wogóle
Furka fajna, ale srodek mi sie nigdy nie podobał szczególnie kierownica
PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna... |
W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-01-2012, 11:12
|
|
|
kleryk-3kgt napisał/a: | W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp. |
serio kuty wał i korby ??? W serii ?? pierwsze słysze takie rzeczy...
Moze chodzi o to ze wał był azotowany ??? Nie znam budowy tego silnika wiec jesli tak rzeczywiscie jest przyjmne to jako dziwna ciekawostke...
Z tłokami mi chodzi ze one sa najbardziej narazone, z reguły sa najsłabsza czescia układanki przy konkretnym podnoszeniu mocy. A z tymi 700hp to sie zagalopowałes...
spłyna znacznie wczesniej |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-01-2012, 11:31
|
|
|
Tutaj jest to fajnie opisane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ok 600hp i jeżdżą na serii tłokach jak i korbach choć zgadzam się że tłoki to przeważnie najsłabszy element przy grubszym kręceniu mocy. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
Ostatnio zmieniony przez n3000 25-01-2012, 12:05, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-01-2012, 11:41
|
|
|
n3000 napisał/a: | Tutaj jest to fajnie pokazane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ponad 600hp i jeżdżą na serii tłokach i korbach |
o ciekawa sprawa, bo nawet w evo nie bylo kutych elementów w serii.
Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-01-2012, 12:08
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze |
Spoko hehe ważne że jak na seryjne 320hp to silnik skonstruowany z całkiem sporym zapasem |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 25-01-2012, 12:27
|
|
|
Kiedyś widocznie robili samochody tak żeby były solidne, jak w EVO nie ma nic kutego, to pewnie po to by kupić osobno i wydać $
Nie wiem czy Sławek ma u siebie kute tłoki, ale przy grubo ponad 500hp nie narzeka |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
 |
|