[EAxx] Regulacja świateł |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-10-2009, 23:19
|
|
|
freefly napisał/a: | Chodzi Ci o tę regulację zaznaczoną czerwoną strzałką? bo ta z zębatką nic nie robi |
mylisz sie ta regulacja ma za zadanie ustawienie wiązki w PRAWO lub w LEWO czyli pobocze lub jezdnia |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-10-2009, 00:05
|
|
|
freefly ustawiasz regulatorem na silniczku wysokosc swiatla, zreszta najlepiej jedz na stacje diagnostyczna zaplacisz 10 lub 20zł i Ci ustawia swiatla na przyrzadzie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-10-2009, 09:10
|
|
|
Wyskość regulujesz wkrętakiem w otworze jak na zdjęciu poniżej:
Sam tak regulowałem po naprawie regulacji. Wszystko było ok na diagnostyce, sprawdzane przyrządem, światła były idealnie. Ale bawiłem się w ustawianie na ścianie i metrówkę
Kręcąc wkrętakiem w tym otworze, kręcisz tym trzpieniem, który jest zaznaczony strzałką. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-10-2009, 17:37
|
|
|
Owczar, pisalem dokladnie o tym samym tez wielokrotnie ustawialem sciane na odleglosci metra od reflektora i mierzylem metrowka te bajeczne 1,3% spadku, nalatalem sie jak szalony a wystarczylo pojechac na stacje diagnostyczna i ustawic na przyrzadzie, trzeba pamietac zeby pokretlo regulacji bylo na poziomie "0", jak dobrze sie trafi to nawet nic sie nie zaplaci |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
freefly [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2009, 17:54
|
|
|
Dzięki chyba skoczę do stacji bo nie wiem jak dojść do tego otworu kombinowałem i nici z tego heh, dzięki serdeczne wszystkim bo niewiele brakowało i bym lampę wyciągną pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-10-2009, 18:04
|
|
|
freefly, równie dobrze mozesz krecic tym trzpieniem na silniczku, tylko musisz miec zgrabny kluczyk najlepiej grzechotke |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
dziejo [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2009, 11:38
|
|
|
DUBEL
dziejo napisał/a: | Problem zostal rozwiazany.
Przyczyna prozaiczna.
Za zaslepka , na ktorej znajduje sie pokretlo regulacji sa dwa gniazdka i dwie wtyczki.
Oznaczone kolorem bialym i czarnym.
No i owe wtyczki zamienione byly miejscami.
Przypuszczam, ze taki stan byl od nowosci.
Co regulowali panowie na stacji, za 10,00 lub 20,00 zl pozostanie ich tajemnica.
Szkoda słow !!! |
[ Dodano: 03-11-2009, 15:05 ]
To nie byl dubel lecz zakonczenie mojego tematu / jak regulowac swiatla ? /
Ponizej podaje linka gdyz tematy sa pokrewne.
http://forum.mitsumaniaki...p=583453#583453 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 28-10-2009, 15:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 02-12-2009, 09:00 Światła mijania-czy tylko ja tak mam???
|
|
|
Witam, dwa razy sprawdzane na przyrządach i ustawione prawidłowo światła mijania świecą dziwnie "nisko", jakbym sobie pod koła świecił. Gdy podjeżdzam do jakiegoś auta to ledwo dół zderzaka oświetlam. Na przyrządzie pomiarowym jednak wychodzi że jest ok.
Dziwi mnie to, bo to pierwszy samochód gdzie czują taki dyskomfort z tymi światłami-praktycznie jazda na "krótkich" powyzej 50km/h na nieoświetlonej jezdni to samobójstwo (lub zabójstwo dla ewentualnych pieszych na poboczu)...
[ Dodano: 06-12-2009, 00:16 ]
To widzę, że tylko ja mam z tym problem |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 24-01-2012, 20:55
|
|
|
PLPynton napisał/a: |
moze byc tak ze ktos cos w liczniku kombinowal i niedokrecil srubki mocujacej predkosciomierz do obudowy licznikow (podawa ona przy okazji sygnal predkosci obrotowej). |
Podłączam się do problemu niedziałającego obrotomierza.
PLPynton mówisz, że nieprzykręcone zegary ( 4 wkręty ) mogą spowodować brak pracy obrotomierza?
Ma ktoś patent na sprawną instalacje/dezinstalację ramki zegarów? |
_________________ był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 25-01-2012, 02:32
|
|
|
masz dwa wkrety na gorze oslonki nad zegarami, potem opuszczasz kiere i styanowczo podwazasz/wyrywasz ta obudowe pamietajac o wypieciu pokretla regulacji jasnosci oraz ew. przycisk tempomatu.
zegary odkrecasz na 4 wkretach po zewnetrznych jego stronach. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 25-01-2012, 07:08
|
|
|
To już mam zdjęte, tylko jest mały kłopot ze sprawnym włożeniem tej ramki, jakoś to wyjąłem, a że było to w tamtym tygodniu to nie pamiętam jak. Wczoraj majstrowałem przy zegarze, później go wsadziłem i okazało się, że nie działa obrotomierz.
A mam podpięty przewód od gazu i wnioskuję, że pod przewód od obrotomierza ( biały z czarnym paskiem; górny od lewej 2 lub 3 pin ) i nie przełącza na LPG.
Po pracy sprawdzę czy faktycznie problemem jest nie przykręcony zegar - OBY TAK BYŁO |
_________________ był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-01-2012, 10:24
|
|
|
GAL napisał/a: | A mam podpięty przewód od gazu i wnioskuję, że pod przewód od obrotomierza ( biały z czarnym paskiem; górny od lewej 2 lub 3 pin ) i nie przełącza na LPG |
Pewnie masz tam wpięcie tzw. "plusa po stacyjce" do instalacji lpg. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 25-01-2012, 11:53
|
|
|
Raczej jest to sygnałowy do przełączania, miałem odpięty ten przewód i zasilanie na instalację LPG było. |
_________________ był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-01-2012, 12:28
|
|
|
GAL napisał/a: | Raczej jest to sygnałowy do przełączania |
Masz sekwencje O jakim "sygnalowym" piszesz |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 25-01-2012, 12:48
|
|
|
TAAA sekwencja.
Faktycznie, pomieszało mi się. Po odłączeniu tego przewodu centralka działa, więc po co tam ten przewód?
Sekwencja ma sterownik czasowo temperaturowy. Teraz zgłupiałem do czego ten przewód i dlaczego nie przełącza się na LPG.
edit:
sprawdziłem, przykręciłem i obrotomierz nie działa, nie przełącza się na LPG
edit2:
poszukałem schematu instalacji LPG ( AG ZENIT ) i faktycznie jest tam jakiś sygnałowy podłączony do obrotomierza ( czujnika prędkości obrotowej )
Skąd jest sygnał do obrotomierza? ( czy jest to czujnik położenia wału [ jest nowy - od JAPANEZE czyli raczej pewny ], czy jest to czujnik wałka rozrządu )
Proszę o odpowiedź bo rekin stoi w stajni i niedługo wygryzie dziurę w drzwiach |
_________________ był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97 |
|
|
|
 |
|