Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Regulacja świateł
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-10-2009, 23:19   

freefly napisał/a:
Chodzi Ci o tę regulację zaznaczoną czerwoną strzałką? bo ta z zębatką nic nie robi


mylisz sie ta regulacja ma za zadanie ustawienie wiązki w PRAWO lub w LEWO czyli pobocze lub jezdnia :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-10-2009, 00:05   

freefly ustawiasz regulatorem na silniczku wysokosc swiatla, zreszta najlepiej jedz na stacje diagnostyczna zaplacisz 10 lub 20zł i Ci ustawia swiatla na przyrzadzie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-10-2009, 09:10   

Wyskość regulujesz wkrętakiem w otworze jak na zdjęciu poniżej:


Sam tak regulowałem po naprawie regulacji. Wszystko było ok na diagnostyce, sprawdzane przyrządem, światła były idealnie. Ale bawiłem się w ustawianie na ścianie i metrówkę ;)

Kręcąc wkrętakiem w tym otworze, kręcisz tym trzpieniem, który jest zaznaczony strzałką.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-10-2009, 17:37   

Owczar, pisalem dokladnie o tym samym ;-) tez wielokrotnie ustawialem sciane na odleglosci metra od reflektora i mierzylem metrowka te bajeczne 1,3% spadku, nalatalem sie jak szalony a wystarczylo pojechac na stacje diagnostyczna i ustawic na przyrzadzie, trzeba pamietac zeby pokretlo regulacji bylo na poziomie "0", jak dobrze sie trafi to nawet nic sie nie zaplaci ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
freefly
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2009, 17:54   

Dzięki chyba skoczę do stacji bo nie wiem jak dojść do tego otworu kombinowałem i nici z tego heh, dzięki serdeczne wszystkim bo niewiele brakowało i bym lampę wyciągną :) pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-10-2009, 18:04   

freefly, równie dobrze mozesz krecic tym trzpieniem na silniczku, tylko musisz miec zgrabny kluczyk najlepiej grzechotke
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dziejo
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2009, 11:38   

DUBEL
dziejo napisał/a:
Problem zostal rozwiazany.
Przyczyna prozaiczna.
Za zaslepka , na ktorej znajduje sie pokretlo regulacji sa dwa gniazdka i dwie wtyczki.
Oznaczone kolorem bialym i czarnym.
No i owe wtyczki zamienione byly miejscami.
Przypuszczam, ze taki stan byl od nowosci.
Co regulowali panowie na stacji, za 10,00 lub 20,00 zl pozostanie ich tajemnica.
Szkoda słow !!!


[ Dodano: 03-11-2009, 15:05 ]
To nie byl dubel lecz zakonczenie mojego tematu / jak regulowac swiatla ? /
Ponizej podaje linka gdyz tematy sa pokrewne.
http://forum.mitsumaniaki...p=583453#583453
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 28-10-2009, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 02-12-2009, 09:00   Światła mijania-czy tylko ja tak mam???

Witam, dwa razy sprawdzane na przyrządach i ustawione prawidłowo światła mijania świecą dziwnie "nisko", jakbym sobie pod koła świecił. Gdy podjeżdzam do jakiegoś auta to ledwo dół zderzaka oświetlam. Na przyrządzie pomiarowym jednak wychodzi że jest ok.
Dziwi mnie to, bo to pierwszy samochód gdzie czują taki dyskomfort z tymi światłami-praktycznie jazda na "krótkich" powyzej 50km/h na nieoświetlonej jezdni to samobójstwo (lub zabójstwo dla ewentualnych pieszych na poboczu)...

[ Dodano: 06-12-2009, 00:16 ]
To widzę, że tylko ja mam z tym problem :)
 
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 24-01-2012, 20:55   

PLPynton napisał/a:

moze byc tak ze ktos cos w liczniku kombinowal i niedokrecil srubki mocujacej predkosciomierz do obudowy licznikow (podawa ona przy okazji sygnal predkosci obrotowej).


Podłączam się do problemu niedziałającego obrotomierza.
PLPynton mówisz, że nieprzykręcone zegary ( 4 wkręty ) mogą spowodować brak pracy obrotomierza?
Ma ktoś patent na sprawną instalacje/dezinstalację ramki zegarów?
_________________
był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 25-01-2012, 02:32   

masz dwa wkrety na gorze oslonki nad zegarami, potem opuszczasz kiere i styanowczo podwazasz/wyrywasz ta obudowe pamietajac o wypieciu pokretla regulacji jasnosci oraz ew. przycisk tempomatu.
zegary odkrecasz na 4 wkretach po zewnetrznych jego stronach.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 25-01-2012, 07:08   

To już mam zdjęte, tylko jest mały kłopot ze sprawnym włożeniem tej ramki, jakoś to wyjąłem, a że było to w tamtym tygodniu to nie pamiętam jak. Wczoraj majstrowałem przy zegarze, później go wsadziłem i okazało się, że nie działa obrotomierz.
A mam podpięty przewód od gazu i wnioskuję, że pod przewód od obrotomierza ( biały z czarnym paskiem; górny od lewej 2 lub 3 pin ) i nie przełącza na LPG.

Po pracy sprawdzę czy faktycznie problemem jest nie przykręcony zegar - OBY TAK BYŁO :mrgreen:
_________________
był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-01-2012, 10:24   

GAL napisał/a:
A mam podpięty przewód od gazu i wnioskuję, że pod przewód od obrotomierza ( biały z czarnym paskiem; górny od lewej 2 lub 3 pin ) i nie przełącza na LPG


Pewnie masz tam wpięcie tzw. "plusa po stacyjce" do instalacji lpg.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 25-01-2012, 11:53   

Raczej jest to sygnałowy do przełączania, miałem odpięty ten przewód i zasilanie na instalację LPG było.
_________________
był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-01-2012, 12:28   

GAL napisał/a:
Raczej jest to sygnałowy do przełączania


Masz sekwencje :?: O jakim "sygnalowym" piszesz :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 25-01-2012, 12:48   

TAAA sekwencja.

Faktycznie, pomieszało mi się. Po odłączeniu tego przewodu centralka działa, więc po co tam ten przewód?
Sekwencja ma sterownik czasowo temperaturowy. Teraz zgłupiałem do czego ten przewód i dlaczego nie przełącza się na LPG. :idea:

edit:
sprawdziłem, przykręciłem i obrotomierz nie działa, nie przełącza się na LPG :(

edit2:
poszukałem schematu instalacji LPG ( AG ZENIT ) i faktycznie jest tam jakiś sygnałowy podłączony do obrotomierza ( czujnika prędkości obrotowej )
Skąd jest sygnał do obrotomierza? ( czy jest to czujnik położenia wału [ jest nowy - od JAPANEZE czyli raczej pewny ], czy jest to czujnik wałka rozrządu :?: )

Proszę o odpowiedź bo rekin stoi w stajni i niedługo wygryzie dziurę w drzwiach :finga:
_________________
był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.