Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 97r nie odpala przy niskich temperaturach
Autor Wiadomość
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 04-02-2012, 09:14   Galant 97r nie odpala przy niskich temperaturach

Witam wszystkich :)

Mam problem z moim Galantem .... No wiec tak problem jest z zapaleniem samochodu gdy postoi przez noc w krakowie teraz temperatura minus 19 . Co juz zrobilem wymienilem akumulator ,filtr paliwa sprawdzilem rozrusznik ,problem jest dalej na gazie ani na benzynie nie idzie odpalic dopiero po podaniu paliwa do kolektora odpala

POMOCY :(

[ Dodano: 04-02-2012, 09:15 ]
dodam jeszcze ze gdy juz odpali to caly dzien nic sie nie dzieje
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 04-02-2012, 12:22   

Coś więcej o autku ? Podejrzewam że benzyna tylko jaka. Akumulator jaki kupiłeś firmowy jakiś ile Ah albo jaki prąd rozruchowy i czy auto przy tych -19 stopniach kręci tak jak powinno czy ledwie co ? Może to też być walnięty czujnik temperatury.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
sBartez0 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 6
Skąd: OTWOCK
Wysłany: 04-02-2012, 13:37   paliwo

Według mnie masz coś z paliwem, jeżeli dajesz do korektora i pali , to może miec słabe ciśnienie . Albo lipna wacha .:)
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 04-02-2012, 14:45   

2 litry benzyna ...wlalem do baku plyn do wytracania sie wody bo widac troche go bylo w ukladzie ,wacha no nie wiem panowie ja leje tylko shell v-power racing :P pozatym dziwny efekt jak odpali to juz caly dzien spokój dopiero po nocy nie moze zapalic ....aku sprawne bosch 60 ah nowy czekam na cieplejsze dni :D
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 04-02-2012, 15:10   

Przy zbyt niskich obrotach większa dawka paliwa pomaga odpalić. Mój misiek (pojemność ta sama) odpalił nawet przy -32 st. Co prawda biegu się od razu wbić nie dało i wspomaganie ledwo działało ale silnik palił. Ja tankuje zwykłą 95 i niczego nie dolewam. A na wode w paliwie najlepszy jest denaturat.

To zmieniłeś AQ czy nie ? "nowy czekam na cieplejsze dni "
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 04-02-2012, 15:12   

tak zmienilem aku na nowy ,czekam na cieplejszcze dni bo do -12 dalo sie odpalic bez problemu :)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 04-02-2012, 22:01   

A spróbuj przed odpaleniem przekręcić parę razy stacyjkę tak żeby pompa paliwowa nabiła paliwa (wystarczy 3 razy po jakieś 5 sekund)
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11169
Skąd: Radomsko

Wysłany: 05-02-2012, 00:26   

Miałem podobny kłopot,i przyczyną był za niski poziom paliwa :oops: leję zawsze za 50 zł.a teraz to jest sporo mniej benzynki niż kiedyś.tym bardziej,że auto parkuję w takim miejscu,że jest lekko przechylony,i pompa nie może podać paliwa.po dolaniu kolejnej piędziesiątki,silnik zapala bez kłopotu :)
_________________

 
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 05-02-2012, 10:33   

jacek11, Tez o tym myslalem ale dotankowalem i dalej efekt byl dzis odpalil ,ale co zrobiłem
Na listwie wtryskowej jest taki "parownik "? ktory otwiera i zamyka doplyw paliwa wyciągnąłem to potraktowalem wd40 przedmuchalem zalozylem ,pojechalem na stacje i kupilem preparat do wytracania sie wody wlalem cala buteleczke i dzis odpalil :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11169
Skąd: Radomsko

Wysłany: 05-02-2012, 11:24   

diabelll napisał/a:
Na listwie wtryskowej jest taki "parownik "

Chodzi Ci o zawór ciśnienia paliwa?
_________________

 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 05-02-2012, 11:50   

Na pewno bo na listwie wtryskowej nic innego nie ma co by pasowało do opisu. A filtr paliwa kolega zmieniał ?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 05-02-2012, 12:35   

Cytat:
A spróbuj przed odpaleniem przekręcić parę razy stacyjkę tak żeby pompa paliwowa nabiła paliwa (wystarczy 3 razy po jakieś 5 sekund)


a czy nie jest tak ze pompa zaczyna pracowac dopiero z rozrusznikiem ? na pewno tak jast u mnie (2.0 sohc)

ja obstawiam ze auto pojezdzilo o suchym baku - przytarla sie pompka i nie daje cisnienia. sprobuj podlaczyc ja kilka sekund na krotko - jesli jest przytarta to przez chwile pochodzi troche glosniej i po kilku sekundach przycichnie. i wtedy sprobuj odpalic.
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 05-02-2012, 14:02   

jacek11, dokladnie zawor cisnienia paliwa ,pompa chodzi wyciagnąlem ja i caly czas chodzi tak samo :> wiec to raczej nie ona ,probowalem juz róznych sposobów narazie odpalil zobaczymy jutro ;)
 
 
artuditu999 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant v6 24v
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: wielka brytania
Wysłany: 26-11-2014, 21:33   

witam mam proble ze swoim galantem 2.5 V6 24 zawory benzyna.nie odpala mi auto jak jest mokro.wczesniej dal rade po kilku minutach krecenia a dzisiaj odmowil na dobre.nadmienie ze mieszkam w Anglii i teraz caly czas pada.....
z gory dziekuje za porady
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-11-2014, 22:10   

artuditu999, palec i kopułka aparatu zapłonowego na 100% do wymiany. Jak już w ogóle nie chce odpalić to od wilgoci, która dostała się do aparatu zapłonowego mógł paść moduł zapłonu w aparacie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.