Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spadek mocy II 2,0 DiD
Autor Wiadomość
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2011, 09:38   

właśnie ze nie, specjalnie kupiłem litr płynu żeby wiedzieć ile dolewam. Dolałem juz z 2 razy, raz ok. 100ml w serwisie za co mnie skroili 20 zł. drugi raz sam dolałem i weszło mniej. Za 4 tys. kolejna przymiarka wtedy sie okaże. Nic nie paruje z miarki i silnika, nie przybywa tez oleju.
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 28-08-2011, 12:36   

Bądźmy realistyczni jeżeli dolewasz 100ml na 10kkm i wszystko miało by się wymieszać z olejem, to zakładając nawet zerowe zużycie oleju, było by ci bardzo trudno faktycznie to stwierdzić czy olej przybywa czy nie.
Jeżeli ci faktycznie przecieka, to płyn ci szybciej odparuje niż się wymiesza.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-08-2011, 12:43   

Ja w swoim outku na 1,5 roku co go mam nie dolewałem płynu i nic nie ubywa , ani nie paruje .Zawsze mam płyn na Max
_________________

 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 28-08-2011, 19:40   

gajduss napisał/a:
właśnie ze nie, specjalnie kupiłem litr płynu żeby wiedzieć ile dolewam. Dolałem juz z 2 razy, raz ok. 100ml w serwisie za co mnie skroili 20 zł. drugi raz sam dolałem i weszło mniej. Za 4 tys. kolejna przymiarka wtedy sie okaże. Nic nie paruje z miarki i silnika, nie przybywa tez oleju.


heheh... tak puściłem pytanie w ramach żartu - przeczytaj między wierszami tak abyś zmusił panów z serwisu aby coś jednak popatrzyli z Twoim autem bo jeżeli tak jest to nie jest normalne :wink:

ale nawet to nie powinno ubywać co piszesz..

[ Dodano: 28-08-2011, 23:16 ]
PS. mam teraz czas więc napiszę konkretniej - może coś uda się wam samym ustalić;

Proponuję wam poszukać warsztatu, który posiada tester szczelności układu chłodzenia- nie chodzi mi o test na CO2 w płynie chłodniczym bo tego nie wykryje w przypadku uszkodzonej głowicy, a jedynie test ciśnieniowy(tzn. na utrzymywanie ciśnienia w układzie). Jeżeli przy tym wyjdzie już nieszczelność to tylko pozostaje szukać gdzie.

U mnie wyglądało to tak, że jak potwierdzałem ubywanie płynu chłodzącego i wyeliminowałem wszystkie inne nieszczelności to umawiałem klienta na dogodny nam i jemu termin ( nie jest to aż taka sprawa ogień) no i z wielkim ryzykiem ( czyli możliwością pracy na własny koszt w przypadku niepotwierdzenia usterki głowicy) zdejmowaliśmy czapkę ( głowicę :-) ) po czym następnie zawoziliśmy ją do specjalistycznego zakładu na ciśnieniowe sprawdzenie szczelności. Na szczęście nigdy się nie pomyliłem już na takim etapie i wychodziła usterka.
Więc Panowie - Powodzenia ;-)
 
 
etom
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2011, 12:55   

no i z tym efektem STRATY MOCY przejechałem ponad 60 tys. i pojawiał się w lecie tak raz na miesiąc, jednak teraz jak temperatury spadły mam go regularnie!!! temperatura poniżej +5'C samochód postoi napolu 3 godz. i po uruchomieniu mam ten efekt na 400 m przejechanych. w ASO coś kombinują na przeglądzie po 60 tys. powiedzieli że wgrali nowy SOFT i "powinno być dobrze,.. gdyby nie to trzeba będzie jeszcze raz przeinstalować" ..niestety nie przeszło !!! Pojechałem do nich .. a ci teraz mówią że "trzeba poczekać do nowego roku albo poszukać usterki bo ten efekt to wywołuje zawsze co innego" ...to dziwne???? mam przeczucie że niczego nie przeinstalowali, co z tym robić??
TROSZKE wkurzające i zbyt często to się dzieje by to olać !!
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-12-2011, 17:12   

etom, sprawdź w jakiś sposób na ile Tobie ładuje turbo... normalnie to robi się w ASO...

[ Dodano: 23-12-2011, 17:17 ]
PS. i z tego co widzę to już jesteś po gwarancji.... współczuję
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 01-02-2012, 17:56   

Witam
Mój przypadek jest taki na trasie przy obrotach silnika 3tys. i dodaniu gazu nagły spadek mocy . Turbina wyłącza sie . Trzeba stanąc wyłączyc zapłon i uruchomic pojazd ponownie i wszystko jest OK . Po mieście nawet jak dostaje w "dup.." nic się nie dzieje ale tylko jak wyjade na trase i przekrocze 3tys obrotów przez chwile to problem powraca.
serwis stwierdził że przydała by sie wymiana turbiny ale MMc podobno nie chetnie wymienia na gwarancji
dodam że ma, 67000km i w kwietniu konczy mi się gwarancjia

Czy ktoś dostał taki prezemt od MMC mianowicie nowa turbine ?
_________________

 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 01-02-2012, 20:36   turbina

witam ja wlasnie zrobilem awanture w serwisie a mianowicie przywiozlem swoja nowa druga turbinke i powiedzialem im prosze wymieniac i jak wyciagli stara turbinke okazalo sie ze jest nie szczelna i ma jedna lopatke uszczerbana a i pan kierownik z serwisu powiedzial ze to nie jest podstawa to ja powiedzialem sprawa do sadu i turbokamera wyslal pan zdjecia do warszawy i w ciagu 30 min decyzja wymiana turbiny na nowa a wczesniej niedali sie dotknac i mowili ze jest ok a swiszczala jak stary czajnik na gazie + duze kopcenie jak bedzie chcial wiecej porad to napisz emaila do mnie to ci podam numer tel i ci opowiem to sie za łeb chycisz jaka to walka z nimi byla
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 01-02-2012, 20:42   Re: turbina

arturodob napisał/a:
witam ja wlasnie zrobilem awanture w serwisie a mianowicie przywiozlem swoja nowa druga turbinke i powiedzialem im prosze wymieniac i jak wyciagli stara turbinke okazalo sie ze jest nie szczelna i ma jedna lopatke uszczerbana a i pan kierownik z serwisu powiedzial ze to nie jest podstawa to ja powiedzialem sprawa do sadu i turbokamera wyslal pan zdjecia do warszawy i w ciagu 30 min decyzja wymiana turbiny na nowa a wczesniej niedali sie dotknac i mowili ze jest ok a swiszczala jak stary czajnik na gazie + duze kopcenie jak bedzie chcial wiecej porad to napisz emaila do mnie to ci podam numer tel i ci opowiem to sie za łeb chycisz jaka to walka z nimi byla
:shock: :shock: :shock:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 02-02-2012, 10:07   

Wczoraj odwiedził mnie znajomy który ma 2 passaty z silnikiem 2.0 w obu po 60 tysiącach spadek mocy gasi silnik czeka chwilke i git. Serwis krótka diagnoza zwierszanie się zaworu jakiegoś tam w OBU !!! i zapychanie filtr cząstek stałych. Naprawa polega na wymianie zaworu + "wypalenie filtra cząstek stałych" koszt 400 zł robocizna i wypalanie + zawór 900 zł.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
przem_ 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 Di-D Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2012, 13:17   

fufaj3 napisał/a:
Witam
Czy ktoś dostał taki prezemt od MMC mianowicie nowa turbine ?

Tak, ja. Ale jak wykazał dalszy przebieg wydarzeń (patrz moje wcześniejsze posty), to chyba nie była ona nowa...
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-02-2012, 15:23   

Kolego ja miałem identyczny objaw, ja mu w rurę a tu brak mocy.
Wystarczyło wyłączyć motor na chwile i moc powracala . Spece z ASO stwierdzili
ze to jakiś zawór więc go wymienili, zaznaczając ze jak problem
się powtórzy to turbina jest do wymiany. Problem się powtórzył zgłosiłem
do ASO i od dwóch tygodni czekam na nowa turniejów. Podobno czas oczekiwania
To jakieś trzy tygodnie.

[ Dodano: 03-02-2012, 15:27 ]
Przebieg aktualny to 77000 i nikt w ASO nie robił żadnych
problemów. Oczywiście na gwarancji.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-02-2012, 20:04   

Wytnij DPF.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 04-02-2012, 16:22   turbina

witam po wielkiej w walce z serwisem turbina wymieniona autko chodzi super i duzo cichsze zobaczymy jak dlugo pojezdzi ta turbinka u mnie
pozdrawiam
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-02-2012, 16:26   

No to super czyli tragedi z serwisem nie ma :D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.