spadek mocy II 2,0 DiD |
Autor |
Wiadomość |
gajduss [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2011, 09:38
|
|
|
właśnie ze nie, specjalnie kupiłem litr płynu żeby wiedzieć ile dolewam. Dolałem juz z 2 razy, raz ok. 100ml w serwisie za co mnie skroili 20 zł. drugi raz sam dolałem i weszło mniej. Za 4 tys. kolejna przymiarka wtedy sie okaże. Nic nie paruje z miarki i silnika, nie przybywa tez oleju. |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 28-08-2011, 12:36
|
|
|
Bądźmy realistyczni jeżeli dolewasz 100ml na 10kkm i wszystko miało by się wymieszać z olejem, to zakładając nawet zerowe zużycie oleju, było by ci bardzo trudno faktycznie to stwierdzić czy olej przybywa czy nie.
Jeżeli ci faktycznie przecieka, to płyn ci szybciej odparuje niż się wymiesza. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-08-2011, 12:43
|
|
|
Ja w swoim outku na 1,5 roku co go mam nie dolewałem płynu i nic nie ubywa , ani nie paruje .Zawsze mam płyn na Max |
_________________
 |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 28-08-2011, 19:40
|
|
|
gajduss napisał/a: | właśnie ze nie, specjalnie kupiłem litr płynu żeby wiedzieć ile dolewam. Dolałem juz z 2 razy, raz ok. 100ml w serwisie za co mnie skroili 20 zł. drugi raz sam dolałem i weszło mniej. Za 4 tys. kolejna przymiarka wtedy sie okaże. Nic nie paruje z miarki i silnika, nie przybywa tez oleju. |
heheh... tak puściłem pytanie w ramach żartu - przeczytaj między wierszami tak abyś zmusił panów z serwisu aby coś jednak popatrzyli z Twoim autem bo jeżeli tak jest to nie jest normalne
ale nawet to nie powinno ubywać co piszesz..
[ Dodano: 28-08-2011, 23:16 ]
PS. mam teraz czas więc napiszę konkretniej - może coś uda się wam samym ustalić;
Proponuję wam poszukać warsztatu, który posiada tester szczelności układu chłodzenia- nie chodzi mi o test na CO2 w płynie chłodniczym bo tego nie wykryje w przypadku uszkodzonej głowicy, a jedynie test ciśnieniowy(tzn. na utrzymywanie ciśnienia w układzie). Jeżeli przy tym wyjdzie już nieszczelność to tylko pozostaje szukać gdzie.
U mnie wyglądało to tak, że jak potwierdzałem ubywanie płynu chłodzącego i wyeliminowałem wszystkie inne nieszczelności to umawiałem klienta na dogodny nam i jemu termin ( nie jest to aż taka sprawa ogień) no i z wielkim ryzykiem ( czyli możliwością pracy na własny koszt w przypadku niepotwierdzenia usterki głowicy) zdejmowaliśmy czapkę ( głowicę ) po czym następnie zawoziliśmy ją do specjalistycznego zakładu na ciśnieniowe sprawdzenie szczelności. Na szczęście nigdy się nie pomyliłem już na takim etapie i wychodziła usterka.
Więc Panowie - Powodzenia |
|
|
|
 |
etom [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2011, 12:55
|
|
|
no i z tym efektem STRATY MOCY przejechałem ponad 60 tys. i pojawiał się w lecie tak raz na miesiąc, jednak teraz jak temperatury spadły mam go regularnie!!! temperatura poniżej +5'C samochód postoi napolu 3 godz. i po uruchomieniu mam ten efekt na 400 m przejechanych. w ASO coś kombinują na przeglądzie po 60 tys. powiedzieli że wgrali nowy SOFT i "powinno być dobrze,.. gdyby nie to trzeba będzie jeszcze raz przeinstalować" ..niestety nie przeszło !!! Pojechałem do nich .. a ci teraz mówią że "trzeba poczekać do nowego roku albo poszukać usterki bo ten efekt to wywołuje zawsze co innego" ...to dziwne???? mam przeczucie że niczego nie przeinstalowali, co z tym robić??
TROSZKE wkurzające i zbyt często to się dzieje by to olać !! |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 23-12-2011, 17:12
|
|
|
etom, sprawdź w jakiś sposób na ile Tobie ładuje turbo... normalnie to robi się w ASO...
[ Dodano: 23-12-2011, 17:17 ]
PS. i z tego co widzę to już jesteś po gwarancji.... współczuję |
|
|
|
 |
fufaj3
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 01-02-2012, 17:56
|
|
|
Witam
Mój przypadek jest taki na trasie przy obrotach silnika 3tys. i dodaniu gazu nagły spadek mocy . Turbina wyłącza sie . Trzeba stanąc wyłączyc zapłon i uruchomic pojazd ponownie i wszystko jest OK . Po mieście nawet jak dostaje w "dup.." nic się nie dzieje ale tylko jak wyjade na trase i przekrocze 3tys obrotów przez chwile to problem powraca.
serwis stwierdził że przydała by sie wymiana turbiny ale MMc podobno nie chetnie wymienia na gwarancji
dodam że ma, 67000km i w kwietniu konczy mi się gwarancjia
Czy ktoś dostał taki prezemt od MMC mianowicie nowa turbine ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 01-02-2012, 20:36 turbina
|
|
|
witam ja wlasnie zrobilem awanture w serwisie a mianowicie przywiozlem swoja nowa druga turbinke i powiedzialem im prosze wymieniac i jak wyciagli stara turbinke okazalo sie ze jest nie szczelna i ma jedna lopatke uszczerbana a i pan kierownik z serwisu powiedzial ze to nie jest podstawa to ja powiedzialem sprawa do sadu i turbokamera wyslal pan zdjecia do warszawy i w ciagu 30 min decyzja wymiana turbiny na nowa a wczesniej niedali sie dotknac i mowili ze jest ok a swiszczala jak stary czajnik na gazie + duze kopcenie jak bedzie chcial wiecej porad to napisz emaila do mnie to ci podam numer tel i ci opowiem to sie za łeb chycisz jaka to walka z nimi byla |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 01-02-2012, 20:42 Re: turbina
|
|
|
arturodob napisał/a: | witam ja wlasnie zrobilem awanture w serwisie a mianowicie przywiozlem swoja nowa druga turbinke i powiedzialem im prosze wymieniac i jak wyciagli stara turbinke okazalo sie ze jest nie szczelna i ma jedna lopatke uszczerbana a i pan kierownik z serwisu powiedzial ze to nie jest podstawa to ja powiedzialem sprawa do sadu i turbokamera wyslal pan zdjecia do warszawy i w ciagu 30 min decyzja wymiana turbiny na nowa a wczesniej niedali sie dotknac i mowili ze jest ok a swiszczala jak stary czajnik na gazie + duze kopcenie jak bedzie chcial wiecej porad to napisz emaila do mnie to ci podam numer tel i ci opowiem to sie za łeb chycisz jaka to walka z nimi byla | |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 02-02-2012, 10:07
|
|
|
Wczoraj odwiedził mnie znajomy który ma 2 passaty z silnikiem 2.0 w obu po 60 tysiącach spadek mocy gasi silnik czeka chwilke i git. Serwis krótka diagnoza zwierszanie się zaworu jakiegoś tam w OBU !!! i zapychanie filtr cząstek stałych. Naprawa polega na wymianie zaworu + "wypalenie filtra cząstek stałych" koszt 400 zł robocizna i wypalanie + zawór 900 zł. |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
przem_
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 Di-D Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2012, 13:17
|
|
|
fufaj3 napisał/a: | Witam
Czy ktoś dostał taki prezemt od MMC mianowicie nowa turbine ? |
Tak, ja. Ale jak wykazał dalszy przebieg wydarzeń (patrz moje wcześniejsze posty), to chyba nie była ona nowa... |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-02-2012, 15:23
|
|
|
Kolego ja miałem identyczny objaw, ja mu w rurę a tu brak mocy.
Wystarczyło wyłączyć motor na chwile i moc powracala . Spece z ASO stwierdzili
ze to jakiś zawór więc go wymienili, zaznaczając ze jak problem
się powtórzy to turbina jest do wymiany. Problem się powtórzył zgłosiłem
do ASO i od dwóch tygodni czekam na nowa turniejów. Podobno czas oczekiwania
To jakieś trzy tygodnie.
[ Dodano: 03-02-2012, 15:27 ]
Przebieg aktualny to 77000 i nikt w ASO nie robił żadnych
problemów. Oczywiście na gwarancji. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 03-02-2012, 20:04
|
|
|
Wytnij DPF. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 04-02-2012, 16:22 turbina
|
|
|
witam po wielkiej w walce z serwisem turbina wymieniona autko chodzi super i duzo cichsze zobaczymy jak dlugo pojezdzi ta turbinka u mnie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-02-2012, 16:26
|
|
|
No to super czyli tragedi z serwisem nie ma |
_________________
 |
|
|
|
 |
|