Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Czujnik płynu w spryskiwaczu
Autor Wiadomość
morosophem 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2009, 12:33   

U mnie w V6 po lifcie czujka też nie działa. Nie mam psików na reflektorach. :(
_________________
morosophem
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-03-2009, 14:59   

morosophem, bo po prostu go nie masz...
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 24-03-2009, 08:31   

strud napisał/a:
Matik608 napisał/a:
to w Wagonie jest jeden zbiorniczek od tylu i przodu?

Hmm, a czemu miały by być 2


U mnie na 100% (wiem bo wymieniałem) są 2 pompki - ta bliżej środka to przód a ta od błotnika to tył. Różnią się ciśnieniami a zatem i numeracją. W takim wypadku jest szansa na wsadzenie 3 i czujnika ale z tego co oblookałem zbiorniczek to trzeba w odpowiednim miejscu (oryg. zaślepionym) wyciąć otwór (jest miejsce od strony pompy kilmatyzacji jak się nie mylę).
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 24-03-2009, 12:36   

Marti, ale Ty masz kombi wiec wiadomo ze masz dwie pompki.
ja mam sedana a zbiornik tez jest od sedana i mial spryskiwacze lamp i wiem to na 100%
i czujnik tez mam, i caly bajer polega na tym jak ten czujnik podlaczyc zeby sie zapalala lampka jak nie bedzie plynu :?: :)

[ Dodano: 11-04-2009, 13:09 ]
ehh chyba bedzie :bootyshake: z tego czujnika :evil: wczoraj wyciagałem lampe bo mi zaparowala, wyjąłem aku i lampe, i zobaczyłem dwie identyczne wtyczki jak tam przy zderzaku co myslalem ze sa własnie od czujnika
wie ktoś od czego to jest?
niech ktoś wrzuci fotke kto ma spryskiwacze w galu jakie kable sa podlaczone pod czujnik.

[ Dodano: 01-12-2009, 17:30 ]
a wiec znowu napadło mnie z czujnikiem płynu i tak: czujnik mam,
Owczar napisał/a:
Bo tam na 99% nie masz żarówki.

żarówka jest :) wczoraj rozkreciłem zegary i mam tam wszystkie żarówki, no i te tajemnicze kable wiszące z prawej strony
i dzisiaj meczyłem te kable pół dnia lecz niestety z bardzo negatywnym skutkiem :? doszedłem że oba kable są (+) miernik pokazywał 12V przy obu kablach dodając mase, czułem sie jak bym rozbrajał bombe dotykając do nich masy, po dotknieciu masy do zielonego... rozległ sie dźwięk klaksonu :shock: po zetknieciu masy z żółtym zaczeło sie spawać :x dałem ten żółty do czujnika i mase do drugiego kabla od czujnika ale niestety nic to nie dało i dalej iskrzyło, i tu pojawia sie problem, przestał mi działać klakson, po zapoznaniu sie z bepiecznikami spod maski wyszło mi że jest to bezpiecznik (d) to co trzymam w rece na zdjeciu, wie ktoś czy można coś takiego dokupiś? czy szukać po allegro od jakiegoś gala :?:
wiec reasomują gal nie ma instalacji do czujnika plynu i trzeba sobie dać z tym spokój :doubt:
to coś tak jak z czujnikiem zapiecia pasów, żarówke mam a nie świeci :( a szkoda..
jeśli ktoś ma jakieś pomysły, sugestie co do tego czujnika to piszcie, nie znam sie na prądach za bardzo a może jest jednak jakiś sposob zeby to zrobic.
pozdrawiam :wink:
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-02-2012, 22:25   

Trafiłem na ten wątek przypadkowo, szukając zupełnie czegoś innego. Skoro już tu jestem:
Matik608 napisał/a:
wiec reasomują gal nie ma instalacji do czujnika plynu i trzeba sobie dać z tym spokój :doubt:

Nie widzę powodu - Dlaczego?


Jak sprawdzić?: Zewrzeć dwa piny, 3 i 4, żeńskie we wtyczce 2x2 w okolicach zbiorniczka spryskiwaczy. Zwieramy dwa cieńsze przewody z tej wtyczki! Zapala się lampka "między olejem a akumulatorem" na wskaźnikach

Czujnik od Opla Omegi na Allegro - ~20zł
Wtyczka SuperSeal komplet - 8zł
Taśma izolacyjna - 1zł
Own Time and fun - priceless

Czujnik pasuje 1:1, należy wiercić otwór ciasno pasowany i uszczelnić klejem silikonowym
Jak w zbiorniku jest resztka na kilka spryskiwań zaczyna świecić - Działa! :)

Pozdrawiam
Q
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 09-02-2012, 10:31   

QwiateQ, o których kablach mówisz?
u mnie nie ma innych kabli poza tymi na zdjęciach wyżej.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-02-2012, 22:02   

Cytat:
QwiateQ, o których kablach mówisz?

O tych:
A28

Matik608 napisał/a:
u mnie nie ma innych kabli poza tymi na zdjęciach wyżej.

To coś masz wybrakowaną wiązkę elektryczną a na pewno unikatową :P
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 11-02-2012, 16:29   

Sprawdziłem dzisiaj u siebie, i znalazłem oprócz tych które pokazał Matik608 jeszcze jedną wtyczkę szczepioną razem z tymi okrągłymi i z drugą od pompki, niestety była mocno zaśniedziała i żeby złączyć te kabelki musiałem ją odciąć. Wygląda tak...





Po złączeniu tych kabli które zaznaczyłem i wymienieniu żarówki w zegarach świeci się kontrolka wiec działa. w poniedziałek kupię czujnik i zobaczę co z tego będzie... Galanta mam z 98roku w sedanie, bez spryskiwaczy świateł. może komuś się to przyda. Pozdro.
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11-02-2012, 18:02   

krzysztof.kj5 napisał/a:
niestety była mocno zaśniedziała

Dokładnie tak jak u mnie.
krzysztof.kj5 napisał/a:
musiałem ją odciąć.

Nie pochwalam, chyba że zarobisz konektory.

Ta wtyczka jest od pompki która oryginalnie ma w sobie czujnik płynu spryskiwaczy. Pompa ta służyła tylko jako napęd spryskiwaczy reflektorów.
Powodzenia.
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 18-02-2012, 19:35   

Właśnie jestem na etapie podmiany zbiorniczka spryskiwaczy na tego z dwoma pompkami i czujnikiem płynu,powiedzcie mi proszę czy do wymiany zbiornika muszę zdemontować zderzak czy da radę bez sciagania ?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-02-2012, 21:07   

Najlepiej zdemontować zderzak bo trochę ciasno
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 19-02-2012, 11:55   

Mój patent dla mniej ambitnych

Kupiłem czujnik na allegro z kostka i kawałkiem kabli od bmw. Jednak wykręcenie zderzaka a przynajmniej halogenu żeby wyjąć zbiornik to trochę sporo czasu więc zdobiłem otwór w zbiorniku tam gdzie był dostęp bez demontażu czyli od strony silnika. spasowałem iglakiem, dla pewności czerwony silikon, złączyłem kable z wcześniej odciętej kostki, zaizolowałem i działa. Roboty na spokojnie z 15 minut.
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 27-02-2012, 21:58   

krzysztof.kj5, masz może foto tych kostek co miales w instalacji do podłaczenia czujnika? u mnie nie ma żądnych kostek :(
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 03-03-2012, 17:04   

Matik608 napisał/a:
krzysztof.kj5, masz może foto tych kostek co miales w instalacji do podłaczenia czujnika? u mnie nie ma żądnych kostek :(


Zdjęcie tej kostki masz kilka postów wyżej, była szczepiona razem z dwiema takimi okrągłymi nie wiem od czego. Zdjęcia nie mam, ale szukaj między zbiornikiem płynu a błotnikiem, ewentualnie przy halogenie powinna być chyba że ktoś ją wcześniej odciął.
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 08-07-2012, 06:53   

QwiateQ napisał/a:
Cytat:
QwiateQ, o których kablach mówisz?

O tych:
A28
[url=http://img859.images....th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img36.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img27.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]
Matik608 napisał/a:
u mnie nie ma innych kabli poza tymi na zdjęciach wyżej.

To coś masz wybrakowaną wiązkę elektryczną a na pewno unikatową :P


Na screenie widać, że 28, 31, i 32 idą z jednego źródła, na aukcji znalazłem czujnik już w tyczką i uciętym przewodem od omegi B. Jeśli nie ma kostki to można się podczepić przecież, czujnik prądożerny przecież nie jest, nawet jeśli byłyby 2 wersje, że są 2 lub 3 kostki to i tak obciążenie linii jest takie samo pewnie w obydwu wersjach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.