  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Colt Kawu | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Pafab  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Volvo 940 2,3 Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 55 Skąd: Wałbrzych 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-02-2012, 17:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki Derpin,    | 
             
						
				_________________ 98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
 
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen.  --> zezłomowany
 
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany   
 
60' Junak M10 + wózek --> śmiga   
 
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
 
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2012, 11:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pafab napisał/a: | 	 		  | A możesz rozwinąć ??  | 	  
 
 
Chodziło m.in. o zrobienie dobrego odpowietrzenia "odmy" i jej podgrzewanie.
 
Miało to zapobiegać zamarzaniu.
 
 
 	  | Kawu napisał/a: | 	 		  | Narazie musi stać, bo nie będę grzebał przy -13 i padającym śniegu  | 	  
 
 
Ale nie wytrzymałem i tak zaczałem grzebać jak spadła temp. do -7.
 
Świece przeczyszcone-były ok.
 
Kopułka sprawdzona - ok, nie było wilgoci.
 
 
 
 
 
Na zaciąg auto zaskoczyło z czkawką.
 
 
Po podgrzaniu odpuściło i auto już 3 dzień znowu pali z półobrotu.
 
 
Wychodzi na to, że przy minus 2x °C zamarzło paliwo.
 
Sprawdziłem i ostatnie tankowanie w grudniu było w stacji no name - o której już ktoś mi wspominał że mają chrzczone paliwo.
 
Pamiętam, że na Orlenie była kolejka i zalałem obok. | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Pafab  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Volvo 940 2,3 Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 55 Skąd: Wałbrzych 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2012, 22:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała     dobrze widzę?
 
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.
 
Ja to bym dla spokojności filterek paliwny zmienił. | 
             
						
				_________________ 98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
 
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen.  --> zezłomowany
 
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany   
 
60' Junak M10 + wózek --> śmiga   
 
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
 
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Tovija  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Meggy 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2012, 22:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | KaWu wlej na pełny bak 100 ml denaturatu - nie będziesz mial problemu z zamrozonym paliwem. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2012, 22:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pafab napisał/a: | 	 		  | Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała | 	  
 
 
Elektroda ma sie dobrze. A zardzewiala jest w tym miejscu gdzie w gniezdzie moze zebrac sie woda i stac. Jest to ponizej fajki przewodu WN, i swieca z jednej strony tak ma.
 
Wychodzi malo jezdzenia autem   
 
 
 	  | Pafab napisał/a: | 	 		  | Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku. | 	  
 
narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje. | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 m6riano  		  
		 
         Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
  
  
                  Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest! 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2012, 23:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		  | narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje. | 	  
 
to sie nazywa samochód małolitrażowy...;-) | 
             
						
				_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2012, 07:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Trzeba coś wpisać bo temat już na piątej stronie     
 
 
Colt nadal mało jeździ. Aktualny przebieg na wczoraj to: 149250 km.
 
Od lutego były 2 myjnie i jedno woskowanie. Od marca jeździ już na letnim ogumieniu.
 
 
Dzisiaj akurat mija równo 2 lata i 5 miesięcy jak jest z nami.
 
Przez ten czas zrobiliśmy nim 6793 km     
 
 
Wczoraj wziąłem go żeby rozruszać (ma teraz czerwony lakier z zieloną trawą    bo trawniki kosili na osiedlu) i okazało się, że niestety klima nie chłodzi   
 
 
Wiatrak działa i załącza się sprężarka a z nawiewów leci powietrze o temperaturze zewnętrznej lub większe-zależy gdzie ustawię pokrętło tempertury.
 
 
Możliwe, że skończył się czynnik, ale wydaje mi się, że przy braku czynnika nie powinna się sprężarka załączać. 
 
 
Jakieś sugestie    | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2012, 08:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Być może jest minimum czynnika, pozwalające na załączenie sprężarki, ale nie nabija większego ciśnienia. Z tego co pamiętam, przy średnio zużytej sprężarce (np moja) ciśnienie dochodzi do min 12bar... więc sprężarka też ma trochę roboty, ale musi mieć co sprężać    | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2012, 09:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               areksz121, obyś mial rację. Przekonamy się gdzieś za tydzień po wypłacie.
 
 
Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji. | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Marcin-Krak  		  
		 
         Mitsumaniak Senior Specialist ;)
  
  
                  Auto: Mazda 3 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2012, 11:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi     
 
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem    | 
             
						
				_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2012, 13:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  | Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi  | 	  
 
 
Przy takich przebiegach jak nasze to stacje CPN chyba by zbankrutowały   
 
 
 	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  | Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem | 	  
 
 
Na pewno wyjdzie to na zdrowie.
 
W poniedziałek właśnie też zamontowałem nową manetkę przednich przerzutek bo stara (Deore LX) już swoje wyjeździla i sprężyny popękały z miesiąc temu. | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2012, 22:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		  |  Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji  | 	  
 
 
Połaczenia wyglądają na szczelne. Byłem także dziś w serwisie klimatyzacji.
 
Ściągnięto mi czynnik, podobno zeszło tylko 30        
 
Następnie próżnia i dobicie czynnika w ilości 560.
 
 
Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
 
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar     
 
 
Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.
 
Pewnie nie puszcza ciśnienia dalej.
 
 
Dlatego kazałem odessać czynnik i po założeniu nowego osuszacza zobaczymy czy to dobry trop.
 
Może we wtorek się już wyjaśni. | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 deejay  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Rav4 Hybrid 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6104 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2012, 22:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		  Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło. 
 
 Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar  
 
 
 Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował. | 	  
 
 
wentylator pracuje ? , skraplacz robi cie ciepły ? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2012, 22:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | deejay napisał/a: | 	 		  | wentylator pracuje ?  | 	  
 
 
Tak oczywiście.
 
 
 	  | deejay napisał/a: | 	 		  | skraplacz robi cie ciepły ? | 	  
 
 
Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem     
 
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ... | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 deejay  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Rav4 Hybrid 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6104 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2012, 22:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		  Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem  
 
 Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ... | 	  
 
 
Sprawdz wszystkie rurki klimy czy nie sa przypadkiem gdzies zagięte itp. .
 
Wzrost cis. w ukladzie świadczy o zatkaniu któregoś z wezy , zapchanym skraplaczu             ( owady itp. ) lub uszkodzeniu zaworu rozprężnego .
 
 
Najważniejsze to jakie były i sa cisnienia na manometrach , pamietasz ?
 
 
Krzysiu tu ci podsylam lekturę do przeczytania     
 
 
http://www.warsztat.pl/pl...-klimatyzacji/0 | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |