Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8 glsi] silnik krokowy?
Autor Wiadomość
goldeneye
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2012, 12:21   [E52A 1.8 glsi] silnik krokowy?

Witam.

Mam dość poważny problem w moim Miśku. Spróbuję opisać to jak najlepiej potrafię.

Gdy jeżdżę na benzynie, przy naciśnięciu dźwigni gazu auto ma tak jakby zamułkę, trwa to około sekundy, później idzie jak głupi. Natomiast jeżdżąc na LPG (holenderski, zwykły) nie ma tego, ale..czuć tak jakby przerywał. Do 2,5 tysiąca obrotów jest to prawie nie zauważalne, natomiast powyżej jest masakra tak zwana, lekko przerywa, trzęsie nim, czuć lekki spadek spadek mocy, taka mała zamułka. Czasem jadąc na LPG podczas dynamicznego ruszania występuje efekt jakby zalania silnika, dopóki nie zdejmę nogi z gazu utrzymuje stałe obroty, ale tak jak napisałem, czuć jakby go zalewało..

Jeżdżąc w trasę i sprawdzając spalanie nie wychodzi aby mu podawało za dużo gazu, ale nie wiem czy przypadkiem nie padł silnik krokowy, dlatego pytam Was o zdanie na ten temat i ewentualne doradzenie co mogę sprawdzić.

Dodam, że: w sierpniu zostały wymienione świece, palec, kopułka, zostały sprawdzone przewody WN i wszystko jest ok oraz wymieniony filtr gazu i ustawienie u gazownika. Dwa tygodnie temu wymienione wszystkie filtry i olej. Wczoraj wykręciłem świece i je sprawdzałem, są w porządku.

Pozdrawiam.

PS. Zauważyłem ostatnio "drgania" niskich obrotów o amplitudzie ok. 50 obrotów, tak więc minimalne, choć raczej nie powinno to występować..

PS2. Przejrzałem dużo tematów na forum, ale nie znalazłem nic do uczepienia się prócz tego silnika krokowego i chcę się upewnić.
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2012, 13:02   

U mnie ( w galu 2,4) jak padnięty był krokowy to był też spadek mocy i czasem coś właśnie jakby przerywało, no ale u mnie dodatkowo zaczęły ostro falować obroty,a ty o takich objawach nie piszesz - po wymianie przepustnicy z krokowym wszystko wróciło do normy
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 13-02-2012, 14:41   

proponuję wymrygać błędy, może przepływka albo sonda padła
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11203
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-02-2012, 17:05   

Przepustnicę trzeba porządnie wyregulować,i sprawdzić czujnik położenia przepustnicy.
_________________

 
 
 
goldeneye
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2012, 19:44   

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Jestem teraz po za domem, nie mam za bardzo narzędzi, ani żadnych innych pierdółek. Za tydzień sprawdzę to wszystko o czym piszecie i wtedy jeżeli uda mi się coś ustalić to dam znać.

Pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-02-2012, 20:16   

Wymieniłbym przewody WN.
 
 
goldeneye
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2012, 00:16   

po czym wnosisz Hugo?sprawdzone były przewody, niby wszystko ok, patrzałem czy są przebicia i nie było..
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-02-2012, 18:16   

goldeneye napisał/a:
po czym wnosisz Hugo?sprawdzone były przewody, niby wszystko ok, patrzałem czy są przebicia i nie było..
To, że nie mają przebić nie znaczy, że są OK. Wymieniłbym profilaktycznie.
 
 
goldeneye
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2012, 20:20   

Ok, dzięki.

Jak wcześniej pisałem, będę w domu, to się tym zajmę.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 23-02-2012, 11:28 ]
Witam znowu.

Wymieniłem dzisiaj kable WN idąc za radą Hugo, jest lekka poprawa, ale to i tak nie to czego się spodziewałem szczerze mówiąc..

Może ktoś podpowiedzieć jak się dokładnie reguluje przepustnicę i jak sprawdzić czujnik jej położenia?

Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł inny?

Pozdrawiam.

PS. wczoraj było bardzo wilgotno, odpaliłem auto i póki się nie rozgrzał maksymalnie to szarpał, kichał, prychał..w sierpniu wymieniałem kopułkę i palec..możliwe że znowu coś się tam sypnęło?

PS2. Dodam, że jak silnik jesy zimny to mam wrażenie że wszystko jest ok. Dopiero jak się nagrzeje zaczyna się szarpanie..
 
 
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-02-2012, 01:37   

Witam. Sprawdz jeszcze czy nie bierze Ci lewego powietrza, gdzieś od przeplywomierza do przepustnicy. tu podaje Ci fajną stronke tam powinno cos byś odnosnie czeszczenia i ustawiania przepustnicy http://www.eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html. Sprawdz ile te świece mają przejechane km>???? Może to one to wszystko robią? Wymień też filtr powietrza. Jezeli chodzi o moje auto a czyszczenie przepustnicy to psykam do środka wd40 i we wszystkie dziurki, czekam , wycieram czystą szmatką i znowu psykam tak dwa razy. I potem nic wiecej nie ustawiam i zawsze jest ok obroty i w ogóle. A jak CI prycha na zimnym to według mnie to bedzie po kolei zapłon potem swiece jezeli kable wymieniłes i napewno sa ok potem wtryski. bo sonda lambda raczej nie bo nie bylo by az tak derastycznych objawów. pisz jak cos bedziesz wiedział albo jak posprawdzasz to po kolei. Powodzonka. :)
_________________

 
 
goldeneye
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2012, 13:31   

świece wymieniałem razem z kopułką i palcem w sierpniu, teraz mam przewody NGK od przedwczoraj. wszystkie filtry wymienione z 3 tygodnie temu. jutro sprawdzę to lewe powietrze, chociaż ostatnio patrzałem i nie zauważyłem by zaciągał. tą przepustnicę muszę wyczyścić, zobaczę co w niej. może jakiś czujnik czegoś, nie wiem, na zimnym nie ma tych objawów, dzisiaj sprawdzałem, jutro jeszcze spróbuję kompa zrestartować i ustawić.

pozdrawiam

[ Dodano: 26-02-2012, 09:59 ]
może czujnik temperatury silnika? bo zauważyłem, że wentylator się nie włącza..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.