 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pierścienie dystansowe |
Autor |
Wiadomość |
cypmus [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2012, 22:42 pierścienie dystansowe
|
|
|
witajcie
co myślicie o pierścieniach dystansowych? znalazłem na forum temat obniżenia, zmiany sprężyn, amorków - mnie osobiście prześwit ok, jeżdżę na seryjnych 18 calach intensa, mam takie odczucie,że fajnie by troszkę te koła, zwłaszcza tył, wysunąć - ktoś może ma założone?
pozdrawiam
ps - dodam, że znalazłem jakiś czas temu na allegro dystanse 30 i chyba 40 mm , to chyba za dużo co nie? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 14-02-2012, 02:48
|
|
|
Biorąc pod uwagę, że za porządne dystanse trzeba ładnych kilka stówek dać (chyba, że jesteś kamikadze i kupisz jakiś homemade domorosłego ślusarza z aledrogo), to ja bym dołożył jeszcze kilka złotych i zmienił felgi .
Ten efekt który chcesz uzyskać (tył „szerszy” optycznie) można zrobić zakładając szerszą felgę na tył, ale ja bym nie kombinował i zmienił komplet felg na jakieś z mniejszym ET. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-02-2012, 07:34
|
|
|
Ja bym zaproponował dystanse o zmiennej grupości (trzeba obliczyć wedle obrysu auta i na przednią oś dać węższe niż na tylną), przy czym przy zachowaniu bezpieczeństwa użytkowania proponowałbym wymienić szpilki w piastach na dłuższe odpowiednio dłuższe o grubośc dystansa z przodu i z tyłu - szpilki i dystanse muszą być homologowane (czyt. dopuszczone do użytku publicznego) w przeciwnym razie nie ryzykowałbym życia na drodze. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cypmus [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2012, 12:15
|
|
|
problem szpilek nie istnieje, widziałem taki dystans- ma swoje szpilki, do którego przykręcasz koło, sam dystans zakładasz na "swoje "szpilki i dokręcasz nakrętkami będącymi w zestawie z dystansem. jeśli chodzi o dystans kontra nowa fele z niższym ET - pomysł bardzo mi się podoba generalnie, też myślałem o takim rozwiązaniu...później porównałem koszta całej operacji dystanse, ktoś zakładał dystanse |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3273 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 14-02-2012, 19:22
|
|
|
cypmus - pamiętaj tylko, że koła nie mogą wystawać po za obrys karoserii ! |
_________________
 |
|
|
|
 |
cypmus [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2012, 10:38
|
|
|
no wiem wiem,tak bardzo to bym nie chciał wyciągać, myślę że max 2-2,5 cm by stykło |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 15-02-2012, 14:35
|
|
|
cypmus, wrzuć jakieś zdjęcie Lancera z felgami tak jakbyś chciał.
Nie wiem jakie ET mają Twoje oryginalne felgi, ale z tego co patrzyłem to chyba 46, a to sporo.
Nie każda felga z takim ET będzie dobrze wyglądać na pierścieniach, więc masz ciężki orzech do zgryzienia |
|
|
|
 |
|
|