Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko siada
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-06-2006, 22:58   

Tak myślałem ze bedzie jakaś uszczelka albo co, no bo niby jak takie tam małe śrubki by miały szczelność utrzymać one wyglądają tak jakby siebie nie wytrzymywały :) . A ten silikon może to taki zwykły czy tam jest ciepło i musi byś jakiś specjalny?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-06-2006, 23:54   

Nie ma tam ekstremalnych temperatur i zwykły u mnie zdaje egzamin
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-06-2006, 00:06   

No przeczyszczone i zasmarowane silikonem uniwersalnym :) Obroty wyregulowane, Volt też sie zgadza miernikiem do 0,01 :) ustawione. Koniec ok 22.50 był i test tylko na ciepłyn silniku ale nawet jak sie wentylator odpalał to obroty nie siadały już tak bardzo z 850 do 700 więc już prawie ok. Jeszcze tylko oporniki w EMU i kondziory w ECU :) zostały do zmiany. Koleś ściąga mi jakieś wypasy do 120 czy 125 st. C do ECU. Pewnie limited edition :)
Jutro testy drogowe i w mieście zobaczymy jak to bedzie działać no i jeszcze na sprawdzenie szczelności pojade bo jak sam jade to nic ale z dzieciakami to sie bede bał.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
piszpont
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2006, 19:15   

W moim Galancie padła elektryka ( chyba...) . Wczoraj wymieniłem akumulator na nowy ( w niewyjaśniony sposób wyładował się) ,dzisiaj jeździełem od rana , po czym zaparkowałem,usłyszałem stukanie, światła oszalały i wszystko padło. Teraz nie ma w ogóle elektryki, nic nie działa,nawet alarm. Ktoś ma jakis pomysł co to może być?
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2006, 21:54   

Może alternator się skończył? Sprawdź sam lub w jakimś zakładzie jeśli masz zaufanie do jakiegoś. Koszt regeneracji nie powinien być większy niż 100 zł. Masz Gala z 91' co prawda w dieslu ale może będzie podobnie jak na www kol. Krzyzaka.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
piszpont
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2006, 13:42   

Niestety alternator padł, a dokładnie regulator napiecia oraz diody,regulator wymieniony ,diod nigdzie nie ma,alternatorow (diesla) tez .
dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-12-2006, 17:04   

Jak to nie ma nigdzie diód :shock: Nie mieszkasz na wiosce tylko w mieście Łodzi. Na pewno zrobią Ci (regeneracja) alta w każdym dobrym zakładzie elektromechanicznym. Pozdro
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
piszpont
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2006, 14:00   

hmm regeneracja diod? ,bylem pewny ze taka czesc sie jedynie wymienia,jak widac jestem laikiem
Dziekuje za pomoc, niestety,posluchalem glosu rozsadku tj.mojej "drugiej polowy" i oddalem autko do wskazanej przez nia fachowej "reki" ,ta zas nie ma czasu zajac sie problemem ,zima ,zima ,zima
w sparwie diod w miescie Lodzi , sytuacja wyglada tak iz wszystkie punkty sprzedazy wymagaja oznaczenia alternatora -typ i numer, zastanawiajace , tzn.ze w tym modelu byly rozne modele alternatorow?
a propos
wyczytalem ze problem pierwszego biegu(chwilami nie do wrzucenia-ruszam z dwojki) nie jest tylko w moim autku ,czy mozna to naprawic czy tak juz zostanie?

pozdrawiam posiadaczy mitsubishi i zycze udanych swiat
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-12-2006, 22:27   

Diód się oczywiście nie da zregenerować (troszke pewnie zbyt mgliście to napisałem - sorki) Regeneracja alta to zazwyczaj wymiana szczotek i łożyska. Jesli jednak padł tzw reg napięcia tj jak mniemam zespół diód to je właśnie się wymienia. Pozdro ja oddałem do naprawy (regeneracji) alternator i dziwnym zbiegiem okoliczności mam do wymiany silnik :) Pozdro i mam nadzieję że Tobie się bardziej poszczęści.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.